Volgens mij snap jij concept psy kicks niet helemaal
Doffe kicks die allemaal hetzelfde klinken of tewel de hele set van szp.wrote:Volgens mij snap jij concept psy kicks niet helemaal
Doffe kicks die allemaal hetzelfde klinken of tewel de hele set van szp.wrote:Volgens mij snap jij concept psy kicks niet helemaal
En toen, meteen doorgereisd naar Amsterdam?wrote:Killshot, zoals verwacht, het hoogtepunt van de avond! Wat een set zette deze man neer.
Yes, gelukkig wou STVK bobben en stonden we nog voor 02:00 in de Ziggo Dome.wrote:En toen, meteen doorgereisd naar Amsterdam?
Dus je hebt €50 uitgeven aan een ticket voor 2 uurtjes? Why?wrote:Yes, gelukkig wou STVK bobben en stonden we nog voor 02:00 in de Ziggo Dome.wrote:En toen, meteen doorgereisd naar Amsterdam?
Schranz kicks worden ook alsmaar psy kicks genoemd, dusjawrote:Why the fuck noemen veel mensen het direct 'psy tracks' als er een keer wat experimentele kicks worden gebruikt?
DIT! 'Psy kicks' ga er kapot om. Gewoon een hardstylekick op psytrance ritmewrote:Why the fuck noemen veel mensen het direct 'psy tracks' als er een keer wat experimentele kicks worden gebruikt?wrote:
Ja het was de nieuwe live act maar er waren ook best wat oude nummers en hun meeste nieuwe tracks warden volgens mij alleen psy tracks.
Was echt een heerlijke set om de avond mee te openen! Top ook dat het geluid toen al best goed stond en de zaal al behoorlijk gevuldwrote:Tracklist MYST
1. MYST - The Ultimate destination
2. MYST & Degos & Re-Done - Ready For Madness
3. Korn - Get up (DJ Typhoon raw bootleg)
4. MYST & Digital Punk - Destined to shine
5. MYST - Man Bear Pig (Original Mix)
6. Yellow Claw & Cesqeaux Ft. Kalibwoy - Legends (Endymion Rework)
7. MYST & Deetox ft. LXCPR - ID
8. MYST - Young And Reckless
9. KUZAK - In The Dark
10. MYST - Creatures Of Destruction
11. Phuture Noize - Chaos & Order (MYST remix)
12. E-Force & Sub Zero Project - Here Comes The Boom
13. MYST - Never Look Back
14. Activator - Greta is Great (Adaro remix)
15. MYST - From the ashes
16. MYST - Fire And Ice
17. MYST - Opinions Of Me
18. MYST - Before You Go
19. Adaro - Raggamuffin (MYST remix)
GoT liefhebber zeker?wrote:Gvd Fire & Ice, wat een dikke plaat is dat. Ik ben hier niet eens geweest maar alleen het lezen van die tracktitel maakt me al enthousiast
Totaal niet. Wel MYST liefhebber.wrote:GoT liefhebber zeker?wrote:Gvd Fire & Ice, wat een dikke plaat is dat. Ik ben hier niet eens geweest maar alleen het lezen van die tracktitel maakt me al enthousiast
Nou hier heb je hem nog een keerwrote:Jezus maar zag in delete fanpage FB groep een filmpje van Level... NONDEJU wat teringvet
Warface had toen net alles met de grond gelijk gemaaktwrote:In de meeste filmpjes van Delete staat het publiek wel erg stil... Terwijl dat voor mij toch juist de set van de avond zou zijn geweest als ik die VIP edits weer hoor.
Godver wat een dik nummer! Baal nu wel dat ik er niet bij waswrote:Nou hier heb je hem nog een keerwrote:Jezus maar zag in delete fanpage FB groep een filmpje van Level... NONDEJU wat teringvet![]()
By far het hoogte punt van de avond voor mij.
View on YouTube
Denk dat genoeg mensen op de 'raw' feesten gewoon dagjesmensen zijn die alleen losgaan bij nummers die ze kennen, wat echt zonde is aangezien de muziek op dit soort feesten echt perfect is om helemaal uit je plaat te gaan.wrote:In de meeste filmpjes van Delete staat het publiek wel erg stil... Terwijl dat voor mij toch juist de set van de avond zou zijn geweest als ik die VIP edits weer hoor.