Nixxus schreef:
Wauw. WAUW. Wat een feesje

Inderdaad

Eerst naar The Vision, die sloot af met The Killers - Human (Deepack Bootleg) & Yellow Minute (Alpha² Remix)
Dan was het tijd voor Frequencerz, dat was ook een lekkere set

paar eigen nummers, en nog nummers zoals On The Rise en Euphoria.
Dan Ran-D vs B-Front

Wat een set was dat! Al de lekkere nummers van Ran-D zoals Better On The Other Side, Feel My Fire, Under Attack, dan ook nog Auditory Nerve, enz...
Dan Showtek, toen zijn we even plasbandje gaan halen en ook er even van gebruik gemaakt. Dan terug weer naar D-Block & S-te-Fan, die weer vrij commercieel waren

Music Made Addict, Shiverz, Sound Of The Thunder.
Dan de Psyko Punkz, die ook weer lekker bezig waren

Pull Your Strings, Rock Ya Attitude, Feel The Rythm, en nog 1 met altijd Techno Prime in, dat was me ook een lekker nummer

Dan was het weer even tijd voor Wildstylez, toen waren we ook weer even eten gaan halen. Terwijl we aan het eten waren, kondigde MC Villain nog aan dat er een verrassing was

Dat was namelijk dat Bas van de Noisecontrollers ook nog even mee kwam draaien met Wildstylez

Nummers zoals Faster N Further, No Time To Waste, Stuck In Ur Head kwamen dan ook voorbij
Dan Coone, was ook weer lekker, alleen misschien spijtig van Live The Moment als laatste nummer

Voor de rest ook een prima set. Dan Donkey Rollers live, dat was me wel een feestje

Nooit stilgestaan, gewoon een half uur stampen zonder breaks
Dan Zatox, dat was wel het hoogtepunt van de avond

Knallen met nummers zoals How Much Can You Take, Fother Mucker, Creation, Ear Fucking, Andromeda, Raw Style denk ik ook nog, en ook nog The Crew. Ook nog Tatanka & Zatox - Kickin' Ass gehoord, wat knalt dat nummer live hard

Niet normaal.
Dan even uitrusten, en tijdens Neophyte vs Evil Activities nog even gaan kijken, nog een halfuurtje stampen op hardcore. En toen was ik kapot

En ook nog snel Berunda tegengekomen