Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Het weer voor morgen valt nog enigszins mee. Alleen rond 15:00 flink wat regen, maar voor de rest over het algemeen wel droog. Zin in! :cool:


Ik vind het alsnog niet Best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
Het weer voor morgen valt nog enigszins mee. Alleen rond 15:00 flink wat regen, maar voor de rest over het algemeen wel droog. Zin in! :cool:


Ik vind het alsnog niet Best.


VERKOOP JE KAART DAN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Het weer voor morgen valt nog enigszins mee. Alleen rond 15:00 flink wat regen, maar voor de rest over het algemeen wel droog. Zin in! :cool:

Best fijn nieuws dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
Het weer voor morgen valt nog enigszins mee. Alleen rond 15:00 flink wat regen, maar voor de rest over het algemeen wel droog. Zin in! :cool:


Ik vind het alsnog niet Best.


VERKOOP JE KAART DAN?


Nee. Ik ga heel de fucking dag naast je staan om te zeggen wat voor kutweer het is. Ik een kutdag, jij een kutdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Het weer voor morgen valt nog enigszins mee. Alleen rond 15:00 flink wat regen, maar voor de rest over het algemeen wel droog. Zin in! :cool:

Precies tijdens Clockartz :cry: Wie neemt het zeil mee voor een Prefix & Density @ Decibel 2.0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook maar net welke weersite je bekijkt. Buienradar zegt idd een hoosbui om 15:00 en verder het hele festival droog. Andere sites als weer.nl en weeronline zeggen de hele dag door een beetje regen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar wat zegt Pipa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
RomanAnthony schreef:

Ik vind het alsnog niet Best.


VERKOOP JE KAART DAN?


Nee. Ik ga heel de fucking dag naast je staan om te zeggen wat voor kutweer het is. Ik een kutdag, jij een kutdag.


Klinkt gezellig, ik zeg meer bier drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar wat zegt Pipa


Al meer bekend over het weer van defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 14:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

"Vanwege onvoorziene omstandigheden kan Keltek helaas niet meer aanwezig zijn op Supersized Kingsday Festival 2019 [officieel] maar we hebben een waardige vervanger gevonden! Laat je horen voor Devin Wild "

Aldus Supersized op Facebook op 16 april. Of wil je ook nog weten wat de onvoorziene omstandigheden precies zijn?

Oh en laat je horeeee[/quote]

Nee dat bericht had ik niet gezien vandaar .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 23:50 
 
Hardtraxxer

Mocht er nog een held zijn met een kaartje over aub pb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een ticket over, wil toch maar ff gaan kijken lastminut?! xd PM pls, op ticketswap is er geen doorkomen aan!

Edit: ticket binnen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Serieus een half uur lopen vanaf de bus naar de ingang. En alle bussen komen rond dezelfde tijd aan. Benieuwd in wat voor mega rij ik dadelijk kom te staan. B2s dit kan beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 euro voor een muntje... ff serieus.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Serieus een half uur lopen vanaf de bus naar de ingang. En alle bussen komen rond dezelfde tijd aan. Benieuwd in wat voor mega rij ik dadelijk kom te staan. B2s dit kan beter...

Wij waren met de pendelbus en werden gelukkig precies voor de ingang afgezet. Zag inderdaad superveel mensen een flink eind moeten lopen. Gelukkig ging het bij de ingang erg vlot (maxima)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 11:23 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar stonden de bussen nog verder? Vond deze keer juist wel oké. Nu was het 30 minuten lopen vorig jaar 45minuten.
Prima dagje gehad :thumbup: beetje overal gestaan waar ik vooraf niet aan had gedacht :beer: Start the Panic daar genoot ik het meeste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de drukte om een meer dan prima dagje gehad!
Blij dat we met de pendelbussen pal voor de ingang werden gedropt. Rond 1 uur binnen en opgewarmd bij wat Early en Jump classics bij Jowan. Daarna Pavo geweest wat een erg fijn setje was, een goeie mix tussen Early en classics, beetje 2003-2011 geval ongeveer, zoveel beter dan alleen maar 2009-2012 hitjes horen. Clockartz was weer fijn zoals altijd, maar hun set was voor ongeveer 80% hetzelfde als op Rebirth. Die Seks met die Kale remix was echt een wtf momentje, evenals die Anton Aus Tirol :lol: eerstgenoemde had nog dikke kicks ook. Terug naar de classics voor Max Enforcer en dat vond ik een beetje meh. Vooral nummers van na 2010 wat ik wel had verwacht maar heel veel beters stond er op dat moment niet imo, alsnog wel vermaakt daar.
D-Block & S-Te-Fan op de main was weer heerlijk zoals altijd, maar wel erg druk op dat moment. Toen we daarna gingen eten en weer terug gingen voor Sub Zero Project was het al helemaal niet meer te doen, misschien dat het toen even regende? Na 10 minuten SZP maar naar de Classics teruggegaan en de rest van de avond daar gebleven. Daar was het gezellig druk en echt briljant geluid. Josh & Wesz waren wel echt de standaard hitjes waar ik bij veel nummers allang klaar mee was. Terwijl ik normaal gesproken, echt sporadisch een classic setje bezoek en maar 3x in mijn leven een feest met alleen maar classics bezocht heb. Tatanka daarna was heerlijk op een paar plaatjes na (I Kissed A Girl, Gangsta, Africa, je kon ze verwachten natuurlijk). Luna viel me daarna enigszins mee, bijzonder was het niet maar ook zeker geen blamage op enkele platen na (de Dr. Rude remix van Sound Of The Beast bijvoorbeeld, en in mindere mate de Shizzle My Dizzle Remuxxx) maar platen als Lellebel, Reputation Game en Back Again waren wel leuk om te horen. High Voltage was ook prima. Soms beetje wisselvallig qua platenkeuze maar overall wel vet met Revolutionz - Darkness als een van de uitschieters. Jammer genoeg geen Bombs Away :(

De drukte was wel echt een dingetje, las dat er 45000 mensen op afkwamen maar hadden beter een duizend of 5 minder kaarten kunnen verkopen. Vooral op de paden viel die drukte me echt op. Ook die muntprijs schiet steeds verder de hoogte in. Inmiddels 3 euro per munt, waar gaat het heen... Gelukkig viel het weer wel mee, op een paar kleine buitjes van nog geen 5 minuten na is het de hele dag droog geweest met vaak nog een lekker zonnetje erbij ook. ^^ Overall gezien ook zeker geen spijt dat ik hierheen ben gegaan ipv weer Eindhoven in te gaan.
Veder viel het me wel tegen van Rik dat die niet naar Sefa is geweest en dat ik Timothy niet gezien heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shiverz gehoord dus topfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die drukte bij het verlaten van het terrein, bij de uitgang en de kluisjes, was wel een dingetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die drukte bij het verlaten van het terrein, bij de uitgang en de kluisjes, was wel een dingetje...

Bij evenementen op Aquabest & E3 strand standaard 30 minuten voor de eindtijd vertrekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 18:18 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Die drukte bij het verlaten van het terrein, bij de uitgang en de kluisjes, was wel een dingetje...


Ging echt nergens over. Nog nooit eerder meegemaakt op een festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd wel op Supersized een ontzettend gezellige dag gehad met vele bekenden. Muzikaal gezien niet echt mega top, maar dankzij de gezelligheid was dat een luxe probleem. Ook het weer zat flink mee, dus dat scheelt ook weer natuurlijk! :) Voornamelijk bij de Classics gestaan waar de de hele dag een fijn sfeertje hing en het geluid top was! Heb vooral genoten van de sets van The Pitcher en High Voltage (hulde voor Revolutionz - Darkness :worship:).

Van de drukte heb ik, op het gekut bij de uitgang na, geen last gehad eigenlijk. Minpuntje vond ik wel dat het een pokke eind lopen was naar de bussen, maar was op zich wel lekker om de benen te strekken. Al bij al weer een mooi feest gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Serieus een half uur lopen vanaf de bus naar de ingang. En alle bussen komen rond dezelfde tijd aan. Benieuwd in wat voor mega rij ik dadelijk kom te staan. B2s dit kan beter...


Ben benieuwd of het bij andere feesten op deze locatie zoveel anders gaat dan, anders kan B2S er ook vrij weinig aan veranderen.

Goku schreef:
Remi schreef:
Die drukte bij het verlaten van het terrein, bij de uitgang en de kluisjes, was wel een dingetje...


Ging echt nergens over. Nog nooit eerder meegemaakt op een festival


Dit inderdaad.. was goed mis gegaan als daar paniek uit was gebroken

Verder wel een top dag gehad hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 07:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drukte was het enigste puntje, voor de rest echt heerlijk dagje gehad. Om 3 uur binnen gekomen, en meteen naar Clockartz gegaan, heerlijke binnenkomer! Daarna blijven hangen voor Apexx, heerlijke set met veel drive en dat nieuwe materiaal is echt heerlijk :bomb: Daarna lekker opt gemakje naar D-Block & S-te-Fan gegaan, fijn setje :thumbsup: En daarna wat gaan eten opt gemakje, dus ik rustig patatjes halen, hoor ik achter me allemaal mensen roepen en doen. Ligt er iemand compleet gestrekt :/

Na het eten naar Sub Zero geweest, toen was het echt goed druk dus maar beetje achterin gaan staan om wat ruimte te hebben. Toen beetje blijven hangen en gewacht op Phuture Noize, wat zoals altijd weer heerlijk setje was :loving: Daarna opt gemakje naar huis gegaan.

Leuk feestje gehad, alleen als het volgend jaar 50.000 wordt ga ik toch voor wat anders kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 07:51 
 
Hardtraxx Elite

Goldenstyle schreef:
En daarna wat gaan eten opt gemakje, dus ik rustig patatjes halen, hoor ik achter me allemaal mensen roepen en doen. Ligt er iemand compleet gestrekt :/

Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen problemen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten