Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tijd & Locatie
vrijdag 26-06-2015 (enkel toegankelijk voor weekendtickets)
19:00-0.1:00

zaterdag 27-06-2015
12:00-01:00

De Lilse Bergen
2275 Gierle (Lille)

Genres
Hardstyle, raw hardstyle, hardcore, jump- en tekstyle, andere langzame muziek

Ticketprijzen
Regular (enkel zaterdag) € 35,00 Fee: € 3,75

VIP (enkel zaterdag) € 57,50 Fee: € 4,00
Incl. VIP Entrance, VIP Decks, VIP Bar, VIP Toilets
Fingerfood

Weekend € 48,50 Fee: € 4,50

Happy 2-Gether (weekendticket voor 2 personen) € 95,00 Fee: € 5,00

Weekend 4 Friends (weekendticket voor 4 personen) € 195,00 Fee: € 5,00

Boozebag Small € 20,00 Fee: € 0,00
14 tokens + 2 free

Boozebag Big € 50,00 Fee: € 0,00
35 tokens + 5 free

Upgrade Regular to Weekend € 20,00 Fee: € 2,50

Upgrade Regular / Weekend to VIP € 30,00 Fee: € 2,50

Minimumleeftijd
16

Kluisjes
Ja

Camping
Sunfields Camping is your "home" for the weekend of Sunrise Festival. The campsite is open from Friday 16:00h till Sunday 12: 00h. To make it easy for travelers we have a free shuttle service from Herentals Station that takes you to the festival on Friday and back on Sunday.

Camping check in:
Friday 26 June: 16:00 – 22:00h

Camping check out:
Sunday 28 June: until 12:00h

Shuttle service:
Friday 26 June: 15.00 - 20.00 (Herentals Station > Sunrise Festival)
Sunday 28 June: 09.00 - 14.00 (Sunrise Festival > Herentals Station)

Line-up

Vrijdag -- Pre Party, enkel toegankelijk icm. weekendticket

Bunker Zone
Da Tweekaz
Adaro
Atmozfears
Josh & Wesz
Wasted Penguinz
Audiotricz
Unsenses
MC V

Line-up langzame muziekjes zie website onderaan deze post.

Zaterdag

Bass Field
Brennan Heart
Frontliner
Coone LIVE
Mark with a K LIVE
Psyko Punkz
Zatox
Evil Activities
Hard Driver LIVE
Code Black
Max Enforcer
Dr Rude
TNT a.k.a. Technoboy & Tuneboy
Neilio
The Vision
Noisecult
Mandy
MC Chucky

Bunker Zone
Frequencerz
Partyraiser
E-Force
The Pitcher
Ran-D
Outbreak
Warface
Phuture Noize
B-Front
Sub Zero Project
Stereotuners
Fanatics
MC DL

Freestyle Dome
The Viper
Danger Hardcore Team
Isaac
Deepack
Dark-E
Lowriderz
Pat B Vs. Def Toys
Playboyz
Demoniak
Akyra
Remento
MC Toxicalz


Line-up langzame muziekjes zie website onderaan deze post.

Voor de line-up van langzame muziekjes, neem een kijkje op de website of facebook
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren nog early bird ticketje gekocht voor zaterdag. Scheelt toch weer een 7 euro vergeleken met de normale verkoop. :D

Spijtig dat namen als Josh & Wesz, The Vision, Atmozfears en Adaro op de vrijdag staan.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier niet heen, maar krijg wel jeuk van de datum notatie hier...
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik ga hier niet heen, maar krijg wel jeuk van de datum notatie hier...


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem van The Vision & Neilio :loving:

Bericht Geplaatst op 23 mei 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Anthem van The Vision & Neilio :loving:


Neilio staat niet eens in de lineup?
Bericht Geplaatst op 23 mei 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Grim schreef:
Anthem van The Vision & Neilio :loving:


Neilio staat niet eens in de lineup?


Heb het eventjes gecontroleerd. Er hebben blijkbaar een paar wijzigingen plaatsgevonden sinds originele line-up release.
Da Tweekaz is van zaterdag naar vrijdag verhuist.
The Vision is van vrijdag naar zaterdag verhuist.
Neilio is erbij gekomen op zaterdag. (Sunrise beach)
Demoniak is erbij gekomen op zaterdag. (Freestyle forest)

Aangezien The Vision & Neilio het anthem hebben gemaakt zullen zij waarschijnlijk wel samen draaien.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen via Im in, dus ben erbij :clap: . Ik ken trouwens bizar veel mensen die kaarten hebben gewonnen.
Line-up is prima, dus ga me vast wel weer goed vermaken :D
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:41 
 
Hardtraxxer

Ik ook via Im'in dus lang weekend met vrienden :)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets via IM IN ook, nu nog kijken of ik ga. :P Vorig jaar zo'n soortgelijk festivalletje in België gepakt, dat was verrassend gezellig, zeker voor dat geld :)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks gewonnen via i'm in, maar had mijn ticket toch al dus gewoon aanwezig. :thumbsup:

Vorig jaar goed vermaakt voor een Belgisch feest. Op de raw area lekker rustig gedurende de dag dus plaats genoeg om los te gaan. Groepje meiden van 16-17 jaar wisten niet wat er gebeurde toen ik enorm hard los ging. :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Niks gewonnen via i'm in, maar had mijn ticket toch al dus gewoon aanwezig. :thumbsup:

Vorig jaar goed vermaakt voor een Belgisch feest. Op de raw area lekker rustig gedurende de dag dus plaats genoeg om los te gaan. Groepje meiden van 16-17 jaar wisten niet wat er gebeurde toen ik enorm hard los ging. :lol:



op een lokaal festival hier draaide Darkraver, had je dat 50+ volk moeten zien toen wij hard stonden te gaan op adaro - oldschool flow xd

ontopic: die belgische kleinere festivals zijn altijd wel chill. Ben ook al naar daydream geweest, en twee keer sunset, dat is ook op dezelfde locatie. Is altijd gezellig en goed geregeld
Bericht Geplaatst op 12 jun 2015 00:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartverkoop gaat volgens mij niet zo goed. Echt iedereen wint kaarten via I'M IN xd
Bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kaartverkoop gaat volgens mij niet zo goed. Echt iedereen wint kaarten via I'M IN xd


Vorig jaar ging het bijna niet door. :P

https://partyflock.nl/news/27688:Doorga ... rganisator
Bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Ook hier kaarten gewonnen via I'm In :D , net als nog 9 man uit m'n vriendengroep :lol: .
Ach, we gaan gewoon eens kijken daar, zal vast wel een leuk dagje worden.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Haha bij ons in de groep ook al 3 man kaarten gewonnen, ik zelf ook maar ga denk ik niet. :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 10:55 
 
Hardtraxxer

Op facebook stond dat alle VIP-tickets uitverkocht waren en dat er nog maar 100 weekendtickets waren. Klinkt dan toch wat mooier dan vorig jaar ;)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crowley schreef:
Op facebook stond dat alle VIP-tickets uitverkocht waren en dat er nog maar 100 weekendtickets waren. Klinkt dan toch wat mooier dan vorig jaar ;)


Er zijn volgens mij echt belachelijk veel kaarten uitgedeeld via Im in. Ik vraag me af of de sponsor deze van sunrise koopt of krijgt
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van Frequencerz :love: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 11:36 
 
Hardtraxxer

Pre-party was top! Zeker J&W en WP :worship: :worship:
Zaterdag was het wel rete druk en het zand zat niet echt mee bij offshore. Evil activities sloot imo heerlijk af en t vuurwerk was een aangename verassing ;)
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein verslagje.

Rond 12.20 aangekomen op de parking en rond 12.35 waren we binnen, bonnetjes gehaald en kluisje geregeld.
Snel even rondgekeken op de andere stages en daarna door naar de Homebase stage. Laatste 10 minuutjes van Mandy haar set meegepikt en daarna was het tijd voor Noisecult. Eerste keer Noisecult voor mij en was meer dan uitstekend. Biertje(s) erbij, zonnetje en de leuke plaatjes van Noisecult was een ideaal om de festival dag te beginnen. :clap: Na Noisecult doorgegaan naar de Offshore stage (raw) voor Sub Zero Project. Het tempo zat er in ieder geval al goed in vroeg in de namiddag. :D Op deze stage gebleven tot 19u en in de tijd werden er setjes gedraaid door Phuture Noize, B-Front, Warface en Ran-D. Wat blijft B-Front toch een baas, zowel zijn plaatjes als on-stage performance. :D

Na Ran-D wat gaan eten en nog een rondje over het hele terrein gelopen. De laatste 15 minuutjes nog van The Vision & Neilio meegepikt. Was mooi, originele planning was om tijdens Ran-D te eten en The Vision & Neilio volledig mee te pakken maar de groep had helaas andere plannen. :(

Nadien even plaatsgenomen op de zitbankjes achteraan en wat uitgerust. Rond 21.45 terug gegaan naar de Offshore stage en daar werd ik na enkele minuten aangesproken door Yohan(?) die me herkend had van de laatste Loudness groepsfoto. :D Blijkbaar wordt er te veel 'Belgisch' gesproken in België. :lol: Setje van E-Force nog meegepakt en daarna rustig aan vertrokken. Al bij al een leuke dag gehad, zeker voor een Belgisch all-round festival. :thumbsup:


++ het weer
++ Noisecult
++ B-Front
+ Bediening
+ Andere setjes die ik gehoord heb

-- Dure muntprijs, 7 voor 10 euro (+-1.42/stuk). Bier/frisdrank, 2 bonnetjes (€2.84). Friet 4 bonnetjes.
- Zand op de offshore stage. Voornamelijk vroeg op de namiddag toen er minder volk was en er wat wind kwam opzetten zag je iedereen zonder (zonne)bril zich plots omdraaien omdat het zand in je ogen kwam. :x
- Bonnetjes ipv muntjes, maar dat is typisch België
- €2.5 voor toiletbandje, alweer typisch België
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja die bandjes voor wc´s is echt belachelijk :P . Ik vind bonnetjes trouwens ook wel makkelijk, neemt weinig plek in in je portemonnee
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
ja die bandjes voor wc´s is echt belachelijk :P . Ik vind bonnetjes trouwens ook wel makkelijk, neemt weinig plek in in je portemonnee


Klopt, maar als je ze gewoon in je broekzak steekt en dat combineert met zweet of drinken morsen dan worden de bonnetjes helemaal week. Scheuren makkelijk waar ze niet moeten scheuren en dergelijke.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Papieren bonnetjes hebben ze bij reverze ook altijd, echt een ramp idd als er vocht bij komt :/
Bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Die bonnetjes doe je toch gewoon in je portemonnee?

MeneerEend schreef:
ja die bandjes voor wc´s is echt belachelijk :P . Ik vind bonnetjes trouwens ook wel makkelijk, neemt weinig plek in in je portemonnee


En die lucht die er ook vandaan kwam. Om 2 uur stonden er ook al een paar van die palen blank.. >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten