Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:50 
 
Hardtraxxer

De tweede editie van #SUPERBASH in Go Planet te Enschede is een feit. Op zaterdag 8 november zal de mega locatie volledig in het teken staan van keiharde hardstyle en een overweldigende massa mensen, die de hele nacht compleet los gaan.

Tijdens de komende editie van SUPERBASH zal extra worden ingezet op geluid, licht, podium, shows en spektakel. Uiteraard is muziek de allerbelangrijkste factor van SUPERBASH, muziek die gedraaid wordt door de beste artiesten uit de scene.

Voor de komende editie staat er onder andere een exclusieve back to back gepland met drie (!) artiesten, een bijzondere liveact en de terugkeer van een ware held.

Zet jezelf schrap voor een legendarische nacht en bereid jezelf voor op de 2014 editie van…SUPERBASH!

LINE-UP:

Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Adaro
B-Front vs. Digital Punk vs. E-Force
Mash-Up Jack
Hard Driver
The Pitcher
Requiem
Goatbusters
Mc: Villain

► START EARLYBIRD: aanstaande woensdag (17 september) om 19:00 uur via http://www.superbash.nl

► Earlybird € 25,00 ex fee (beperkt beschikbaar)
► Regular: € 32,50 ex fee

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prima line-up. Mis alleen wel een beetje de opbouw zoals vorig jaar. Dit jaar wel erg veel raw namen.

maarja, B-Front in de line-up en thuiswedstrijdje. Sowieso weer aanwezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:20 
 

brianfct65 schreef:
prima line-up. Mis alleen wel een beetje de opbouw zoals vorig jaar. Dit jaar wel erg veel raw namen.

maarja, B-Front in de line-up en thuiswedstrijdje. Sowieso weer aanwezig dus


Idd prima line-up! Hier ga ik mij zeker wel vermaken! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
prima line-up. Mis alleen wel een beetje de opbouw zoals vorig jaar. Dit jaar wel erg veel raw namen.

maarja, B-Front in de line-up en thuiswedstrijdje. Sowieso weer aanwezig dus


Voor mij ook een zo'n beetje om de hoek dus zeker aanwezig, heerlijke line-up ook!
Vind overigens dat er een prima opbouw kan zijn met deze namen.

Wildstylez
The Pitcher
DBSTF
Mashup Jack
Hard Driver
Adaro
B-Front vs DP vs E-Force

Dit zou wat mij betreft ideaal zijn en ik zou dan alleen de laatste 2 sets als 'raw' bestempelen.
Niks mis mee denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vond wel dat de edities in Atak leuker en gezelliger waren.
Ook is dit het eerste jaar dat de prijs met 30% omhoog is gegaan maar de line-up niet echt beter is geworden.
Of zou dat komen omdat Twente de huur omhoog gooien van Go Planet:)

Desalniettemin: Nog steeds een zeer goedkoop feestje, dicht in de buurt, elke editie prima vermaakt. We zijn gewoon present.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 23:34 
 
Hardtraxxer

In mijn ogen niet beter maar minder dan vorig jaar, helaas.

Maarrrrrrr, het feest maak je zelf! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thuis wedstrijd, aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxxer

Bij!!
Line-up ziet er goed uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:41 
 

TIMETABLE

22:00 - 23:00: Goatbusters vs Requiem
23:00 - 00:00: The Pitcher
00:00 - 01:00: D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 03:15: Hard Driver
03:15 - 03:45: Live: Mashup Jack
03:45 - 05:00: Adaro
05:00 - 06:30: B-Front vs Digital Punk vs E-Force
22:00 - 06:30: MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable slaat helemaal nergens op, The Pitcher om 11 uur? Verder is het heel kut dat het om 6:30 is afgelopen omdat je dan ruim een uur moet wachten op het station. Dit is zo zonde want de namen die aanwezig zijn is voor 90% een droom line-up voor mij. Ook de reistijd van 3 uur is een beetje kut, dit wordt hem helaas niet voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:08 
 

Paultheone schreef:
Timetable slaat helemaal nergens op, The Pitcher om 11 uur?
Pitcher had inderdaad wel op een andere tijd gekund maar slaat dan de hele timetable nergens op? Ik vind hem verder wel prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

Al redelijk zin in! Stiekem hopen op een album showcase van The Pitcher ook al staat hij zo vroeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:27 
 

JBLO94 schreef:
Al redelijk zin in! Stiekem hopen op een album showcase van The Pitcher ook al staat hij zo vroeg :innocent:


We gaan vast nieuw spul horen ongeacht welke tijd hij staat! Ben echt benieuwd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:55 
 
Hardtraxx Newbie

Kiloknaller schreef:
JBLO94 schreef:
Al redelijk zin in! Stiekem hopen op een album showcase van The Pitcher ook al staat hij zo vroeg :innocent:


We gaan vast nieuw spul horen ongeacht welke tijd hij staat! Ben echt benieuwd :drool:


Op Q-Base al een aantal nieuwe platen gehoord wat echt verschrikkelijk vet was, zeker met dat geluid :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:54 
 

JBLO94 schreef:
Kiloknaller schreef:
JBLO94 schreef:
Al redelijk zin in! Stiekem hopen op een album showcase van The Pitcher ook al staat hij zo vroeg :innocent:


We gaan vast nieuw spul horen ongeacht welke tijd hij staat! Ben echt benieuwd :drool:


Op Q-Base al een aantal nieuwe platen gehoord wat echt verschrikkelijk vet was, zeker met dat geluid :oh:


Was ik helaas niet bij! :thumbdown: Dus hopelijk zaterdag een herkansing :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Half 7 is het af en pas om 9 uur gaat de eerste trein naar centraal toe.. damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/ThePitcherDJ/p ... 05/?type=1

Janken dat dit 4 uur reizen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, wij hebben hier ook eens een keer een feestje hoor xd direct iedereen zeiken om een reis die wij regelmatig af moeten leggen.

Overigens nog ff kijken of ik ga, of ik nog een goedkoop kaartje kan fixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Goh, wij hebben hier ook eens een keer een feestje hoor xd direct iedereen zeiken om een reis die wij regelmatig af moeten leggen.

Overigens nog ff kijken of ik ga, of ik nog een goedkoop kaartje kan fixen


https://partyflock.nl/party/272532:Superbash-2014
Hier staan ze voor €20,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend goed vermaakt, The Pitcher was echt genieten (i just can't stop (L) ) vond eigenlijk dat iedereen wel heel lekker draaiden afgezien van DBSTF, heb ze echt al heel lang niet meer gezien, maar dat was echt om te janken.

minpuntje: een gast vond het nodig om vol over m'n schoenen heen te spaaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk fijn feestje was dit. Was alleen klote warm, maar verder was alles top geregeld. De afsluiting zal ik echt nooit vergeten.. allemachtig wat een geweld van B-Front, Digital Punk en E-Force.

Ook Mash-Up Jack heeft flink z'n best gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
een gast vond het nodig om vol over m'n schoenen heen te spaaien >.<


Ik moest lachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Rickzel schreef:
een gast vond het nodig om vol over m'n schoenen heen te spaaien >.<


Ik moest lachen :$


haha ja was eigenlijk ook best grappig, hij was helemaal bang dat ik boos zou worden maar ik begon hem spontaan uit te lachen >.<
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten