Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:17 

Donateur

Nixxus schreef:
De Hardstyle is dan nog is buiten, we gaan toch wel een vatje of 6 bier drinken (a)

Dat wordt zuipen, maar genoeg geld meenemen haha =D

Zo 6 vatjes ? xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

Helaas waarschijnlijk Maes pils toch?

Maargoed 14.30 is OK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 23:18 

Hardtraxxer

Maes is tenminste nog goed te doen, ze hebben nog niet zolang geleden de formule gewijzigd, zodat het stukken beter is als voorheen :thumbup: Zolang het geen Heineken of Cara Pils is, ben ik een tevreden man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:22 

Hardtraxx Addict

Okeeez, ik ben er 100% klaaar voor! :P

Dus half 3 meeting aan de 'rezgie'? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:23 

Donateur

IS HET AL TIJD VOOR SUMMERFESTIVAL?

JAAAA!!!!!

DoubleDutch schreef:
tomb schreef:
TIJD: 14.30
WAAR: voor regie, aan de kant van de stage!
WIE: [DoubleDutch]

lorennzkee
nixxus
Kryptica

Ga even douchen... heb maar 4uurtjes geslapen :/
STAMPEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:37 

Hardtraxxer

Haha, veel meer heb ik ook niet geslapen xd
En ja, het is Maes. Die nieuwe is idd goed!
Ooit gehoord van de Maeskar? Toen de nieuwe Maes uit was, ging er in elk dorp in België een kar rond waar ze gratis Maes weggaven. Daar heb ik toch lekker van gebruik gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:51 

Hardtraxx Addict

Nixxus schreef:
Haha, veel meer heb ik ook niet geslapen xd
En ja, het is Maes. Die nieuwe is idd goed!
Ooit gehoord van de Maeskar? Toen de nieuwe Maes uit was, ging er in elk dorp in België een kar rond waar ze gratis Maes weggaven. Daar heb ik toch lekker van gebruik gemaakt :D

+1 xd

Leuk idee zou zijn om die maeskar even op summer te late uitdele :P
Of gratis water me zo'n weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:56 

Donateur

Idd, gratis water zou echt welkom zijn...
Het gaat fucking warm worden man :/. Daar hou ik dus al niet van maarja.
Neem me zwembroek mee voor eventueel aan te trekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:59 

Hardtraxxer

vorig jaar was het maes bier redelijk goed te pruimen,
iig al beter dan dat heiniken piswater.
vorig jaar was k na flink zuipen toch redelijk aangeschoten/bezope,
en dit heb k nog nooit eerder op een feest gehad met dat half bier/half water pils wat je normaal krijgt :P,

lorennzkee: vorig jaar kon je je flesje gewoon bijvullen op de wc,

ik ben te herkennen aan een witte zwembroek met groene bloemetjes en een zwart hardbass tanktop :)
tot over 2 uurtjes :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:03 

Donateur

Ik ben te herkennen aan groene zwembroek met bloemetjes en fusion t shirt, zwarte air max, kort kuif haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:10 

Hardtraxx Veteran

ben er klaar voor en zinnn :D Weet alleen niet of ik nog naar de meeting kom 14.30 - 15.30 is vato gonzalez bezig en dat willen me vriende en ik eig niet echt missen misschien dat ik toch ff langs kom als dat zo is:

Ben te herkenne aan een witte broek, paars achtig shirt , kort zwart haar en een getinte huidskleur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:12 

Hardtraxxer

Ik vertrek binnen een kwartiertje :woot:
(vuil)Witte schoenen, witte short, witte t-shirt en (misschien al een) zonnebril :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:16 

Hardtraxx Veteran

dom vraagje misschien maar de timetables zijn zeker ook nog te krijgen/ te zien op het festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:17 

Donateur

zeer zeker ;).
meestal krijg je boekje aan de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:19 

Hardtraxxer

Ja, normaal gezien krijg je die aan het begin ;) Maar ik heb ze in mijn gsm staan voor de zekerheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:22 

Donateur

Lol Veel plezier en mss tot op meeting.
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:25 

Hardtraxx Veteran

Ben ook wakker ! :D effe eten, en me kklaarmaken en ik vertrek ook, gistre iiig al zware nacht gehad , effe al het bier er met the vision en frequencerz al uitstampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 10:57 

Hardtraxxer

Wauw. WAUW. Wat een feesje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 11:24 

Hardtraxx Veteran

Was zeker de moeite waard mijn 1e festival met ook harderstyles :D

Het is alleen een beetje jammer dat ik heel veel heb gemist en weinig hele sets heb kunne meemake omdat me vriende wat vaker naar de andere stages wilde gaan wat ook zeker leuk was maar de combinatie lag me niet zo heel erg, de sfeer en het plezier dat ik bij de bass events meemaakte kon met lange na niet tippen aan de andere stages waar house/elektro etc. werd gedraaid

Ik ben ook regelmatig is ff binnen gegaan in de Tekstyle tent daar ging het er ook los aan toe, alleen veels te warm in die tent zeg! Heb al met al vooral wel het meeste bij de Bass events harderstyles gestaan (gelukkig kreeg ik me vrienden die mostly new in to hardstyle zijn vaak wel mee) The Vision heb ik helemaal mee gemaakt en dat was een lekkere opening van hardstyle na die softere hardstyle van Playboyz en Dark-e waar ik amper wat van mee heb gemaakt. Frequenzers, Ran-D en B Front heb ik grotendeels moeten missen omdat we om eten gingen en daarna naar Vato Gonzalez gingen. Daarna kwamen we terug aan bij de Bass Events waar ik een stukje van Showtek zijn set meemaakte, ben zoiezo al niet voor hem en ik was snel weg ook door naar de Tekstyle tent, je moet er maar van houden maar wat kan het toch lekker klinken en gaan daar! Veel bekende bootlegjes en remixes, wat heerlijk was dat af en toe. Om 16.00 naar DBSTF gegaan, waar ik eindelijk weer is een complete set kon meemaken, ik vond hem heerlijk! Ik ga niet gauw los zonder alcohol maar dat heb ik toen zeker gedaan op bijna een nuchtere maag, heel de set flink staan gaan en vond dit het beste uurtje van de dag ook al heb ik maar zo de helft mee gemaakt bij de Bass Events. Daarna nog voor Psyko Punkz gebleven het eerste half uur vond ik het best van hem, hij gooide flink wat lekkere en bekende platen erin, daarna vond ik hem iets minder maar dit was zeker ook leuk. Wildstylez compleet gemist eigenlijk omdat ik op de pepsi max main zat voor een uurtje met me vrienden om nu hun weer is tegemoet te komen :P En naar Dimitri Vegas geluisterd die ik grote bagger vond en verder naar een of andere 69 jarige vrouw geluisterd genaamd Ruth Flowers die nog stevig knalde wat wel leuk was. Daarna kon ik gelukkig weer terug gegaan naar de Harder styles waar ik op de opening van Coone na alles meemaakte van zijn uurtje, vond hem maar matig ik keek het meest uit naar hem maar hij stelde me een beetje teleur (Partystarter was wel :yay: ) Vervolgens de TEkstyle tent in gegaan waar me vrienden nog al een fan van zijn geworden en daar door Donkey Rollers en Zatox nagenoeg gemist te hebben :( Tegen het einde van de dag nog een kwartier van Noize Supressor meegemaakt maar dat viel net wat te hard bij me vrienden wat ik wel begrijpeijk vond, en dus afgesloten bij Sidney Samson, veels te soft natuurlijk maar al met al toch wel de moeite waard! En zo een 4x het Decibel 2010 Anthem gehoord en hem nog steeds leuk vinden :bomb:

De controle bij entree sloeg niet echt op veel zo eens af en toe werd om een ID gevraagd en werd iemand gefouilleerd.

Conclusie voor me; Volgende x zorgen dat ik naar een Harderstyles only feest ga, of het wel voor elkaar kreeg om hele dag bij de Bass Events te blijven want heb veel gemist :mad: Maar ook genoeg leuks meegemaakt! Het weer was overigens top, het was op zich wel te doen met op zijn tijd een drankje en rustpunt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 11:30 

Donateur

Nixxus schreef:
Wauw. WAUW. Wat een feesje :D

Inderdaad :D

Eerst naar The Vision, die sloot af met The Killers - Human (Deepack Bootleg) & Yellow Minute (Alpha² Remix)
Dan was het tijd voor Frequencerz, dat was ook een lekkere set ^^ paar eigen nummers, en nog nummers zoals On The Rise en Euphoria.
Dan Ran-D vs B-Front :love: Wat een set was dat! Al de lekkere nummers van Ran-D zoals Better On The Other Side, Feel My Fire, Under Attack, dan ook nog Auditory Nerve, enz...
Dan Showtek, toen zijn we even plasbandje gaan halen en ook er even van gebruik gemaakt. Dan terug weer naar D-Block & S-te-Fan, die weer vrij commercieel waren :P Music Made Addict, Shiverz, Sound Of The Thunder.
Dan de Psyko Punkz, die ook weer lekker bezig waren :D Pull Your Strings, Rock Ya Attitude, Feel The Rythm, en nog 1 met altijd Techno Prime in, dat was me ook een lekker nummer :)
Dan was het weer even tijd voor Wildstylez, toen waren we ook weer even eten gaan halen. Terwijl we aan het eten waren, kondigde MC Villain nog aan dat er een verrassing was :P Dat was namelijk dat Bas van de Noisecontrollers ook nog even mee kwam draaien met Wildstylez :D Nummers zoals Faster N Further, No Time To Waste, Stuck In Ur Head kwamen dan ook voorbij :P
Dan Coone, was ook weer lekker, alleen misschien spijtig van Live The Moment als laatste nummer :P Voor de rest ook een prima set. Dan Donkey Rollers live, dat was me wel een feestje :D Nooit stilgestaan, gewoon een half uur stampen zonder breaks :drool:
Dan Zatox, dat was wel het hoogtepunt van de avond :drool: Knallen met nummers zoals How Much Can You Take, Fother Mucker, Creation, Ear Fucking, Andromeda, Raw Style denk ik ook nog, en ook nog The Crew. Ook nog Tatanka & Zatox - Kickin' Ass gehoord, wat knalt dat nummer live hard :drool: Niet normaal.
Dan even uitrusten, en tijdens Neophyte vs Evil Activities nog even gaan kijken, nog een halfuurtje stampen op hardcore. En toen was ik kapot :P

En ook nog snel Berunda tegengekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 11:34 

Hardtraxxer

@ 93Wesley93
Heej,

Dark-E en Playboyz draaiden geen tek, het waren allemaal tek klassiekers omgevormd tot een goeie hardstyle. Ran-D en B-Front was echt knallen xd alleen jammer dat ze Living for the Moment niet hebben gedraaid :( Psyko Punkz was idd echt goed. Van Wildstylez heb je wel wat gemist dan, die ene van Noisecontrollers was erbij :D Dak ging eraf, ook al was er geen (a) . Van Ruth Flowers heb ik ook al gehoord, ze is echt wel goed blijkbaar maar niet echt mijn stijl xd
Zatox gemist? :o heb je wel veel gemist, die was echt hard :o En de Hardcore was veeel te goed :D

Bij Bass Events moet je niecht echt controle verwachten ;) die zijn daar niet zo streng op xD
En jep, het weer was echt goed! Ik ben volledig verbrand xd

@Kryptica,
Ik antwoord straks want ik moet nu snel weg xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 11:36 

Donateur

Kryptica schreef:
@ Nixxus: Ok dat is goed :P

Oh ja Toneshifterz & Bioweapon - Beat Conductor & Toneshifterz & Bioweapon - Two Worlds Collide ook nog gehoord, lekkere tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 11:53 

Hardtraxxer

waarom heb ik niemand gezien? :P
Nou ja, Summerfest was knallen!
Psyko Punkz, dbstf, donkey rollers, zatox en natuurlijk goeie hardcore afsluiters :D
Volgend jaar opnieuw! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 13:02 

Hardtraxxer

Ik vond het echt een zeer geslaagd feesj :thumbsup: kwam aan bij Bass Events stage toen Ran-D & B-Front
begonnen te draaien dus van Frequencerz heb ik niet veel meer gehoord. Ran-D & B-Front draaide echt top. Met platen
als under attack, discorecord, ... was het echt al hard gaan bij hen. Van Showtek heb ik ook genoten. Zeker geen slechte set met platen
als Black Anthem 2008, We Speak Music, We Live For The Music vond ik de set zeker geslaagd. Daarna DBSTF. Vond dit zeker één van de
beste setjes. Mss waren het weer de typische platen als 'The Sound of The Thunder', 'Music Made Adddict', ... maar je zag gewoon dat het
publiek bij die platen echt hard uit zen dak ging. Was zeker ook leuk toen MC DV8 erbij kwam voor 'A Decade of Dedication'.
Van Psyko Punkz heb ik niet veel gezien, ben toen eten gaan halen en effie naar de Main geweest. Coone vond ik ook nog wel goed. Hij opende
met 'Million Miles' :thumbsup: Tijdens de set van Coone nog effe iets gaan hale voor te drinken en naar Urban To Electro geweest => wat een suck tent imo.
Dan Donkey Rollers :clap: vond ik echt een zaalig half uurtje gaan. Zatox vond ik ook zeer goed. Hij draaide natuurlijk 'Raw Style', 'Poltergeist', 'The Crew', ...
Heb dan nog een kwartiertje bij Noize Suppresor gestaan maar ben toen naar Main MNM summerclub en naar de Main stage geweest. Rond 11 u 40 dan nog effe
snel de tektent binnen geweest, man het was daar toen nog warm en je rook er alleen maar de geur van wiet. Daar nog gestaan tot 11u55 ongeveer. Dan nog 5 minute
de hardcore en dan naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

@TST2GD snel de tektent binnen geweest, man het was daar toen nog warm en je rook er alleen maar de geur van wiet.

Klopt die wietgeur (en hitte) was echt niet normaal soms
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten