Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

yeah kaarten in zeh pocket!

zijn er nog mensen die met de auto gaan en in de buurt van zeewolde, harderwijk, of utrecht, amersfoort komen zodat ik mee zou kunnen rijden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wie gaan er allemaal vanuit HT? is vlakbij mij eigenlijk.. dus misschien dat ik ook wel ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga en ik zou als ik jou was ook gaan, niet vaak dat je een concept als dit tegenkomt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook van de partij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Wie gaan er allemaal vanuit HT? is vlakbij mij eigenlijk.. dus misschien dat ik ook wel ga

I am in samen met Tel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 11:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super :D Hoop jullie ook te meeten! Mocht je me zien lopen, gewoon aanspreken he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga lekker vanuit Eindhoven met de fiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice James! Beter dat ik jou niet tegenkom want ff kort kletsen is dr niet bij he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik ga lekker vanuit Eindhoven met de fiets :D

Lol, ik kom ook vanuit Eindhoven maar ga echt dat pokke eind niet fietsen :lol: (of het moet echt niet anders kunnen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

voordeel is wel dat je dr op de terugweg weinig meer van merkt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Super :D Hoop jullie ook te meeten! Mocht je me zien lopen, gewoon aanspreken he :)

natuurlijk doen we dat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
PNXRMX schreef:
Ik ga lekker vanuit Eindhoven met de fiets :D

Lol, ik kom ook vanuit Eindhoven maar ga echt dat pokke eind niet fietsen :lol: (of het moet echt niet anders kunnen :P )


Tja, ik ga met niemand mee ofzo en ga niet zelf bobben :P
Google maps zegt dat 't 16km fietsen is, vind ik opzich wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
DjThera schreef:
Super :D Hoop jullie ook te meeten! Mocht je me zien lopen, gewoon aanspreken he :)

natuurlijk doen we dat :cool:

Dat doen we idd zeker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

haha mooi! Morgen beginnen we met decor etc! Begint nu wel te kriebelen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
! Begint nu wel te kriebelen :woot:


Haha nu pas?!?!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ik had toevallig een coltrui aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een droogheid hier. :lol:

Zaterdag knallen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen. Zo na het eten naar Eindhoven rijden en dan de fiets op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 17:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:yay: geluid is getest en t is awesome!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 17:43 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
xd waar kom jij vandaan dan


Noorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik een pest hekel aan het OV. Ook al is het logisch dat morgen ochtend de eerste trein pas om twintig voor negen vertrek in Helmond. En dat nu net nou ik en me maat geen eigen vervoer hebben en we afhankelijk zijn van het OV moet die trein zo laat vertrekken. Begin nu toch hard te twijfelen of ik het wel zoek om morgen ochtend zo lang te wachten.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa! We gaan toch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff alles geregeld, laat degene met wie ik mee zou gaan op het laatste moment weten dat ie een sjaak afhaak is :') kansloos....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben net een paar uurtjes thuis en wat een feestje zeg nou nou !
Verslagje komt tie :
Eerste met de trein vanuit arnhem samen met Tel naar Helmond toe, we moesten ik weet niet hoe vaak overstappen en na wat enige vertraging uiteindelijk aangekomen in Helmond.
Liepen het station uit zoekend naar de verwijzingsborden ... konden we uiteindelijk nergens vinden, dus maar aan 1 of andere raar vaag groepje mensen de weg gevraagd.
Ja dan moet je daarheen zus en zo bladiebla, nou bedankt top ! Wij lopen, bleek achteraf dat we de hele verkeerde kant uitliepen, dus nog maar een keer de weg gevraagd en uiteindelijk op plaats van bestemming aangekomen :thumbup:
Kaartje ingeleverd jasje weggehangen en maar eens even gaan kijken wat voor vlees we in de kuip hadden.
Ff een drankje gepakt, naar de zaal toegelopen .... Decor en aankleding zag er allemaal verzorgt uit, was wel naar mijn smaak :yes:
Robbie Magura stond te draaien en die draaide wel lekker als inkomertje !
Daarna kwam Pavo, deze man kan sowieso goed draaien en dat maakte hij vanavond weer waar, heerlijke oude klappers en wat scratchwerk natuurlijk :yay:
Toen volgde Miss Djax, Ze draaide echte oldschool techno ofzo :huh: ? Kan ff niet op de naam komen ^^ Iig voor 10 minuten leuk maar daarna niet meer, alhoewel haar uiterlijk een hoop compenseerde ...
Toen zijn we maar even een broodje unox gaan eten en wat gaan drinken, broodjes unox smaakten trouwens top !
Ff plasje plegen en dergelijke, daarna weer naar boven gelopen want Thera was aan de beurt aan de draaitafels !
Weet ff zogauw allemaal niet meer wat tie gedraaid heeft, weet wel dat het uitermate goed klonk en dat hij achter de draaitafels geweldig losgaat een genot om naar te kijken, toen ik hoorde dat ie trespassing inmixte men hart oversloeg.
Godsamme wat is dat een heldenplaat zeg, live beukt tie als een gek niet te zuinig :yay:, waarna hij afsloot met dust in your eyes :love: Ondertussen ook nog even met Dennis gemeet en zijn roodharige vriend :thumbup:
Toen was het alweer de beurt aan crypsis die opende met Strike die ik overigens nog niet kende maar Tel wel, al met al een heerlijk plaatje !
Crypsis draaide de rest van de set ook heerlijk spul en he ik me ook kostelijk vermaakt :worship:
Toen kwam Vince die ook lekker stond te draaien maar na een halfuur het geluid ineens minder werd .... :huh: ?
Dus toen zijn we maar weer een broodje unox gaan happen en een drankje gedaan.
Vervolgens even wezen kijken naar de andere zaal waar Geck-o stond te draaien, die gozer is ook een echte held, mixwerk was weer toppiejoppie!
Ondertussen Pieter tegen het lijf gelopen en even wat bijgebabbeld! Toen pieter weg was sloeg men hart weer over want toen deed Geck-o trespassing nog eens dunnetjes over :loving: .
Na trespassing even wat gaan drinken na al dat gezweet ... En nog als afsluiter even naar Dano geluisterd, die wat mij betreft de sfeer er flink uithaalde en dat ook goed merkbaar was in de zaal.
Daarna zijn we maar gegaan en konden we 2,5 uur bivakkeren op het station omdat de eerste trein pas om 8 uur reed ^^

Al met al was het een topfeest !
Puntjes ..
+ Decor
+ Eten en drinken
+ Er werd van alles wat gedraaid super !
+ Heb sinds lange tijd niet meer zo gezweet
+ Meeting Thera, man is zo open en vriendelijk, diep respect :worship:

Minpunten waren er niet echt behalve dan dat Dano de sfeer er flink uitgooide ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

echt zo kut dat ik niet kon gaan >.< win ik een keer wat...

maar leuk verslagje piaaa heb echt wat gemist zo te lezen
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten