Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Als grote fan van Subground en de ouderwetsche kleinschalige Qult feestjes heb ik besloten zelf maar een evenementje uit de grond te stampen met de vibe die veel mensen missen.

FB Event: https://www.facebook.com/events/619274154872546/

De officiële info:

1st edition: 8 May 2015

TIME: First experiment starts @ 22:30, don't be late! - Lab closes @ 06:30
LOCATION: Melody Line & Brasa Dance Studios Amsterdam, Willem Fenengastraat 12
PARKING: Free and plentiful
SOUND: NO noise restrictions!
BASS: Will be truly MASSIVE
CLOAKROOM: Your labcoat can be stored for €1,-
SOCIAL MEDIA: Facebook.com/thebasslabevents
TICKETS: Presale started - early bird discount if you're quick!
DOORSALE: More at the door, limited amount available
AGE RESTRICTION: No entry below 18
QUESTIONS/REQUESTS: [email protected] or via the FB page

BE OUR GUINEA PIG.

Specialized in electronic rough techno subground heavy bass music, our research team will throw every available experiment at you... and our final research will be explosively hazardous!

TICKETS:
http://www.nowonlinetickets.nl/Shop/Eve ... A250AB3726
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeeeeehhm..

Acti & Geck-O? Lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeh vet en lekker inde buurt. optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken of dit redelijk uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Volledige lineup :clap: komt dat zien!
Support deze nieuwe organisatie die zo'n dik feest neer durft te zetten, en koop je ticket op http://thebasslab.nl/

ACTI
A*S*Y*S
Geck-o (2hr set)
Donnie Darko
S1ngular
Bold Action
The Outlaws
MC Tjek

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een veel betere line-up kan je wat dit genre betreft niet hebben eigenlijk! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat ik zaterdag moet werken :( :( :( Heerlijke line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijne lineup ja... Jordy, wat zeg je... doen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:39 
 
Artiest

Oef

https://www.facebook.com/video.php?v=874109052628602
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wats de trak die eronder zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste weet ik niet, tweede is Geck-o - Craving
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heel fijne lineup ja... Jordy, wat zeg je... doen? ;)

Ik zeg doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Donnie Darko zal openen denk ik? The Outlaws schijnen te eindigen volgens de trailer. Wat voor muziek zou ik van hen kunnen verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Heel fijne lineup ja... Jordy, wat zeg je... doen? ;)

Ik zeg doen! :thumbsup:

Ok mooi, ik vind goeie plan. Deze week maar even een kaartje halen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 12:35 
 
Artiest

teupie schreef:
wats de trak die eronder zit


Als ik het goed heb een mix van Geck-o - Satellite Love, Honey Pls & Craving :) . Allemaal te vinden op het album A New Wave -> hardtrance-releases/geck-o-a-new-wave-qult-t48398.html

Wordt een heel mooi feestje dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Tickets te winnen op I'm IN
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wat je krijgt voor VIP kaarten? Ik ben wel benieuwd. In ieder geval 10 tokens, maar dat is waarschijnlijk geen 30 euro extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Weet iemand wat je krijgt voor VIP kaarten? Ik ben wel benieuwd. In ieder geval 10 tokens, maar dat is waarschijnlijk geen 30 euro extra.

Our primate test subjects gain access to the VIP area, where our R&D team likes to perform personal experiments. Included are 10 tokens.

Geen idee wat het inhoudt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets gewonnen, nu hard twijfelen wel of geen vrij vragen :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 17:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de activiteit-pagina van Facebook is er een weggeefactie waar je 2.50 korting voor je kaartje krijgt. Een beetje korting is nooit mis toch? :thumbup:
Kaart is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Aanwezig!
Ben benieuwd! :)

Hebben jullie ook al geëxperimenteerd om muziek in deze stijl te maken? (Al dan niet alleen voor de lol... :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Prefix schreef:
Aanwezig!
Ben benieuwd! :)

Hebben jullie ook al geëxperimenteerd om muziek in deze stijl te maken? (Al dan niet alleen voor de lol... :P )

Nee nog niet, maar vind de muziek wel erg gaaf!
Wellicht in de toekomst een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelast! Heel erg jammer!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten