Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Lekker klagen op n feest waar meer dan de helft van de reageerders toch niet van plan waren om naartoe te gaan :thumbup:

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
patrickjumpeen schreef:
Lekker klagen op n feest waar meer dan de helft van de reageerders toch niet van plan waren om naartoe te gaan :thumbup:

Doei.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als het niet allemaal live was was het nog wel interessant, nu wordt het wel tering voorspelbaar wat er gedraaid gaat worden...

Wel erg gaaf podium voor MYST... maar alleen voor zijn uurtje, uurtje Killshot, half uurtje D-Sturb en half uurtje Delete VIP half uurtje High Voltage ga ik geen kaart halen. Nog nooit geweest, maar sla hem toch weer over dit jaar.

Jij kon toch sowieso al niet vanwege vrienden weekend? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
patrickjumpeen schreef:
Lekker klagen op n feest waar meer dan de helft van de reageerders toch niet van plan waren om naartoe te gaan :thumbup:


Ja nee oke dan moet je idd op een forum niet meer je mening gaan geven. Vanaf nu dus alleen reageren op feesten waar je ook daadwerkelijk heen gaat. Duidelijk Haattraxx? :nono:


haha nja ik zou zelf iig nooit de behoefte hebben om mijn mening te geven over een feest waar ik van tevoren al van weet dat ik het kut vind en niet eens van de muziek hou die er gedraaid zal worden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Wat een lineup zeker aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel eens met het merendeel van de mensen hier. Doordat iedereen hier live staat is de kans op tracks van andere artiesten nagenoeg nihil, wat de afwisseling inderdaad niet ten goede komt. Nauwelijks B-Front, Ran-D, Adaro, Phuture Noize, Spoontech, Theracords (op Delete na) en ga zo maar door. Blij dat ik al besloten had vol voor Headhunterz te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delete is geen Theracords meer he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Nou niet doen alsof 90% die hier staat normaal wel een verrassende diverse set draait. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nou niet doen alsof 90% die hier staat normaal wel een verrassende diverse set draait. :lol:

Inderdaad. De line up opzich is gewoon al kut. Dat er live achter veel namen staat verandert niets aan de zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Denk toch dat het bij sommige artiesten meevalt qua hitjes. Een paar artiesten zijn met een album bezig (AoR, High Voltage en Public Enemies) en sommige verwacht ik dat ze met een album bezig zijn (RR, SZP en Rebelion). D-Sturb, Freqz en Delete is altijd goed. De rest is wat minder wat minder en had daarvoor liever B-Front, Phuture Noize of DNR voor in de plaats gezien. Helaas. Even kijken of er maten hier heen zoeken. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is 't ook, een Phuture Noize of B-Front zou hier prima tussen hebben gepast. Waarom worden deze niet geboekt? 'T is gewoon 't standaard ritueeltje met al die EoL & MiM artiesten plus (natuurlijk) wat aangevuld met A2 (wederom natuurlijk Digital Punk, wie anders?).

It's all about the music.. ja m'n reet ja, echt niet..

Tuurlijk zijn wij hier op 't forum weer de enige die hierover zeiken :P . Ik zou me hier ook nog wel vermaken op Delete VIP, High Voltage, Killshot, Myst en ben ook wel benieuwd naar Act of Rage wat zijn ghost gemaakt heeft. Rest zal wel weer heel erg standaard zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lachwekkend weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture noize en B-front komen gwn op headhunterz zijn feest, daarom zijn ze hier niet geboekt (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Phuture noize en B-front komen gwn op headhunterz zijn feest, daarom zijn ze hier niet geboekt (hoop ik)

B-Front kun je wel van uit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Phuture noize en B-front komen gwn op headhunterz zijn feest, daarom zijn ze hier niet geboekt (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Phuture noize en B-front komen gwn op headhunterz zijn feest, daarom zijn ze hier niet geboekt (hoop ik)

Laten we het hopen, zou wel echt vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig met MelvinFR en Thermometer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Aanwazig met MelvinFR en Thermometer.


Zin in neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Aanwazig met MelvinFR en Thermometer.

WAT?! DIT VERKIEZEN BOVEN HEDHUNTERs?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
corneelwr schreef:
Aanwazig met MelvinFR en Thermometer.

WAT?! DIT VERKIEZEN BOVEN HEDHUNTERs?!

Lijtk me toch logisch? R4W
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig. Line up is allesbehalve origineel en vind de locatie ook niet chill, maar vrees dat Return of Headhunterz het Mekka der Dagjesmensen gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delete is geen Theracords meer he.


Klopt, ik doelde er alleen op dat z'n VIP edits soms wel nog Theracords muziek bevatten. Verder hadden we, buiten het totale live aspect om, deze line up inderdaad eigenlijk wel kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis feestje dus allicht aanwezig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem door Act of Rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Wellicht aanwezig. Line up is allesbehalve origineel en vind de locatie ook niet chill, maar vrees dat Return of Headhunterz het Mekka der Dagjesmensen gaat worden.


Daar kun je wel eens gelijk in hebben, in mijn omgeving speelt dit iig enorm merk ik nu :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten