Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 11:15 

Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Het is al echt een godswonder dat ze Digital Punk een keertje niet laten komen.

Het is wel hét Raw evenement ja, en er wordt in die halfuurtjes wel veel moeite gestoken door iedereen. Gewoon een soort aaneenrijging van showcases. Prima voor die ene keer in het jaar.

Vond dat Digital Punk afgelopen jaar echt een dijk van een set had, met veel nieuwe muziek maar ook wat oude pareltjes!

Kaartje was al binnen maar nu helemaal hyped! Line up wel zoals verwacht maar nog steeds heel erg dik en vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 18:13 

Hardtraxxer

Wordt volle bak deze :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 21:39 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Svbtwee schreef:
Probeer al een tijdje een kaartje te bemachtigen via Ticketswap

Ik probeer het sinds gisteren, wordt er ineens gewerkt met een lotingsysteem. Jaren van opgebouwde snipe skills kunnen ook weer de prullenbak in :P

1100 mensen net in de loting in anderhalve minuut tijd :surrender:
Heb weinig hoop om nog een kaartje te bemachtigen als ik het zo zie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 22:01 

Hardtraxxer

Komt in de laatste week nog wel joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 22:35 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Warface, D-Sturb, AoR, Rooler, Rejecta, Vertile, Spitnoise (!!!), E-Force, Bloodlust, Cryex, Deluzion, RVGE, denk dat dit mijn eerste Supremacy gaat worden :D

Deze namen zie je natuurlijk niet ook op elk ander feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 00:25 

Hardtraxx Veteran

Dat zeg ik toch niet of wel gladgeschoren kluifelf. Alleen van alle namen die je hier kunt verwachten, is dit voor mij een van de meest gunstige opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 15:14 

Hardtraxxer

Zin in, gewoon een prima line-up ook. Had gehoopt op Aversion, Anderex en Mutilator, maar het kan niet perfect zijn. Vooral benieuwd naar de nieuwelingen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 16:31 

Hardtraxxer

Ja wie zou er verder nog bij moeten dan eigenlijk?

Als je een hele dag wil vullen met setjes van een halfuur is een flinke overlap ook gewoon onvermijdelijk (weet heus wel dat dat niet de reden is, maar goed).

Voidax, Rvage, Deluzion en Cryex toch leuke opkomende namen. Ncrypta staat ook niet overal, maar hier niet onverwacht.

Qua kleinere namen heb je nog wel een Purge, Fraw, Mutilator enzo, maar ervan uitgaande dat dit de toplaag van de raw is, wie zou hier qua gevestigde namen nog tussen passen? Adaro en Regain? Zou verder ook niet zo gauw weten wie.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten