Dat is ook de hoofdzakelijke reden dat ik ga..wrote:Sjefferd gaat ook...
Dan loopt t helemaal storm
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
En ik danwrote:Dat is ook de hoofdzakelijke reden dat ik ga..wrote:Sjefferd gaat ook...
Jeffrey heeft mijn kaartje gefinancierd, dus het zou lullig zijn om nu niet te gaan.
Hehe ja ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan moet verwachten.wrote:Nou, dan ga ze je vrienden ontmoeten![]()
Ik ga aan de Speakers
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
-
C
Ik ga er niet heen, hoe vet de line-up ook is.
Je krijgt weinig mee van het gehele jaarwisseling gebeuren.. dat buiten zijn met vuurwerk en je vrienden en dan de kroeg in hoort er hier gewoon bij
Je krijgt weinig mee van het gehele jaarwisseling gebeuren.. dat buiten zijn met vuurwerk en je vrienden en dan de kroeg in hoort er hier gewoon bij
Jij bent een bijzaak.wrote:En ik danwrote:Dat is ook de hoofdzakelijke reden dat ik ga..wrote:Sjefferd gaat ook...
Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek 
-
T
Doe jij dat, dan vermaak ik mezelf wel om 00.00 uurwrote:Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek
Weer in de lift?wrote:Doe jij dat, dan vermaak ik mezelf wel om 00.00 uurwrote:Ik heb die tijd juist wel gehad. Beetje buiten dronken zijn en vuurwerk kijken. Ik doe liever gewoon om 00:00 mn vriendin volop zoenen, om vervolgens naar de rest van mn vriendjes te gaan en iedereen een dikke vette knuffel te geven om vervolgens keihard weer te knallen op mn favoriete muziek
We sluiten Wessel gewoon op in de lift... Of ie t nou wil of niet 
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Heeft Wessel in een lift vast gezeten?
wtf
Nee bankhangen heb ik ook jaaaaren gedaan, ben nog nooit op stap geweest met oud&nieuw volgens mij. Ja 1 keer naar een discotheek hier in de buurt maar dat was echt helemaal niks. Voor de rest alleen maar thuis gezeten of bij vrienden thuis.
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensen
wil dat gewoon wel eens meemaken.
Nee bankhangen heb ik ook jaaaaren gedaan, ben nog nooit op stap geweest met oud&nieuw volgens mij. Ja 1 keer naar een discotheek hier in de buurt maar dat was echt helemaal niks. Voor de rest alleen maar thuis gezeten of bij vrienden thuis.
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensen
Dan ga je gewoon! Je kent sowieso veel mensen dus is sowieso gezelligwrote:Heeft Wessel in een lift vast gezeten?wtf
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensenwil dat gewoon wel eens meemaken.
Oeps dubbelwrote:Heeft Wessel in een lift vast gezeten?wtf
Vind het ook allemaal niet zo heel speciaal, dat vuurwerk afsteken en de hele straat begroeten.. Dus Qountdown lijkt me perfect. De muziek, de sfeer, de mensenwil dat gewoon wel eens meemaken.
Last edited by Mr Lellebel on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2013
Hehe ja ben ik mee bezig 
Je gaat maar gewoon draak!
Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2013
Jaaaa ik had verse hechtingen op twee plekken waar een dokter pas in had zitten snijden remembah draak?wrote:Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Normaal ga ik sowieso los
Ik zeg toch ook nergens dat ze niet aan t genieten was... Dusse :wrote:Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
wrote: Jaaaa ik had verse hechtingen op twee plekken waar een dokter pas in had zitten snijden remembah draak?
Normaal ga ik sowieso los
Weet ik
Plaag je ook maar
wrote:Ik zeg toch ook nergens dat ze niet aan t genieten was... Dusse :wrote:Misschien was ze moe, had pijn blabla. Je hoeft niet per se los te gaan om te genieten!wrote:Alleen ga je deze keer wel los he! Heb je op HardNation heel veel stil zien staan.... Kan niet hoor!
Nog steeds een maand en paar dagen wachten.
DUURT LANG
DUURT LANG
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2013
LINE-UP PLX
En we wachten al zo lang...wrote:LINE-UP PLX
Trouwens.. Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoop op genoeg euforische namen in een line up.
Spacerdwrote:En we wachten al zo lang...wrote:LINE-UP PLX![]()
Trouwens.. Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoop op genoeg euforische namen in een line up.