Was zo vetwrote:Embrace It VIP enorm benieuwd naar
Ook Smasher was heel dik
Was zo vetwrote:Embrace It VIP enorm benieuwd naar
Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).wrote:Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.
Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister
Dat vliegende podium was er vorig jaar ook al toch? Ik was er verder zelf niet bij dus kan er geen oordeel over geven.wrote:Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).wrote:Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.
Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister
Qua aankleding vond ik 't juist best karig. Dat vliegende podium was daarentegen wel héél vet!
Om de mondkapjes, dat lees je toch Dirk.wrote:Waar maken jullie je druk om zeg
Praat ook zo lastig met zo'n kapje voor je mondwrote:Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.
Waar maken jullie je druk om zeg
Waarom zou je niet kunnen schreeuwen met een mondkapje? Dat ding zit niet in je mond hoor.wrote:Hmm dat moet trouwens wel vervelend zijn voor de echte rauwboys. Met een kapje om ben je natuurlijk veel stoerder, maar kun je niet heel hard schreeuwen bij iedere Rebellion/Malice/Whatever kick. Weet iemand wat ze doen in zo'n situatie? Ben wel benieuwd.
Hey ik ben ook trotse bezitter van een mondkapjewrote:Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.
Waar maken jullie je druk om zeg
Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?wrote: Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen
Die ken ik wel ja, en volgens mij heb t iets te maken met most wanted die een soepele relatie heeft met AoDwrote:Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?wrote: Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen
Ze hadden van die robotarmen met grote driehoeken erop idd.wrote:Die bewegende podiumdelen hadden ze dit jaar toch? Ik zag iig een filmpje langskomen op FB waar dat te zien waswrote:(Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal).