Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Supremacy

Time
(Sun)
Price
Loyalty Regular €47,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Rickzel wrote:Embrace It VIP enorm benieuwd naar :love:
Was zo vet :worship:
Ook Smasher was heel dik
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
kevin-field wrote:Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.

Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister ^^
Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).
Qua aankleding vond ik 't juist best karig. Dat vliegende podium was daarentegen wel héél vet!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Vond de sfeer zelf ook niet heel best eigenlijk. Werd naar mijn idee ook niet veel los gegaan plus ik vond dat er erg veel 'loop-volk' was waardoor je soms zelf zo'n beetje omver gelopen werd (voorbij stormen met de mentaliteit van ik ben de koning laat me erdoor). Vooral toen de setjes van War Force en Radical begonnen/eindigden waren er grote groepen mensen die weer van overal vandaan kwamen lopen. Was zelf ook nogal ziek(jes) dus heb zelf ook niet veel kunnen bijdragen aan de sfeer, vooral stil gestaan en genoten van de (licht)show, het geluid en vooral Delete VIP, wat een set was dat! Kon ook wel merken dat de ekte raw fanboys hier niet veel mee konden.

Plus/min:
+++ Delete VIP
++ Show/Geluid/Vliegende stage
+ Crypsis, High Voltage, Regain

+/- Radical, zat mooi in elkaar maar wel beetje veel van hetzelfde

- Half ziek zijn, waardoor ik niet heb kunnen genieten zoals ik wilde
--- Al die mondkapjes, ik weet niet of dit tegenwoordig overal zo is maar in deze getalen heb ik het nog nooit meegemaakt. Jezus wat zijn die dingen lelijk.
M
Hardtraxxer
161 posts member since 2010
last seen May 2019
Op tijdmachine vorige week geen mondkapjes gezien. Is echt iets wat bij de raw hardstyle veel zichtbaar is helaas.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Mannonymous wrote:
kevin-field wrote:Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.

Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister ^^
Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).
Qua aankleding vond ik 't juist best karig. Dat vliegende podium was daarentegen wel héél vet!
Dat vliegende podium was er vorig jaar ook al toch? Ik was er verder zelf niet bij dus kan er geen oordeel over geven.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
De mondkapjes hype lijkt overgeslagen vanuit de hardcore aangezien veel Raw liefhebbers ook naar hardcore feesten gaan en dat net iets ander volk is dan wat op tijdmachine af komt. Zie ze helaas ook teveel laatste tijd.
Die mondkapjes moesten ze gewoon verbieden.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Ik vind het wel handig, zo weet je precies welke mensen er het IQ van een bosvrucht hebben. Zelfde als met die propeller petjes.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Vast om te verbergen dat ze hard aan het kaakschaatsen zijn :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Zolang al die artiesten aan die verkleedpartijen meedoen met hun live-acts, moet je niet vreemd opkijken dat de fans dat ook doen
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Waar maken jullie je druk om zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
The Skribbler wrote:Waar maken jullie je druk om zeg :lol:
Om de mondkapjes, dat lees je toch Dirk.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
The Skribbler wrote:Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Praat ook zo lastig met zo'n kapje voor je mond
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Hmm dat moet trouwens wel vervelend zijn voor de echte rauwboys. Met een kapje om ben je natuurlijk veel stoerder, maar kun je niet heel hard schreeuwen bij iedere Rebellion/Malice/Whatever kick. Weet iemand wat ze doen in zo'n situatie? Ben wel benieuwd.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Pannenkoek wrote:Hmm dat moet trouwens wel vervelend zijn voor de echte rauwboys. Met een kapje om ben je natuurlijk veel stoerder, maar kun je niet heel hard schreeuwen bij iedere Rebellion/Malice/Whatever kick. Weet iemand wat ze doen in zo'n situatie? Ben wel benieuwd.
Waarom zou je niet kunnen schreeuwen met een mondkapje? Dat ding zit niet in je mond hoor.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Ik vraag me wel af hoe ze dan bier drinken of water binnen krijgen, via een soort systeem met rietje?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Vond de TT trouwens heel slecht. War Force was echt superieur, daarna viel het toch flink stil.
Delete had ook gewoon na Regain moeten staan. Regain draaide een dikke set daar niet van, maar qua drive kan het niet tippen aan Delete VIP.

Heb me wel vermaakt maar de vorige 2 edities vond ik leuker.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik ben alle drie de edities geweest en vond dit de minste van de drie.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Deze editie en de eerste editie geweest. Sfeer vond ik deze editie beduidend minder.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
2014 was duidelijk de beste editie. 2015 of 2016 durf ik niet te zeggen welke ik beter vond, zal voor mij niet veel schelen...
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Ik ben zelf 2015 en 2016 geweest, ik vond 2015 beter. De vliegende DJ booth kwam als verrassing dat jaar, terwijl ik hem nu al meteen zag staan toen ik de zaal kwam binnenlopen. Ook Delete VIP was voor mij ongekend (dit jaar nogsteeds gaaf maar het idee is enigszins bekend) de eerste editie. Qua sfeer vond ik het redelijk vergelijkbaar beide keren.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
The Skribbler wrote:Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Hey ik ben ook trotse bezitter van een mondkapje
T
Ik ben alle drie de keren geweest en vond de sfeer het beste op de eerste editie. Afgelopen supremacy was de wauw-factor een beetje weg omdat de line-up niet heel anders was, en omdat ze weer een vliegende djbooth hadden(dit zorgt misschien ook voor een mindere sfeer). Ook was er dit jaar niet echt decor door de zaal heen, zoals je 2 jaar geleden die satelieten had en vorig jaar die bewegende ledschermen. Daarintegen was de lichtshow in combinatie met de led-schermen dit jaar echt veel beter dan afgelopen jaren.

Als ze volgend jaar weer zo'n vette lichtshow kunnen neerzetten als dit jaar, een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen (Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal), zal ik zeker niet twijfelen om nog een keer te gaan. De productiekwaliteit van supremacy is gewoon heel hoog dus jammer dat ze dit jaar veel het zelfde hadden als vorig jaar.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
TheCrazyDutch wrote: Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen
Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?
T
MeneerEend wrote:
TheCrazyDutch wrote: Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen
Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?
Die ken ik wel ja, en volgens mij heb t iets te maken met most wanted die een soepele relatie heeft met AoD
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Exterkate wrote:
TheCrazyDutch wrote:(Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal).
Die bewegende podiumdelen hadden ze dit jaar toch? Ik zag iig een filmpje langskomen op FB waar dat te zien was
Ze hadden van die robotarmen met grote driehoeken erop idd.