Prima feest, maar niet je van het.
Kwamen bij Cryex binnen, wat een top set was. Goed sfeertje en een bak drive zorgde ervoor dat we er lekker in kwamen. Vervolgens Rejecta en dat is zoals gewoonlijk genieten. Visuals waren ook erg gaaf. Toen de set waar ik en volgens mij vele anderen niet op zaten te wachten: Radical Redemption. Leuk idee, maar die lange breaks en dirigentje spelen was het toch niet voor mij, maar desondanks dat had ik toch erger verwacht. Delete Tribute was erg gaaf gedaan met die beelden. Oja, Malfunction VIP
Toen tijd voor de set van de dag: Verti.. Onee D-Sturb. Maar dat was een erg fijne set. Maar toen echt de set van de dag: Vertile. Holy shit, die kicks klappen echt in als bommen. Geen poespas met schijtkicks, fake drops enzovoort, gewoon rammen gecombineerd met sterke melodieën. Geniaal
Rooler en Warface prima setjes. Vervolgens Act of Rage met zijn ‘nieuwe’ live act, maar dat viel zeer tegen. Ik weet niet wat er gebeurde tijdens de eerste twee platen, maar het WK ping-pong was er niks bij, mijn god. Daarna werd het wel wat beter, maar of het nou echt vernieuwend was.. Zelfde verhaal bij Rebelion Overdose. Vooraf toch een van de sets waar ik het meeste naar uitkeek maar wat een matige zooi zeg. Ik werd echt niet goed van die uptempo kicks, ofja kicks, het was geluid. Wat een tering herrie. Snap niet dat je hier tevreden over bent als je dit produceert
Over het algemeen groot fan van Rebelion, maar heb het nu wel gehad met Overdose. De Adjuzt remix van Watch What You Say is wel ongekend dik
Op Bloodlust na waren de laatste uren vrij saai.
Leuke dag gehad, maar denk niet dat ik er volgend jaar bij ben. Setjes van een half uur waarbij de laatste 5 minuten uptempo of erger moet zijn, vind ik toch vrij storend. Al helemaal als AoR en E-Force al na 15 en 2 minuten met uptempo beginnen
Dus:
+++++ Vertile, wat een toevoeging aan de scene. Visuals waren ook erg gaaf
++ Cryex, D-Sturb, Rooler, Bloodlust
+ Delete Tribute
+/- Temperatuur was een stuk beter dan vorig jaar, maar nog steeds redelijk warm.
- AoR, Ncrypta
——— Cryogenic kicks van Rebelion