Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sta op die van Party Industries, maar alle foto's staan er nog niet op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We waren om half 3 is komen piepen bij regie, stond enkel een kerel met een gips in het oranje en ook een oranje shirt.
Die kerel lachte me vierkant uit toen ik vroeg of hij van hardtraxx was.
Die met zen legershort was die van hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helya schreef:
waarom heb ik niemand gezien? :P
Nou ja, Summerfest was knallen!
Psyko Punkz, dbstf, donkey rollers, zatox en natuurlijk goeie hardcore afsluiters :D
Volgend jaar opnieuw! :)

d-block & s-te-fan en psyko punkz vonnek echt slecht, mss al te veel gehoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Waren net op tijd aangekomen, we konden direct naar binnen , heel even aan men broek gezeten die mannen van de stewards, zo goed als geen controle, effe een grapje maken toen we dan verder gingen om ons ticket af te geven en we zeiden van " zo dat was slegte controle, ze hebben zelfs men pistool niet gezien" waarop de dames van de ticketcontrole raar opkeken :D Binnengegaan en ticketjes, plasbandje, je kent het wel.
Stage zag er wel mooi uit, van de main en oook van de bassevents. Tog maar eerst een uur in de tekstyle gestaan om naar deftoys te gaan kijken, vind ik altijd wel leuk om op te warmen, zij hebben ook egt een heerlijke tekstylebootleg van gangsta, egt heerlijk :love: Tegen dat het tijd was maar naar the vision gegaan voor vervolgens een hele dag dezelfste stage.

Had bij the vision egt geen goed gevoel, platenkeuze zat wel snor, maar jonge dat mixwerk was egt niet om aan te horen, verschrikkelijk. We hebben er wel meteen de sfeer in gebracht, wij met zen tienen een sitdown momentje tijdens de yellow minute remix, en omhoog springen op de climax, iedereen maar kijken en wij maar geven, was wel top :D

Frequencerz had leuk eigen werk, die nieuwe tracks hebben een heerlijke drive, ook nog wat fusionwerk wat egt wel leuk was om er in te komen, muziek stond toen nog wel te stil.
Ran-D & B-front was egt te vroeg maar wat een set :love: eigenlijk wel leuk om de dag egt te starten, beginnen met better on the otherside is top, maar eindigen met beat conductor was lame :/
Wel lekkere lijst met feel my fire, under attack, chemical, auditory nerve, fanatics, angels and demons, ik dagt ook de pijano remix. En ik dagt ook een nieuwe b-front gehoord te hebben, maar ben niet zekr ^^
Toen kwam het rondje softe werk zekr? Showtek beviel me eigenlijk egt wel, na die knallers was het wle even zwaar aanpassen, maar na 3 tracks vond ik het zelfs leuk, black 2008 anthem, freak, we live for the music,.. was nog wel leuk. DBSTF was dan weer minder, wat ben ik die set beu beu beu :/
Together, sound of thunder, shiverz, mma, alone, war coz im hard 2010 edit was wel leuk, en hoorde ik ook keep it coming? :thumbsup: dedicade for dedication was egt wel een hoop gebleir bij een , sjonge :thumbdown:

Psyko punkz waren leuk zoals altijd, wat is pull your strings tog een zware :bomb: net als die technoprime remix, sjonge. Nog wat toneshifterz gehoord, die nieuwe van hun, toffe set.
Wildstylez dan waar ik tog een zwakje voor heb :$ Die sound, die kicks, die zon, dat bier, die bas( ja die ene van noisecontrollers kwam zowaar meefeesten en draaien :D ook kwam ie denk ik aan iedereen de decibel anthem geven want die werd egt wel iets te veel gedraaid ) egt geamusseerd die set, tracks al stuck in your head, just as easy rmx, decibel anthem, defqon anthem, faster n further,... :thumbsup:
Dan kwam Coone die opende met zijn nieuwe, heerlijk plaatje :love: mixwerk was af en toe wel minder maar ik stoorde me er zelfs niet aan (kwam door het cervezas denk ik, wat trouwens ook zijn intro was :D) Tracks als partystarter, bitches nzo.. zelfs eindigen met live the moment vond ik een waardige afsluiter van het melodieuze want toen was het tijd voor de donkeys :D
Ja wat valt daar over te zeggen, was megahard knallen als altijd met zany die mee grappig doet :worship: egt een heerlijk half uur, ook die sitdownmoment was leuk, al was niet iedereen mee :whistle: Dan zatox , jongens jongens wat een set wat een set :drool: Al zijn tracks kwamen voorbij, met als de klapper kickin ass! en poltergeist :love: Nog een uur alles gestampt en dan was het tijd om nog wat rondjes te gaan doen. Veelal nog in de tek gestaan voor mark with a k die egt wel heerlijk ging, heb zelfs nog mee staan springen met die matjes :lol: Men broer is namelijk zo en ja die sleurde me ff mee , wel gelache ^^ tegen iets voor 12 was het tijd voor naar huis te gaan en het vuurwerk mee te nemen van op de parking. Fijn dagje gehad!

DUS , meeste setjes inorde, goed geamuseerd, veel gedronken want dat moet met warm weer van men mama! lekkere vrouwtjes achter de bars, leuke aankleding van de stages en goede organisatie. Al vond ik de opstelling van de stage zelf, de plaats wat raar en ongemakkelijk, ook met de bars die redelijk ver waren en de vip die raar stond, maar goed.

Summerfestival was a good way to start my summer. Op naar tomorrowland :thumbsup:


Hhaa Rubé,
Snice geschreven, die wijfies aan de tekbar waren naaijs (L)
Een deel van psyko punkz was echt barslecht ma het andere deel was echt goed.

Van zatox, die bleef zen schijven draaien, op de duur zeiden wij, hij gaat tijd te kort hebben om ze allemaal te draaien. :lol:

See you at tomorrowland :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 posts achter elkaar waarvan een groot deel een enorme quote is... Moet dat nu echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NEEEEH!!!! een heel verslag geschreven doet die lompe kut pc f*ckt up!!!!!!
HAAAAA!!! ik wil niet opnieuw een half uur typen! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ alle meeting mensen...
Ik heb met Kryptica en Nixxus heel de dag ongeveer daar gestaan vanaf 2uur.
Om half 3 even rond gekeken maar niemand te zien...
Hoopte dat iemand wat kwam zeggen want ik ben niet zo goed in het herkennen van kleren enz wat hierr was gezegd.
Wist da tiemand een dirty workz shirt aan had maar heb hem niet gezien :(.

Kwamen we in centraal aan waar we afgesproken hadden met Krypica.
Hup naar summer.
Stampen bij the vision, Frequencerz...
Ran-d vs b-front, wat een set!!!
Showtek plasbandje halen, wat drinken.
DBSTF was wel goed alleen die MMA & SOT...
Nog heel belachelijk op staan mee zingen op die 2 iedereen keek naar me van wtf :/ :P.
Psyko Punkz was ook heel lekker! Pull your string, feel the rythem,...
Bij Wildstylez even wezen eten met me vriendin en Kryptica.
In & out nog horen langskomen wat ook lekker klonk!
Coone Million Milles :love:.
Donkey Rollers Live hoogte punt van de dag met het zit moment.
Iedereen recht ik bij een maat in de nek, overzicht over heel dat plein en knallen!
Was gewoon heerlijk, kippenvel moment man!
Dan zatox, stampen met Krypitca op de laatste hardstyle kickjes! Wat zeg ik kickjes?
DIKKE KICKS! wat ging die set hard!
Dan met NS even wezen zitten bij fontein met uitzicht op bass events laser show.
Tijdens laatste uurtje met Kryptica en me vriendin nog even naar sidney samson geweest wat dikke ruk muziek was :P.
Even op dat plein zitten met 3 en laatste bonnetjes opzuipen.
Dan nog half uurtje hardcore waar ik me helemaal kapot heb ge"hakt" :thumbsup:.
En dan naar huis...
Taxi was ook nog heel leuk :P.
Helemaal rechts Kryptica, Blondine is me vriendin, Fusion t shirt ben ik, en 2e van links met wit t shirt is Nixxus
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

echt gek, want wij hebben daar echt heeel de dag in de buurt gestaan :).
Eig gewoon nooit ergens anders gestaan alleen voor bier halen en eten enz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke foto Lorens :thumbup: Volgende keer die meeting toch eens beter organiseren, zodat er meer volk komt opdagen.
Hing die Nixxus niet soms in de lucht? Een vriend wees hem aan omdat hij enorm op hem leek :P Kryptica dus nog aangesproken (juist bij een climax van een track, excuses daarvoor). Stonden jullie dan bij hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, dat zei hij nog. hij volgde ons dus ik was wss net voorbij.
:thumbup: ik wil terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook ffe gaan zoeken naar jullie maar geen Fusion shirt gezien^^ volgende keer beter =(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Leuke foto Lorens :thumbup: Volgende keer die meeting toch eens beter organiseren, zodat er meer volk komt opdagen.
Hing die Nixxus niet soms in de lucht? Een vriend wees hem aan omdat hij enorm op hem leek :P Kryptica dus nog aangesproken (juist bij een climax van een track, excuses daarvoor). Stonden jullie dan bij hem?

Hoe bedoel je, hing ik in de lucht? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In iemand zijn nek bedoelde ik, niet letterlijk natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dacht het al :P
Nee, ik heb altijd met mijn 2 voeten op de grond gestaan, al ging dat op het einde al wat moeilijker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 19:49 
 
Donateur

Lorenz heeft wel is in iemand zen nek gezeten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

My bad.

Ik voel het nog steeds in mijn kuiten vandaag.. Teveel gegeven op de Hardstyle (Ran-D en Zatox, iemand?), bij de Hardcore kon ik nietmeer. Wel nog laatste 10 minuutjes meegesleurd geweest en er alles nog eens uitgegooid. Daarna nog helemaal te voet naar het Centraal gewandeld (lees: gestrompeld) en daar nog tot 6u met de plaatselijke zwervers verbroederd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
My bad.

Ik voel het nog steeds in mijn kuiten vandaag.. Teveel gegeven op de Hardstyle (Ran-D en Zatox, iemand?), bij de Hardcore kon ik nietmeer.
Same here, maar was al naar de klote na Donkey Rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:01 
 
Donateur

Berunda schreef:
My bad.

Ik voel het nog steeds in mijn kuiten vandaag.. Teveel gegeven op de Hardstyle (Ran-D en Zatox, iemand?), bij de Hardcore kon ik nietmeer. Wel nog laatste 10 minuutjes meegesleurd geweest en er alles nog eens uitgegooid. Daarna nog helemaal te voet naar het Centraal gewandeld (lees: gestrompeld) en daar nog tot 6u met de plaatselijke zwervers verbroederd.

Ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben jij helemaal naar centraal gemoeten Yannick?

Nou, ik ben zo stijf als iets en mijn rug is helemaal naar de klote... :).
Nou, bij mij gaat het met momenten dat ik helemaal kapot ben. Maar op momenten als de Donkeyz ben ik na de set toch echt wel heel kapot.
Bijna geen enkele break, gewoon knalle maar! Wat was het top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb je dan gedaan daar? Wij zijn nog naar een 24/24h Frituur gegaan, die om 2u sloot. Triest dat we pas om 6.45u een trein hadden. Dat was gewoon van het goede teveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had nog uitgegaan in antwerpen?
Wij hebben de taxi gesloopt :P.
Met een oranje sjaal door heel antwerpen gereden, elk stoplicht naar grietjes aan het roepen moeten jullie mee enz :P.
Konten uit het raam xd. Nog bij die grote kermis hamburgers gaan halen en kregen een fles pasoa van de chaufeur :P.
Hadden we op voorhand al gebeld. was echt grappig die chaufeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Had nog uitgegaan in antwerpen?

Konten uit het raam xd.


Uitgaan in Antwerpen? Zowat alles was gesloten, op een paar goedkope en louche uitziende kebabzaken na.

Wat ben ik blij dat ik jullie dan niet ben tegengekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran




Zoek de verschillen. En dat was dus het probleem :P

Maar toch zeker goed feest (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vond het ook een heel goed feest voor dat geld. De show stelde niks voor, maar de line-up was echt super!
Soms stond de muziek wel wat zacht, maar goed.. ten opzichte van vorig jaar was het toch beter.

Wij waren rond 1 uur op het terrein.. eerst een rondje gelopen, langs alle andere areas, en rond 2 uur bij de hardstyle.
Een stukje van The Vision gezien, en Frequenzers dus helemaal.
Ran-D & B-Front waren net als altijd, helden!
Daarna kwam Showtek zeker..? Dat was wel duidelijk dat dat wat meer commercieel is, want ze kregen zowat heel het publiek mee.
Was wel heel vet. Op Emporium ging dat er ook zo aan toe. Goeie zaak dus.

Daarna D-Block & S-Te-Fan met een standaard setje, maar wel leuk.
Toen Psyko Punkz, vooral het eerste half uur was vet, daarna werd het wat minder vond ik.
Dan kwam Wildstylez, maar toen zijn we gaan eten en naar Tom Waes gegaan :clap: Gekkenwerk was dat!
Heel Wildstylez verder gemist, en een kwartiertje van Coone gemist, wat blijkbaar niet zoon ramp was. Die draaide niet echt super, wat ik de laatste tijd wel altijd vond...

En vanaf Donkey Rollers was het weer de hele tijd vol knallen! :bomb: Het sit-down momentje, wat ik net gemist had op In Qontrol, kon ik dus hier toch nog meemaken! Was echt vet, alleen jammer dat niet iedereen mee deed.
Zatox, keihard knallen zoals gewoonlijk! :bomb:

Noize Surpressor vond ik niet echt boeiend.. maar Evil Activities vs Neophyte was weer echt de bom :woot:

Me weer supergoed vermaakt dus, mooi weer en topmuziek. Al liepen er wel veel kinders rond.. maar goed, als het 16+ is en je bent zelf 27 is dat nogal snel natuurlijk.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten