Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:58 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Die bonnetjes doe je toch gewoon in je portemonnee?

MeneerEend schreef:
ja die bandjes voor wc´s is echt belachelijk :P . Ik vind bonnetjes trouwens ook wel makkelijk, neemt weinig plek in in je portemonnee

En die lucht die er ook vandaan kwam. Om 2 uur stonden er ook al een paar van die palen blank.. >.<

's Avonds was het water om je handen te wassen ook helemaal op. Dan ben ik toch blij dat wij in Nederland regels hebben dat er altijd (drink?) water op festivals aanwezig moet zijn.

Verder best een aardig festival gehad. Eigenlijk precies wat ik er van verwacht had. Mooie locatie (waar ze nog veel meer mee kunnen doen) en tussen 4 en 8 het meest naar mijn zin gehad (waren er helaas pas om 4, had Phuture Noize graag gezien). Als het niet gratis was geweest was ik hier ook niet naartoe gegaan. Medelijden met de mensen die 50 (!!) euro aan de deur hebben betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 18:18 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Die bonnetjes doe je toch gewoon in je portemonnee?

Ik bewaar mijn munten altijd in dat kleine vakje in mn broekzak, juist zodat ik mn portemonnee nooit hoef te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:43 

Hardtraxx Veteran

Hoe B-Front er om 4 u ook direct de sfeer erin kreeg, ik kwam aan tijdens phuture noize, toen was alles daar nog dood, B-front bracht er de sfeer meteen in! Freqz was gwn heerlijk, die nieuwe tracks met titan en Tartaros en dan die lage zon op de achtergrond erbij! Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 12:08 

Hardtraxx Addict

+++ Set van B-Front (Openen met Fusion of Sound, en daarna Communicate (L) .
++ Puture Noize (Terrordome :worship: .)
+ Frequencerz, kregen het publiek goed mee.
+ Prachtige locatie, goed opgezet festival ook

-- Stank op de wc's was, zoals hierboven gezegd, niet mals :sick: .
- Bonnen, Marja België hè.
- Outbreak, heb daar echt niks mee, maar de rest van de groep wilde hem zien.

Rond 12 rustig terug naar de auto gelopen, Partysjeezer ging mij een beetje te...
Al met al een leuke dag gehad, zeker voor dat gratis kaartje :) .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten