Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:19 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Citaat:
Kameraden,

Met deel 1 nog vers in het geheugen is het alweer tijd voor de briefing van nummer 2. Op 23 mei 2015 zullen alle #RAW fans samenkomen bij Beachclub Fuel om grandioos te beuken op hardste RAW kicks van het moment. De organisatie heeft zijn best gedaan om een originele maar ook keiharde line-up samen te stellen. De goede mix tussen de beste talents van nu in combinatie met harde klappers van de wel bekende namen zorgen voor een frisse en vooral geen dertien in een dozijn line-up. Met trots presenteert de organisatie dan ook de line-up van Suppression – Make RAW not WAR #2:


★ Outdoor
- Titan
- Deetox
- Delete
- Act of Rage
- Artifact
- X-Pander (FR)
- Typhoon (IT)
Hosted by MC Invalid

★ Indoor
- Jason Payne
- Unresolved (IT)
- Nemesis
- Electric Punk
- D-Sturb (extra act)
- Sick Sense
- Up Syndrome
- Winner DJ/Producer contest
Hosted by MC The Qure

★ Locatie
Aangezien mei alweer het festival seizoen is heeft de organisatie gekozen voor een locatie die de aspecten van een indoor en outdoor locatie kan combineren: Beachclub Fuel te Bloemendaal aan Zee. Ben je nog niet bekend met Fuel? Dan zal het eens tijd worden. Op 23 mei 2015 zullen jullie zowel de outdoor area als de indoor area in gebruik nemen. Er is ruimte voor maximaal 2500 #RAW fans en kun je al beukend de zon onder zien gaan in de zee.

★ Anthem
Ieder groots feest verdiend een anthem! Dit keer zal het duo van Nemesis deze zware taak op zich nemen. Je kent ze waarschijnlijk nog niet. Maar deze twee heren zal je de komende tijd steeds zien en horen. Ze hebben al aardig wat releases die te checken zijn op hun Soundcloud pagina (http://soundcloud.com/nemesisnl)

★ DJ/Producer contest
Ben jij een rijzende ster in de Raw Hardstyle scene? Dan maak jij kans op een plekje op de line-up! Wat moet je hiervoor doen? Maak een mix van maximaal 30 minuten met minimaal 1 eigen track, plaats deze in het Suppression – Make RAW not WAR event en stuur hem in een bericht naar de Suppression Facebook pagina. Wie weet sta jij 23 mei keihard te rammen voor je vrienden. Insturen kan tot vrijdag 27 maart en de winnaar zal 1 mei bekend gemaakt worden!

★ Tickets
Tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via http://bit.ly/SuppressionTickets, Partyflock en de Facebook pagina! Early bird tickets zijn vanaf dan verkrijgbaar voor 15,- (op=op). Reguliere tickets kosten 20,- per stuk.

★ Updates
Je blijft op de hoogte via de Suppression Facebook pagina (http://www.facebook.com/suppressionevent) of via http://www.suppression.nl. Suppression is ook te volgen via Instagram (http://instagram.com/suppressionevent)

★ Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
★ DJ/Producer contest
Ben jij een rijzende ster in de Raw Hardstyle scene? Dan maak jij kans op een plekje op de line-up! Wat moet je hiervoor doen? Maak een mix van maximaal 30 minuten met minimaal 1 eigen track

Jammer, had graag meegedaan. Waarschijnlijk wel aanwezig trouwens als het weer een beetje meezit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:24 
 
Hardtraxxer

Als het regent zetten we er een tent overheen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:06 
 
Hardtraxxer

Boem! Nieuw artwork :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

Official trailer!

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC Invalid en UP Syndrome :D

Wel een optie dit, strandfeestjes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:41 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
MC Invalid en UP Syndrome :D

Wel een optie dit, strandfeestjes (L)


Yes en zowaar buiten ;) Als het regent een tent eroverheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:51 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Groot nieuws! Omdat Suppression graag talent een kans bied kon deze "nu al een grootheid" niet ontbreken. D-Sturb zal 23 mei een plekje krijgen op de talent stage van Suppression!

Desondanks zijn inzending voor de DJ/Producer contest heeft de organisatie besloten hem een plekje te beloven. De DJ/producer contest zal open blijven maar een uur opschuiven. Dus 1 uur extra feesten op stage 2!

Welkom D-Sturb bij het Suppression team! We kijken uit naar zijn set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:48 
 
Hardtraxxer

Feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 22:07 
 
Hardtraxxer

Anthem bijna klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet echt veel animo he, vanuit hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
niet echt veel animo he, vanuit hier.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Feestje?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 19:48 
 
Hardtraxxer



Ach geen animo. Dan maar een lekker mixje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Aanwezig. :worship:


serieus len?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op 04:02 ... lekker teassuh hatsseee aan zee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Lenny schreef:
Aanwezig. :worship:


serieus len?


Ja.. Jij niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien even Psyched aanspreken of je de banner over kunt kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Misschien even Psyched aanspreken of je de banner over kunt kopen?


Dat moet bij Thera toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
wootum schreef:
Misschien even Psyched aanspreken of je de banner over kunt kopen?


Dat moet bij Thera toch?

Ah ja geen idee, ik ben geen ambassadeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het spijt me maar wat een ongenadige schelle herrie. Motherfuckahhhh.. raw soldjahhhss. Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
teupie schreef:
Lenny schreef:
Aanwezig. :worship:


serieus len?


Ja.. Jij niet dan?



week niet, wel in debuurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:08 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:37 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten