wrote:blablabla en een weegschaal.
Ik moest hier dus oprecht hardop om lachen. Dank je, James
wrote:blablabla en een weegschaal.
Serieus. Crypsis ze album... OMFG. Als jij ooit op de PVV stemt om buitenlanders het land uit te krijgen, lach ik je zo bijzonder hard uit...wrote: -crypsis ze album
Lekker relevant. Als we iedereen in Nederland gaan corrigeren op taalfouten, dan zal de PVV volgend jaar minimaal 76 zetels halen.wrote:Serieus. Crypsis ze album... OMFG. Als jij ooit op de PVV stemt om buitenlanders het land uit te krijgen, lach ik je zo bijzonder hard uit...wrote: -crypsis ze album
Hang ik de vlag uitwrote:Lekker relevant. Als we iedereen in Nederland gaan corrigeren op taalfouten, dan zal de PVV volgend jaar minimaal 76 zetels halen.wrote:Serieus. Crypsis ze album... OMFG. Als jij ooit op de PVV stemt om buitenlanders het land uit te krijgen, lach ik je zo bijzonder hard uit...wrote: -crypsis ze album
Crypsis anthem? Aangezien hij hier met een album staat en het nummer in de trailer wel een beetje naar hem neigt.
wrote:Last year we released the line-up on July 24th Sven. (See http://www.artofdance.nl/.../supremacy- ... p-release/). This year it will be released before the 24th.Keep an eye on our website!
Wat een verassing.wrote:Sub Sonik staat er ook weer dit jaar, bron is zijn eigen reactie op de trailer op Youtube.
wat reaguurt die danwrote:Sub Sonik staat er ook weer dit jaar, bron is zijn eigen reactie op de trailer op Youtube.
wrote:wat reaguurt die danwrote:Sub Sonik staat er ook weer dit jaar, bron is zijn eigen reactie op de trailer op Youtube.
wrote:Geen War Force denk ik, hou het ook op Crypsis
wrote: crypsis ze album
wrote:verassing