Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Goldenstyle schreef:
En daarna wat gaan eten opt gemakje, dus ik rustig patatjes halen, hoor ik achter me allemaal mensen roepen en doen. Ligt er iemand compleet gestrekt :/

Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen problemen


Dat sowieso :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad. Feest zelf is het (zoals alle jaren) altijd net niet, maar de gezelligheid en de vele bekenden maken dit elk jaar meer dan goed. Wat later binnen dan gepland (drama bij de bussen en daarna nog meer dan een half uur lopen, maar dat was niet heel erg) en vervolgens de main afgewisseld met Max Enforcer en The Pitcher bij de classics, waar we heerlijk onverwachts (he Indy?) in het zonnetje stonden. Klein stukje Rejecta meegepakt omdat vrienden hier naartoe wilden, om vervolgens tot The Purge weer in de main te staan. Enige minpunt vond ik wel weer de immense drukte op momenten: tijdens Ran-D en met name Phuture Noize was het niet leuk meer in die tent. Nu had Ran-D al een redelijke zaadset, maar i.c.m. die drukte was het gewoon een uurtje kut. Tijdens Phuture Noize wat verder achterin de tent gaan staan, maar dan sta je weer tussen het volk dat bijtend op een flesje als een zombie rond stond te staren. Ook niet echt top dus. Laatste uurtje The Purge maakte het meer dan goed, al blijft het voor mij zonde dat veel DJ's het nodig vinden om de laatste 20 - 25 minuten dan hardcore/industrial/andere shit te draaien. Zeker als enige Spoontech naam van de dag wil ik gewoon lekker een uurtje Spoontech klappers hebben en niet na een minuutje of 35-40 muziek waar ik niks mee kan (al zullen veel mensen het hier waarschijnlijk niet mee eens zijn).

Uitgang was niet normaal. Een grote beestenbende, waar tientallen mensen bovenop de kluisjes klommen en over heuvels heenklauterden om uit de drukte weg te komen :lol: . Mooi om te zien, maar kan me voorstellen dat dat nog wel eens uit de klauwen kan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Leuk feestje gehad, alleen als het volgend jaar 50.000 wordt ga ik toch voor wat anders kijken.


Zelfs als ze het 45.000 laten, en geen aanvullende maatregelen nemen, ga ik toch twijfelen of ik hier nog wel heen wil met deze drukte. Alleen weet je het met dit soort dingen helaas pas achteraf of er voldoende maatregelen zijn genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Tatanka daarna was heerlijk op een paar plaatjes na (I Kissed A Girl, Gangsta, Africa, je kon ze verwachten natuurlijk).


Gelukkig voor jou dan dat tie van Gangsta alleen de intro heeft gedraaid.
Vind zelf juist 3 hele goeie platen en sterker nog Africa is mijn meest favoriete nummer alle tijden .
Maarja dat zijn nou eenmaal smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, beter vermaakt dan vorige jaren :thumbsup:

Uitloop was wel echt een dingetje ja, niet alleen vervelend maar ook nog onverantwoord gevaarlijk.

Misschien al een paar stages kwartier of half uur eerder dicht gooien een oplossing zodat de uitloop al wat op gang komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk is de gehele logistiek op en rondom (parkeren, bussen, wegrijden etc.) het festivalterrein voor zoveel mensen gewoon 3x ruk.
Al met al een leuke dag gehad maar dat is meer wat je er zelf van maakt. Het festival an sich is niet per sé heel goed, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Eigenlijk is de gehele logistiek op en rondom (parkeren, bussen, wegrijden etc.) het festivalterrein voor zoveel mensen gewoon 3x ruk.
Al met al een leuke dag gehad maar dat is meer wat je er zelf van maakt. Het festival an sich is niet per sé heel goed, nee.


Ik lees dit met enige verbazing..Wat niet goed dan? Stages waren leuk aangekleed, goed tot soms erg goed geluid (de classics :drool: ), snelheid barpersoneel erg hoog, snelle doorloop controle, loopbrug goede toevoeging, leuke line up

Wat verwacht je nog meer dan van een organisatie? Genoemd zijn al hoge muntprijs en ver lopen, en verder ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Eigenlijk is de gehele logistiek op en rondom (parkeren, bussen, wegrijden etc.) het festivalterrein voor zoveel mensen gewoon 3x ruk.
Al met al een leuke dag gehad maar dat is meer wat je er zelf van maakt. Het festival an sich is niet per sé heel goed, nee.


Ik lees dit met enige verbazing..Wat niet goed dan? Stages waren leuk aangekleed, goed tot soms erg goed geluid (de classics :drool: ), snelheid barpersoneel erg hoog, snelle doorloop controle, loopbrug goede toevoeging, leuke line up

Wat verwacht je nog meer dan van een organisatie? Genoemd zijn al hoge muntprijs en ver lopen, en verder ?


Algehele sfeer op het festival en de drukte. Bij bepaalde stages was de sfeer prima (bijvoorbeeld de Classics toen ik er stond), maar bij andere stages merk je heel goed dat het een festival is waar men naartoe gaat om maar iets te doen met koningsdag en dat komt de sfeer niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ligt dan toch aan het publiek en niet de organisatie? Opmerkelijk is dat ik mij dus totaal niet kan vinden in jullie verhaal over sfeer maar dat kan toeval zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dat ligt dan toch aan het publiek en niet de organisatie? Opmerkelijk is dat ik mij dus totaal niet kan vinden in jullie verhaal over sfeer maar dat kan toeval zijn


Klopt. Ik zeg ook nergens dat het aan de organisatie ligt. Het festival is voor mij de totaalbeleving en die viel dus op bepaalde vlakken wat tegen. Dat kun jij anders zien, maar dat is omdat we als persoon (gelukkig) allemaal verschillend zijn he :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

OT:
Hoogtepunten van de dag:
- 1,5 uur Angerfist :woot:
- Nosferatu op de Panic stage :worship:

Grootste dieptepunt
- Kasparov...jeetje die kan echt niet draaien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer leuk feest gehad.
Drukte tijdens SZP was niet aangenaam maar verder voornamelijk bij classics of extra raw geweest en daar was de sfeer en de drukte prima. Mainstage sindsdien vermeden en afgesloten bij The Purge ipv B-Front wat zeker geen slechte keuze was.
Geluid bij de classics ook dik in orde.

Na afloop aan de lockers/uitgang had zomaar een Love Parade situatie kunnen worden... zéér maar dan ook zéér slecht geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik lees dit met enige verbazing..Wat niet goed dan? Stages waren leuk aangekleed, goed tot soms erg goed geluid (de classics :drool: ), snelheid barpersoneel erg hoog, snelle doorloop controle, loopbrug goede toevoeging, leuke line up

Wat verwacht je nog meer dan van een organisatie? Genoemd zijn al hoge muntprijs en ver lopen, en verder ?

Ik vind het gevoelsmatig een soort 'goedkopere' versie van Decibel. Het is allemaal wel oké maar niet enorm bijzonder. De line-up vind ik overigens ook niet erg bijzonder op een aantal namen na maar dat is ook smaak. Daarnaast vind ik het voor dit terrein eigenlijk té druk. Niet eens bij de stages want daar heb ik, m.u.v. Ran-D en SZP, weinig last van gehad. Maar op het terrein zelf, bij het switchen van stages etc. vind ik het druk. Dit komt omdat het terrein lang gerekt is en je stage na stage hebt, zo creëer je veel loopvolk.
Het drama bij de kluisjes en de uitgang na afloop is al genoemd. Daar mag écht wel iets aan gedaan worden.
Als allerlaatste vind ik het publiek wat er op af komt ook maar mwa mwa, haha. Ik vind dat er vrij veel paupers en ander gaar volk op af komt. Daar stoor ik me overigens totaal niet aan maar ik vind dat hier altijd opvallend hoog t.o.v. andere feesten.

Al het bovenstaande klinkt erg negatief. Zoals ik al zei heb ik absoluut een leuke dag gehad maar dat heeft meer gelegen aan de groep met wie we waren / enorm veel bekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen het feest net afgelopen was liep ik weg bij The Purge en toen was de menigte al aan het lopen richting de uitgang (Alexander). Toen kwam er ambulancepersoneel met iemand op de brancard die out was gegaan. Het ambulancepersoneel moest schreeuwend door de menigte heen. Ik mag toch hopen dat ze een nog een andere uitgang hadden, want door die menigte bij uitgang Alexander was niet heen te komen. Heb op zaterdag dus 3 momenten gehad dat ik iemand met een brancard afgevoerd heb zien worden, toch altijd nare momenten..

Overigens wel een leuk feestje gehad. Voornamelijk bij de raw, extra raw, mainstage en kort langs de classics geweest. Mijn favoriete setjes waren die van Rejecta, E-Force, Clockartz, Phuture Noize en The Purge. Enorm blij dat ik heb afgesloten bij The Purge, qua drukte en sfeer was dit de perfecte afsluiting van SSKD :worship: Het grote minpunt was de uitloop, dit was een groot drama. Dit had heel anders kunnen aflopen als er paniek was uitgebroken. Ook het zoeken van de bus was een enorme uitdaging, aangezien de bussen echt zover je kon kijken stonden en dan stonden er ook nog een heel groot aantal in zijstraten tot het eind. Ik liep 23:05 weg bij The Purge en was om 00:15 pas bij de bus. Uiteindelijk reden we om 01:25 pas weg. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dat het zo lang duurde voor we vertrokken. Misschien begint het bij het verkopen van een stuk minder kaarten. Hoop dat B2S wat met de feedback doet en het volgend jaar de uitloop beter verloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pendelbusdienst heeft er na afloop ook nog zo'n 15-20 minuten helemaal eruit gelegen. Er stonden twee bussen bij het opstappunt, die al helemaal volgeladen waren, maar die mochten niet wegrijden. Geen idee waarom dat was. Toen ze eindelijk wel weer mochten rijden, duurde het ook nog een tijdje voordat er weer lege bussen aankwamen. Uiteindelijk iets na half 1 's nachts op het station aangekomen, had niet veel gescheeld of we hadden onze laatste trein gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook een hele fijne dag gehad hier en er is zeker een hoop positiefs te melden;
- het terrein aan het water;
- veel open-air stages;
- snelle afhandeling bij de ingang en de barren;
- het geluid bij de classics ( :drool: ).
- Revolutionz - Darkness tijdens High Voltage!

Maar daarnaast zijn er ook wel een aantal negatieve dingen te melden:
- Er zijn gewoon echt teveel kaarten verkocht voor dat terrein. Op de wandelpaden was het stapvoets lopen en bij de main was het (toen wij er waren) niet uit te houden. Daardoor ook na 10 minuten weg gegaan bij Sub Zero Project en uiteindelijk er voor gekozen om Phuture Noize en B-Front te skippen en bij de Classics te blijven
- Heel lang moeten wachten op de pendelbus (terugweg), wat veel irritatie en geduw bij de mensen opleverde;
- De muntprijs die steeds belachelijker wordt.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ook het zoeken van de bus was een enorme uitdaging, aangezien de bussen echt zover je kon kijken stonden en dan stonden er ook nog een heel groot aantal in zijstraten tot het eind. Ik liep 23:05 weg bij The Purge en was om 00:15 pas bij de bus. Uiteindelijk reden we om 01:25 pas weg. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dat het zo lang duurde voor we vertrokken. Misschien begint het bij het verkopen van een stuk minder kaarten. Hoop dat B2S wat met de feedback doet en het volgend jaar de uitloop beter verloopt.


Ik krijg direct flashbacks naar Qbase 2013 in de stromende regen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 19:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sfeer was bijna overall matig behalve op de classics.(daar was het erg leuk)
Geluid op de RAW was niet goed.
Vind het jammer dat steeds meer mensen onmelodieuze RAW willen horen in plaats van RAW met melodie .
Denk dat er teveel mensen waren die normaal niet naar de hardere stijlen festivals gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed verhaal ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey b2s crisis is al ff voorbij, kap eens met dat zuinige gedoe allemaal man. :lol:

Dat dodelijke labyrinth achteraf in en om die parkeergarage ook... Als er daar nog eens een dozijn doden valt vanwege paniek en verdrukking kun je m.i. de gehele organisatie en verantwoordelijke personen (strafrechtelijk) aansprakelijk stellen. Gaat nu al een aantal jaar achter elkaar zo en het lijkt alleen maar erger (en drukker) te worden. Ik vind het tof dat ze in Brabant over het algemeen niet zo krampachtig over vergunningen doen als bijv. in de randstad, maar het zou fijn zijn als die geboden ruimte ook verantwoordelijk benut wordt.

Dit is gewoon vragen om een love parade achtig drama zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Goed verhaal ook wel.

Zo beter dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Leuk dagje gehad. Qua setjes was het allemaal niet zo speciaal en er sprong ook niet echt iemand bovenuit. Ook een keer niet echt een planning gehad en voor de verandering de anderen gevolgd. Clockartz was genieten, kicks kwamen er goed door. Toen wilde de rest naar de hardcore, geweldig. Nope, dat kan ik echt niet aanhoren. Dus gelijk maar wat mensen meegenomen naar de main voor DBSTF. Prima setje, heerlijke muziek hebben die heren. Hierna nog sterke sets van Uncaged, Phuture Noize gehoord en nog de geniale keuze gemaakt om naar The Purge te gaan. Was de eerste keer live, maar de tering wat ging dit hard zeg :surrender:
Einde is al veel over gezegd. Druk bij de kluisjes, eind lopen en 45 minuten gezocht naar de bus en daarna nog 20 minuten gewacht totdat die kon aanrijden.
Dus, schik gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

future trunks schreef:
Remi schreef:
Goed verhaal ook wel.

Zo beter dan ?


Nee, raw schrijf je niet met hoofdletters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah daar heb je hem ook weer
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten