Poster: Supersized Kingsday Festival
Past

Supersized Kingsday Festival

Time
–
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Twijfels twijfels, ga het liefst gewoon de hele dag bier drinken en kut roepen in Amsterdam o.i.d., maar de groep is een beetje verdeeld dus dit is ook wel een optie. Hoe hebben jullie dit feest voorgaande jaren ervaren? Krijg je dat koningsdag gevoel nog een beetje mee of is het meer een festival als elk ander? En hoe zit het met de locatie, het geluid etc.
Voor mij voelde het wel echt als een koningsdag festival. Zoals hierboven gezegd zijn de meeste wel in het oranje of iets dergelijks gekleed. Maar er hangt ook zo'n gezellige sfeer waarbij veel mensen lekker aan de zuip gaan, waaronder ik :yay:

Locatie vond ik prima en geluid was volgens mij ook gewoon prima.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Het Koningsdag gevoel is hier voor mij ook wel goed aanwezig. Hangt over het algemeen een hele gezellige sfeer en heb het idee dat er hier over het algemeen ook iets minder mensen van de kaart zijn dan op andere festivals :P
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Wordt eerste 1e keer voor mij. Super veel zin in! Hele vette line-up :yay:
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Fantazoo wrote:Het Koningsdag gevoel is hier voor mij ook wel goed aanwezig. Hangt over het algemeen een hele gezellige sfeer en heb het idee dat er hier over het algemeen ook iets minder mensen van de kaart zijn dan op andere festivals :P
Gaan we eens mooi veranderen dat imago :woot:
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Pommer wrote:Twijfels twijfels, ga het liefst gewoon de hele dag bier drinken en kut roepen in Amsterdam o.i.d., maar de groep is een beetje verdeeld dus dit is ook wel een optie. Hoe hebben jullie dit feest voorgaande jaren ervaren? Krijg je dat koningsdag gevoel nog een beetje mee of is het meer een festival als elk ander? En hoe zit het met de locatie, het geluid etc.
2x geweest en vond het sfeertje hier echt goud. Bierdrink gehalte is lekker hoog bij de meesten (niet zoveel wappies als normaal lijkt wel) en vind de locatie ook wel prima. Classic stage in een tent wat ik wel handig vind (schuilen voor het kut weer), en een tap met Desperados daar buiten :loving:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Voor het derde jaar op een rij naar Supersized ^^
Goede sfeer, bier zuipen en kut roepen plus een hele dikke line up.

Zin in! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ticket te koop.. 20eu
Heb er 2 gewonnen, dus verkoop de eerder aangeschafte

Pbtje graag
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
^ pm
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
^ gereserveerd voor remi
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 hours ago
Goldenstyle wrote:Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?
Als je het niet erg vind om even een stukje te lopen (klein halfuurtje) kan je hem bij de plaatselijke Decathlon of Hornbach neerzetten, die hebben allebei flink wat parkeerplekken. Weet alleen niet of het de bedoeling is dat je daar de auto de hele dag laat staan. Ga zelf lekker met de fiets want komt uit Best :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Nijidik wrote:
Goldenstyle wrote:Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?
Als je het niet erg vind om even een stukje te lopen (klein halfuurtje) kan je hem bij de plaatselijke Decathlon of Hornbach neerzetten, die hebben allebei flink wat parkeerplekken. Weet alleen niet of het de bedoeling is dat je daar de auto de hele dag laat staan. Ga zelf lekker met de fiets want komt uit Best :thumbsup:
Oke, thanks. We moeten vanuit Zeeland rijden dus ja.. We zullen wel even zien.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Voor de derde keer aanwezig. Lekker dagje main pakken met een uitstapje naar raw denk ik. Ligt er n beetje aan of je niet t hele terrein weer over moet.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Ticket teveel gekocht, PM bij interesse ;)
Enige nadeel is dat ik ze via Eventtravel krijg en dus pas twee dagen voor het event het ticket binnen heb.
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Ook aanwezig met 3 man, maat uit engeland komt ook mee om t te ervaren :clap:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Normaal werkdagje op de planning staan, dus een beetje later hier helaas. Nog een reden dat ik baal dat ik aan de verkeerde kant van de grens ben geboren. -.- Tja, Belg zijn is ook nog wel geinig af en toe.
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Speciaal verlof genomen voor deze en ook voor de eerste keer aanwezig.
Woon maar één kilometer over de grens, dus ik voel me praktisch Nederlander... voornamelijk in het weekend.

Prima line-up met Crypsis, Thera, Chris One, The Purge vs. Mind Dimension, Tommyknocker, Toneshifterz,...
Alleen de combinatie Delete vs. Rebelion :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Bus + Tickets geregeld, zin in!
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Indy wrote:Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:
GPF live :bomb:
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Remi wrote:
Indy wrote:Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:
Ga jij de bus nou maar betalen anders kun je helemaal niet mee :cry:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Wanbetaler! :list:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Koever wrote:
Remi wrote:
Hee Colin wat een leuke avatar xx Ramonnetje
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Hey Ramonnetje, thanks! Maar dit is Steve hoor. Volgens mij heeft Colin geen account op HT :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Koever wrote:
Remi wrote:
Rente trekken, he.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago