Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 15:06 
 
Hardtraxxer

Op basis van gisteren is de vrees wel groot dat dat de nieuwe hype wordt vrees ik.

Oja Rebelion ook middenin de set Sweet Caroline draaien, en dan geen edit of remix ofzo ervan :/ Hele matige bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met wat al gezegd is. Was de minste editie van Supremacy waar ik bij ben geweest maar alsnog top vermaakt. Het was niet zo episch of overweldigend als het wel eens is geweest. Show, geluid en sfeer waren allemaal minder dit jaar. Je merkte toch wel heel erg dat er een nieuwe generatie feestgangers is die zich nog geen houding weten te geven op zo’n feest. Verder de hele dag met genoeg leuke mensen gestaan. Setjes heel verschillend. Meest genoten van Warface en Vertile. De Delete Tribute was ook erg vet, viel echt niet op stil te staan, vette plaatkeuze en zaten ook nauwelijks breaks in. Overdose toch wel de teleurstelling. Op Decibel vond ik het echt geweldig maar die nieuwe schijtkicks kwamen maar constant terug, kan daar helemaal niks mee.
Volgend jaar gewoon weer aanwezig alleen hoop ik dat ze dan toch weer wat meer uitpakken net zoals vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
David_ schreef:
Morgen even uitgebreider, nu lekker mn nest in :sleep:

Gaan we weer... We weten allemaal hoe dat vorige keer in het hhz toppa is gelopen.
KOM NU VERSLAG UITBRENGEN, NU!


Net een portie smoutebollen gaan halen op de kermis dus ik ben er klaar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 17:20 
 
Hardtraxxer

Wat een set van Cryex zo vroeg in de middag :worship: Die is eigenlijk niet meer overtroffen wmb. Live edit van Buried Alive :bomb: :drool:

Delete was mooi gedaan met allemaal foto’s en beelden van Delete op de schermen. Dit maakte het voor mij veel specialer dan de tribute op DQ en DB. Opening van Radical met het anthem was ook heel vet gedaan, inclusief vuurwerk.

Had me voorgenomen om de laatste 5 minuten van een ieders set de uptempo te mijden door ff te pissen, drinken halen, etc. Maar als Eforce dan in een half uur tijd 3 kutplaten verspreid draait, tja dan zakt de moed wel een beetje in de schoenen. En idd jammer dat de vliegende dj booth er niet was.

Grote kans dat we er volgend jaar weer bij zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Prima feest, maar niet je van het.
Kwamen bij Cryex binnen, wat een top set was. Goed sfeertje en een bak drive zorgde ervoor dat we er lekker in kwamen. Vervolgens Rejecta en dat is zoals gewoonlijk genieten. Visuals waren ook erg gaaf. Toen de set waar ik en volgens mij vele anderen niet op zaten te wachten: Radical Redemption. Leuk idee, maar die lange breaks en dirigentje spelen was het toch niet voor mij, maar desondanks dat had ik toch erger verwacht. Delete Tribute was erg gaaf gedaan met die beelden. Oja, Malfunction VIP :drool: Toen tijd voor de set van de dag: Verti.. Onee D-Sturb. Maar dat was een erg fijne set. Maar toen echt de set van de dag: Vertile. Holy shit, die kicks klappen echt in als bommen. Geen poespas met schijtkicks, fake drops enzovoort, gewoon rammen gecombineerd met sterke melodieën. Geniaal :worship:
Rooler en Warface prima setjes. Vervolgens Act of Rage met zijn ‘nieuwe’ live act, maar dat viel zeer tegen. Ik weet niet wat er gebeurde tijdens de eerste twee platen, maar het WK ping-pong was er niks bij, mijn god. Daarna werd het wel wat beter, maar of het nou echt vernieuwend was.. Zelfde verhaal bij Rebelion Overdose. Vooraf toch een van de sets waar ik het meeste naar uitkeek maar wat een matige zooi zeg. Ik werd echt niet goed van die uptempo kicks, ofja kicks, het was geluid. Wat een tering herrie. Snap niet dat je hier tevreden over bent als je dit produceert :sick: Over het algemeen groot fan van Rebelion, maar heb het nu wel gehad met Overdose. De Adjuzt remix van Watch What You Say is wel ongekend dik :surrender: Op Bloodlust na waren de laatste uren vrij saai.
Leuke dag gehad, maar denk niet dat ik er volgend jaar bij ben. Setjes van een half uur waarbij de laatste 5 minuten uptempo of erger moet zijn, vind ik toch vrij storend. Al helemaal als AoR en E-Force al na 15 en 2 minuten met uptempo beginnen :huh:

Dus:
+++++ Vertile, wat een toevoeging aan de scene. Visuals waren ook erg gaaf :worship:
++ Cryex, D-Sturb, Rooler, Bloodlust
+ Delete Tribute
+/- Temperatuur was een stuk beter dan vorig jaar, maar nog steeds redelijk warm.
- AoR, Ncrypta
——— Cryogenic kicks van Rebelion :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 09:30 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Op basis van gisteren is de vrees wel groot dat dat de nieuwe hype wordt vrees ik.

Oja Rebelion ook middenin de set Sweet Caroline draaien, en dan geen edit of remix ofzo ervan :/ Hele matige bende.


Dit deden ze wel, was 1 na laatste plaat die doorging op hun uptempo edit. Kicks start rippin heet ie op yt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 09:56 
 
Hardtraxxer

billieb15 schreef:
Riiss schreef:
Op basis van gisteren is de vrees wel groot dat dat de nieuwe hype wordt vrees ik.

Oja Rebelion ook middenin de set Sweet Caroline draaien, en dan geen edit of remix ofzo ervan :/ Hele matige bende.


Dit deden ze wel, was 1 na laatste plaat die doorging op hun uptempo edit. Kicks start rippin heet ie op yt


Oh ik zie het ja. Maar ik snap ook mijn verwarring. Het is Sweet Caroline - stop - uptempo waar niets van sweet caroline in terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is letterlijk elke uptemop edit

Raw (of ander) hitje --> 200 bpm *uit het niets* piepkick galore

Vooral Spekmans is hier vaak schuldig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Supremacy voor mij! Ondanks dat ik echt een fijn feest heb gehad, toch wel teleurgesteld over bepaalde dingen. Kwam denk ik vooral door m'n (te) hoge verwachtingen vooraf.

Kwamen helaas pas rond 3 uur binnen door gezeik met het OV, maar gelukkig nog wel op tijd voor Cryex. Dit was voor mij denk ik ook meteen de set van de dag. Zoveel drive, goeie edits en gewoon echt kicks zoals ik ze vaak graag hoor. We stonden links vooraan en het geluid was ook heerlijk afgesteld. De stage vond ik er alleen echt matig uitzien. Ik zag van die zwarte grote doeken links en rechts de breedte afdekken, waardoor ik verwachtte dat die nog zouden zakken tijdens de anthem show om de stage verder te 'revealen.' Haha nou, dit gebeurde niet. Prima, dan zou die vliegende dj-booth het wel goedmaken om voor de eerste keer in het echt te zien. Haha nou, dit gebeurde dus ook niet, wat ik oprecht wel jammer vond. Normaal gesproken vind ik een karige stage niet heel boeiend, maar denk dat m'n hoge verwachtingen hier gewoon voor de teleurstelling zorgde.

Muzikaal verder echt nog wel genoten, vooral van Vertile en Warface. Met Act of Rage heb ik nooit iets gehad, maar zijn laatst uitgebrachte platen vond ik oprecht tof dus had best veel zin in zijn nieuwe live act. Maar man man man, wat een deceptie. Als je opent met zo'n plaat dan ben je voor mij wel echt direct af. Ik kan een portie teringherrie echt wel aan en ook vet vinden, maar dit sloeg echt alles haha. Na Overdose (waar ik eigenlijk ook veel meer van verwachtte) naar huis gegaan. Had graag nog Bloodlust en Ncrypta gezien, maar met nog een flinke rit voor de boeg gewoon naar huis gegaan.

Alles om het feest heen was echt goed geregeld ook. Binnenkomen ging super snel, nergens eigenlijk in de rij hoeven staan voor de wc of drinken. Echt super! Sfeer was over de hele dag ook goed! Overal waar we stonden gingen mensen goed los en dat vind ik vaak wel het belangrijkste bij een feest. Mede door de sfeer zou ik dit feest ook 100% volgend jaar weer bezoeken. Heb me alleen licht gestoord aan het TikTok volk dat dan met de rug naar de stage staat en een filmpje van hun kickrolls laat opnemen. Ieder z'n ding moet ik maar denken, maar ik snap gewoon niet waarom. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:29 
 
Hardtraxxer

Conclusie na Supremacy: uitzonderingen daargelaten gaat de kwaliteit van hardstyle hard achteruit. Bijna iedereen gaat mee in de hypetrain van fakedrops, uptempo, slechte kwaliteit kicks etc. Originaliteit, creativiteit en kwaliteit is ver te zoeken helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet van het een of ander maar dit gebeurt toch altijd? Zie dat met dubstyle, psytrance tripplet basslijntjes, ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu-style was in 2007/2008 ook de verneuking van hardstyle volgens velen toen, maar dat hemelen we nu ook op als een gouden tijd.

Ligt er allemaal maar net aan wanneer je in het genre bent gerold en of je dat ook als standaard voor het genre aanhoudt. Een genre evolueert nou eenmaal, als het dat niet doet slaat het vanzelf dood.

Variatie is er prima als je gewoon kijkt, maar er zijn wel veel meer artiesten die populair zijn waarvan veel grofweg het zelfde doen. Een paar dingen en stromingen in hardstyle zijn gewoon populair en dat is waar veel het zelfde zit, de makkelijkste manier naar een boeking.

Het lijkt groter nu omdat het aantal artiesten dat groot is vertienvoudigd is sindsdien, daarom ga je ook veel meer het zelfde krijgen van de grote populaire namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 12:13 
 
Hardtraxxer

Ja je hebt gelijk. Misschien word ik nu een beetje nostalgisch, maar vergelijk pakweg een Radical Redemption, Warface, E-force, Crypsis etc eens met wat ze nu doen t.o.v. pakweg 5 - 10 jaar geleden. Dan kan je toch niet onderkennen dat er nu veel meer meuk is om maar snel te scoren? De kwaliteitstandaard en creativiteit voor nieuwere artiesten ligt gewoon een stuk lager, neem bijvoorbeeld een AoR, dat is toch schrijnend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Ja je hebt gelijk. Misschien word ik nu een beetje nostalgisch, maar vergelijk pakweg een Radical Redemption, Warface, E-force, Crypsis etc eens met wat ze nu doen t.o.v. pakweg 5 - 10 jaar geleden. Dan kan je toch niet onderkennen dat er nu veel meer meuk is om maar snel te scoren? De kwaliteitstandaard en creativiteit voor nieuwere artiesten ligt gewoon een stuk lager, neem bijvoorbeeld een AoR, dat is toch schrijnend?


Ik denk niet dat er extreem veel kwaliteitsverlies is. Het is gewoon minder jouw ding en dan gebruik je dat als excuus. Hoe er nu meer van een ding is, is gewoon te verklaren aan de hand van de evolutie van het genre, de wens van het publiek, het feit dat er nu meer artiesten zijn en dat daardoor individuele marketing belangrijker is geworden.

Veel oude platen uit 2007-2013 zijn ook vaak kwalitatief echt behoorlijk slecht. Warface en Radical hun oude spul is daar een goed voorbeeld van, dat zijn echt producties die niet van beste kwaliteit zijn, maar mensen vinden het wel vet. Net als mensen het huidige spul vet vinden, ondanks de "kwaliteit".

Is het huidige simpeler? Ja dat wel. Het werkt live voor het publiek en dat is genoeg.

Dat hoor je ook van artiesten als Rooler, hoe hij niet veel hoeft te doen om een hit te maken. Maar ook iets simpels kan je goed maken of slecht maken, wat een Rooler bijvoorbeeld maakt steekt wel echt goed in elkaar.

Uptempo is niet veel anders. Het is niet zo ingewikkeld als een gemiddelde plaat uit pakweg 2008-2013 maar je ook daar kan je het verschil tussen iets simpels wat goed gemaakt en slecht gemaakt is wel horen. Het is gewoon wat men zoekt, en ik begrijp dat wel. 2 á 3 minuten naar een break staan luisteren voor een klein stukje kicks is live niks aan, men zoekt gewoon meer beuken, meer dansen dan stilstaan en dat zie je niet alleen in hardstyle.

Is het tegenwoordig simpeler? Wellicht.
Kwalitatief slecht? Ligt vaak aan de artiest of zelfs een paar selecte platen daarvan. Maar het is niet zo dat de platen vroeger beter waren geproduceerd. Toen had je ook zat matig geproduceerde platen. Het ligt echt allemaal maar aan wat je zelf leuker vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Ja je hebt gelijk. Misschien word ik nu een beetje nostalgisch, maar vergelijk pakweg een Radical Redemption, Warface, E-force, Crypsis etc eens met wat ze nu doen t.o.v. pakweg 5 - 10 jaar geleden. Dan kan je toch niet onderkennen dat er nu veel meer meuk is om maar snel te scoren? De kwaliteitstandaard en creativiteit voor nieuwere artiesten ligt gewoon een stuk lager, neem bijvoorbeeld een AoR, dat is toch schrijnend?


Niet om deze discussie weer op te rakelen, maar dit is gewoon heel persoonlijk toch? Dat iets een kant op gaat die jou minder boeit maakt het niet meteen meuk. Ik word tering enthousiast van alle nieuwe platen die ik online zie komen.

Behalve de Uptempo kick van Rebelion die ze in elke Overdose track stoppen dat is meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Is zeker persoonlijk, maar af en toe lekker om te bashen op wat er nu uit de studio’s komen en jezelf lekker te maken met de producties van vroeger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij ook de eerste keer Supremacy en heb een beetje mixed feelings. Aan de ene kant vielen een aantal zaken tegen, maar het was alsnog leuk genoeg om volgend jaar weer te gaan.

Wij hadden een VIP ticket en waren snel binnen! Fijn dat de deuren al iets voor 13:00 opengingen waardoor de zaal al aardig vol stond toen Voidax begon te draaien. Online je kluisnummer en code al toegestuurd krijgen werkt top, scheelt weer in de rij staan. Muntjes halen was ook zo gepiept. Ook bij het eten en drinken niet tot nauwelijks hoeven wachten en ook voldoende zitplek gehad om even uit te rusten.

Muzikaal gezien viel het me ook erg mee, ik luister thuis niet zoveel hedendaagse raw en had mijn bedenkingen of ik het wel wat zou vinden. Het zijn dus vooral de kicks van AoR en Warface die ik niet goed kan hebben. Bij de rest van de acts was er nog wat variatie in kicks, waardoor een piepkickje hier en daar geen kwaad kan. Rooler was voor mij de set van de dag, maar heb ook erg genoten van Cryex en Vertile.

Minpuntjes waren de karige stage vergeleken met andere jaren en het missen van showelementen die er voorgaande jaren wel waren. Het concept met slechts livesets ben ik nog niet helemaal over uit. Als je een artiest wat minder vind is het gelukkig zo voorbij, aan de andere kant betekent het ook dat als je even moet plassen je minimal een halve set mist. Het feit dat de sets zo kort zijn en dat er alleen eigen platen gedraaid worden betekent wel dat er buiten een nieuw nummer hier daar weinig onvoorspelbaars in zit. Nu is dat na 1 bezoek niet zo'n probleem, maar kan me voorstellen dat het misschien een beetje repetitief wordt als je elk jaar 80% dezelfde lineup hebt.

Volgend jaar sowieso wel weer aanwezig! Wil Supremacy ook een keer meemaken met volledige show, dus hopen dat alles volgend jaar weer een stukje normaler is. Of dat de prijzen iets omhooggaan en we wel weer een volwaardige show en stage mogen verwachten.

Edit: Ook pluspunten trouwens voor het vriendelijke en snelle personeel! Dit festivalseizoen bijna alleen het tegenovergestelde meegemaakt, maar dat was hier anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 11:00 
 
Hardtraxx Newbie

+++ Vertile, Rooler
++ Cryex, D-Sturb, Rooler, Bloodlust, Spitnoise
+ Delete Tribute , Rebelion, Deluzion
+/- Temperatuur was een stuk beter dan afgelopen jaren, maar nog steeds warm. Bar snelheid (maar dat is het hele jaar overal een probleem)
- Ncrypta en Act Of Rage
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XRebelionX schreef:
+++ Vertile, Rooler
++ Cryex, D-Sturb, Rooler, Bloodlust, Spitnoise
+ Delete Tribute , Rebelion, Deluzion
+/- Temperatuur was een stuk beter dan afgelopen jaren, maar nog steeds warm. Bar snelheid (maar dat is het hele jaar overal een probleem)
- Ncrypta en Act Of Rage


Edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog mensen gefilmd die in de lucht werden gegooid??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen filmpjes van de achterkant graag!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ff in privebericht aub want facebook verneukt de kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Niet om deze discussie weer op te rakelen, maar dit is gewoon heel persoonlijk toch? Dat iets een kant op gaat die jou minder boeit maakt het niet meteen meuk. Ik word tering enthousiast van alle nieuwe platen die ik online zie komen.

Behalve de Uptempo kick van Rebelion die ze in elke Overdose track stoppen dat is meuk.

Ja maar jij begrijpt er ook echt helemaal geen hol meer van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:

Niet om deze discussie weer op te rakelen, maar dit is gewoon heel persoonlijk toch? Dat iets een kant op gaat die jou minder boeit maakt het niet meteen meuk. Ik word tering enthousiast van alle nieuwe platen die ik online zie komen.

Behalve de Uptempo kick van Rebelion die ze in elke Overdose track stoppen dat is meuk.

Ja maar jij begrijpt er ook echt helemaal geen hol meer van de laatste jaren.


Nee jij staat lekker met beide benen in de scene meneer "ik wil alleen maar nummers van voor het millenium horen louter gemixt op 5 decks vinyl setjes"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Rickzel schreef:

Niet om deze discussie weer op te rakelen, maar dit is gewoon heel persoonlijk toch? Dat iets een kant op gaat die jou minder boeit maakt het niet meteen meuk. Ik word tering enthousiast van alle nieuwe platen die ik online zie komen.

Behalve de Uptempo kick van Rebelion die ze in elke Overdose track stoppen dat is meuk.

Ja maar jij begrijpt er ook echt helemaal geen hol meer van de laatste jaren.


Nee jij staat lekker met beide benen in de scene meneer "ik wil alleen maar nummers van voor het millenium horen louter gemixt op 5 decks vinyl setjes"

Moest lachen om deze. Sorry, TechCRO.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten