Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Je heb het nu over dingen die je kan doen, je kan beter kijken naar dingen die je anders niet meer gaat doen :P

Zo beter? :P Sorry Nederlands is best moeilijk voor me en deze zin heb ik geen idee hoe ik hem het beste moet maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

Gewoon goaaan. Op dit moment heb ik ook nog bijzonder weinig mensen weten op te trommelen voor dit feestpartijtje, maar dat ik ga staat sowieso vast, des noods reis ik alleen af naar de HMH. :P

Ik weiger om nog een jaar oud en nieuw te vieren hier in het dorp met André Hazes gejank enzeuw. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Gewoon goaaan. Op dit moment heb ik ook nog bijzonder weinig mensen weten op te trommelen voor dit feestpartijtje, maar dat ik ga staat sowieso vast, des noods reis ik alleen af naar de HMH. :P

Ik weiger om nog een jaar oud en nieuw te vieren hier in het dorp met André Hazes gejank enzeuw. :x

Gewoon bij mij en mn ouders staan krijg je misschien wel een lekkere knuffel van ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Gaan je ouders serieus? Heldig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

Haha super geniaal.
Met je ouders naar qountdown :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:29 

Hardtraxx Elite

Vet ja! Die zullen wel gedacht hebben: als we dronken zijn vinden we toch alles leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 02:00 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
93Wesley93 schreef:

Gewoon bij mij en mn ouders staan krijg je misschien wel een lekkere knuffel van ze :P

Nou, dan ga ze je vrienden ontmoeten xd

Ik ga aan de Speakers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:00 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Ik ga aan de Speakers xd

Zijn die van jullie getest op 220(+) ?
Van het weekend anderhalf gehad, vond ze wel lekker gaan, maar had niet zo'n gevoel van, wow deze gaan superhard :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:01 

vriend van me zei gisteren dat het vorig jaar heel erg tegenviel, hij had alleen bij de aftelling het gevoel dat hij Oud&Nieuw vierde rest van de avond had hij dat gevoel niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Dat gevoel kreeg ik vorig ook niet op Fantasy Island..
Het magische oud en nieuw gevoel krijg ik denk alleen als ik bij mij thuis op de buurt sta met de buurtjes etc :yes:

Tis even staren naar een scherm die aftelt...
Vervolgens je vrienden knuffelen en boxjes geven ^^
En weer doorbeuken met een smile op je gezicht, licht beseffende dat je 2012 inbeukt ghehe :P

Ik hoop dat het op QD iets magischer is dan op FI, met die zaal en geluid moet dat wel goedkomen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Qountdown was vorig jaar echt wel magisch hoor. Alleen Wildstylez verneukte het. De hele sfeer was toen weg, maar tot dat punt was de sfeer minimaal gelijk aan die van XQ Holland :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ga aan de Speakers xd

Van het weekend anderhalf gehad, vond ze wel lekker gaan, maar had niet zo'n gevoel van, wow deze gaan superhard :O

Dan heb je denk een tolerantie van hier tot tokio :P

Ik heb ze nog niet binnen, maar het zal wel goed zitten :thumbup:
Chukkels schreef:
Qountdown was vorig jaar echt wel magisch hoor. Alleen Wildstylez verneukte het. De hele sfeer was toen weg, maar tot dat punt was de sfeer minimaal gelijk aan die van XQ Holland :loving:
Zekers man..
Zekers!
Ik vond het zelfs na Wildstylez nog top, maarja, niet iedereen deelt die mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
iSenSe` schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ga aan de Speakers xd

Je moet wel de goede uitkiezen om te nemen, niet die fuckers van 180mg :P
Olijfboompie schreef:
Chukkels schreef:
Zekers man..
Zekers!
Ik vond het zelfs na Wildstylez nog top, maarja, niet iedereen deelt die mening.

True, true, maar wel ietsjes minder overall gezien. Maar bij de HT beukbende was het gewoon :loving: zoals gewoonlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Toen beukte ik nog niet met jullie mee :P
Jij stond echter wel bij mij geloof ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:03 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Vorig jaar was ik wel met jou maar beukte ik niet.. :cry: K stond een beetje naar de grond te staren, of naar de binnenkant van m'n oogkleppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:04 

Bierkoning

Ik heb vorig jaar alleen maar stil gestaan volgens mij, alleen maar lopen genieten de hele nacht xd Alleen tijdens Crypsis & Zatox kwam mn energie weer een beetje terug, vooral toen Psycho nog ff voorbij kwam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
iSenSe` schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ga aan de Speakers xd

Je moet wel de goede uitkiezen om te nemen, niet die fuckers van 180mg :P

Dat gevoel had ik dus bij dezen... ik denk deze gaan niet harder dan een bruineboom ofzo.
mja skeit, ik drop ze niet in 1x, en altijd in halfjes. Maar toch vond ik ze meevallen.
Toen ik het laatste halfje in best wel rap tempo erachter aan deed, trilden mijn kaakjes wel goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

True dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Vorig jaar was ik wel met jou maar beukte ik niet.. :cry: K stond een beetje naar de grond te staren, of naar de binnenkant van m'n oogkleppen.

Was pas later op de avond man :P
Je moet ook niet zoveel vingers nemen xd
iSenSe` schreef:

Dat gevoel had ik dus bij dezen... ik denk deze gaan niet harder dan een bruineboom ofzo.
mja skeit, ik drop ze niet in 1x, en altijd in halfjes. Maar toch vond ik ze meevallen.
Toen ik het laatste halfje in best wel rap tempo erachter aan deed, trilden mijn kaakjes wel goed :P

Hmmm oke, naja, ik ben benieuwd.
Ik heb er dan 4 maanden geen MDMA/XTC op zitten, dus ik zou op een halfje goed moeten gaan. :)
Chukkels schreef:

Toen sloeg de vonk al over :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:07 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Mike-O schreef:

Was pas later op de avond man :P
Je moet ook niet zoveel vingers nemen xd

Haha, nja in het begin beukte ik ook niet op de manier die je van mij gewend bent. Toen was het meer joggen op dezelfde plaats.. Heb toen ook veel op de tribune gezeten, maar dat had zo z'n redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Toen sloeg de vonk al over :loving:

En die is nooit gedoofd :love:

Olijfboompje schreef:
iSenSe` schreef:

Hmmm oke, naja, ik ben benieuwd.
Ik heb er dan 4 maanden geen MDMA/XTC op zitten, dus ik zou op een halfje goed moeten gaan. :)

Maar Daniël zou Daniël niet zijn als hij niet gewoon eigenwijs zou zijn en gewoon met drie kwart of zelfs een hele zou beginnen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:35 

Hardtraxxer

Iemand tips hoe ik mensen kan overhalen om een kaartje te kopen voordat het te laat is?
Dit feest gaat zo vet worden! En meneer Solutio en The I's en G1LL en de hele reutemeteut moeten gewoon mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

Mellow schreef:
Iemand tips hoe ik mensen kan overhalen om een kaartje te kopen voordat het te laat is?
Dit feest gaat zo vet worden! En meneer Solutio en The I's en G1LL en de hele reutemeteut moeten gewoon mee :)

"Mike gaat ook.."
"Oh, regel gauw een kaartje, ik moet meeeee!"

Problem Solved!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:39 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Maar Daniël zou Daniël niet zijn als hij niet gewoon eigenwijs zou zijn en gewoon met drie kwart of zelfs een hele zou beginnen. :whistle:

Haha! :p
Helaas zit er bij mij al een hele lange tijd geen maand tussen. maar minstens een stop van 2/3 weekenden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:39 

Hardtraxx Elite

Sjefferd gaat ook...

Dan loopt t helemaal storm :cool:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten