Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Qountdown - The final Qountdown

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Waar vier jij je 00:00 moment?

Black box (grote zaal)
25
78%
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** )
7
22%

Total votes: 32

Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Jeff3rd wrote:Sjefferd gaat ook...

Dan loopt t helemaal storm :cool:
Dat is ook de hoofdzakelijke reden dat ik ga.. :$
T
Mike-O wrote:

En ik dan :cry:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeffrey heeft mijn kaartje gefinancierd, dus het zou lullig zijn om nu niet te gaan.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Olijfboompje wrote:Nou, dan ga ze je vrienden ontmoeten xd

Ik ga aan de Speakers xd
Hehe ja ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan moet verwachten. :P
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Dan doe ik je wat als je niet gaat xd
C
Ik ga er niet heen, hoe vet de line-up ook is.
Je krijgt weinig mee van het gehele jaarwisseling gebeuren.. dat buiten zijn met vuurwerk en je vrienden en dan de kroeg in hoort er hier gewoon bij
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
wesskeej wrote:
Mike-O wrote:

En ik dan :cry:
Jij bent een bijzaak. (L)
Hardtraxx Elite
Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek :D
T
Jeff3rd wrote:Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek :D
Doe jij dat, dan vermaak ik mezelf wel om 00.00 uur xd
Hardtraxx Elite
Je bent gewoon jaloers dat ik jou niet volop zoen xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Jeff3rd wrote:Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek :D
Doe jij dat, dan vermaak ik mezelf wel om 00.00 uur xd
Weer in de lift? :lol:
Hardtraxx Elite
We sluiten Wessel gewoon op in de lift... Of ie t nou wil of niet xd
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Heeft Wessel in een lift vast gezeten? xd wtf

Nee bankhangen heb ik ook jaaaaren gedaan, ben nog nooit op stap geweest met oud&nieuw volgens mij. Ja 1 keer naar een discotheek hier in de buurt maar dat was echt helemaal niks. Voor de rest alleen maar thuis gezeten of bij vrienden thuis.
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensen :D wil dat gewoon wel eens meemaken.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Mellow wrote:Heeft Wessel in een lift vast gezeten? xd wtf

Nee bankhangen heb ik ook jaaaaren gedaan, ben nog nooit op stap geweest met oud&nieuw volgens mij. Ja 1 keer naar een discotheek hier in de buurt maar dat was echt helemaal niks. Voor de rest alleen maar thuis gezeten of bij vrienden thuis.
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensen :D wil dat gewoon wel eens meemaken.
Dan ga je gewoon! Je kent sowieso veel mensen dus is sowieso gezellig :D En je moet aan Solutio enzo gewoon merken hoe vet Qountdown gaat worden :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Mellow wrote:Heeft Wessel in een lift vast gezeten? xd wtf
Oeps dubbel :innocent:
Last edited by Mr Lellebel on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Hehe ja ben ik mee bezig :innocent:
Hardtraxx Elite
Je gaat maar gewoon draak!

Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Jeff3rd wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Solis wrote:
Jeff3rd wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!
Jaaaa ik had verse hechtingen op twee plekken waar een dokter pas in had zitten snijden remembah draak? :P
Normaal ga ik sowieso los :D
Hardtraxx Elite
Solis wrote:
Ik zeg toch ook nergens dat ze niet aan t genieten was... Dusse : :x

Mellow wrote: Jaaaa ik had verse hechtingen op twee plekken waar een dokter pas in had zitten snijden remembah draak? :P
Normaal ga ik sowieso los :D

Weet ik (L)

Plaag je ook maar :D
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Jeff3rd wrote:
Solis wrote:
Ik zeg toch ook nergens dat ze niet aan t genieten was... Dusse : :x
:D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Nog steeds een maand en paar dagen wachten.
DUURT LANG :slow:
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
LINE-UP PLX
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Mellow wrote:LINE-UP PLX
En we wachten al zo lang... :whistle:

Trouwens.. Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoop op genoeg euforische namen in een line up. :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
93Wesley93 wrote:
Mellow wrote:LINE-UP PLX
En we wachten al zo lang... :whistle:

Trouwens.. Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoop op genoeg euforische namen in een line up. :innocent:
Spacerd :P Line-up komt waarschijnlijk na dit weekend of wordt tijdens Qlimax bekend gemaakt.