Super veel zin in! Zo benieuwd naar al dat materiaal, wordt denk ik wel dik 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
2 kaartjes gewonnen via Hard News! Supergaaf. Om 00.00 jarig ook nog, dubbel feest 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
zinin
Weet iemand wat hier de parkeersituatie is? Is dat een beetje te doen?
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Benieuwd naar de timetable en vooral de mystery guest. Wat denken jullie? PN, Keltek of DBSTF? PN meest logisch wat mij betreft.
sefawrote:Benieuwd naar de timetable en vooral de mystery guest. Wat denken jullie? PN, Keltek of DBSTF? PN meest logisch wat mij betreft.
Hoop PN, zullen het wel zien. Het is sowieso iemand waar ze een collab me hebben gemaakt, zeiden ze tijdens interview met Tellem toen ze bij Q-dance radio waren paar weken terug.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Denk toch wel PN, zou gezellig zijn
Zou inderdaad gezellig zijn jawrote:Denk toch wel PN, zou gezellig zijn
Ze hadden ook nog een hele vage hint, iets van, de naam van de artiest komt van een Chinese ontdekkingsreiziger.wrote:Hoop PN, zullen het wel zien. Het is sowieso iemand waar ze een collab me hebben gemaakt, zeiden ze tijdens interview met Tellem toen ze bij Q-dance radio waren paar weken terug.
Marco Polo?wrote:Ze hadden ook nog een hele vage hint, iets van, de naam van de artiest komt van een Chinese ontdekkingsreiziger.wrote:Hoop PN, zullen het wel zien. Het is sowieso iemand waar ze een collab me hebben gemaakt, zeiden ze tijdens interview met Tellem toen ze bij Q-dance radio waren paar weken terug.
Zou kunnen hahawrote:Marco Polo?wrote:Ze hadden ook nog een hele vage hint, iets van, de naam van de artiest komt van een Chinese ontdekkingsreiziger.wrote:Hoop PN, zullen het wel zien. Het is sowieso iemand waar ze een collab me hebben gemaakt, zeiden ze tijdens interview met Tellem toen ze bij Q-dance radio waren paar weken terug.
Ja inderdaad nu je het zeg, ik verstond die niet helemaal goed en dacht toen ook wtfwrote:Ze hadden ook nog een hele vage hint, iets van, de naam van de artiest komt van een Chinese ontdekkingsreiziger.wrote:Hoop PN, zullen het wel zien. Het is sowieso iemand waar ze een collab me hebben gemaakt, zeiden ze tijdens interview met Tellem toen ze bij Q-dance radio waren paar weken terug.
Marco Polo is alleen een Venetiaanse, niet een Chinees
Maar ik denk dat de vraag dan eerder krom gesteld is. Lijkt me logisch dat ze doelen op PN.
Maar ik denk dat de vraag dan eerder krom gesteld is. Lijkt me logisch dat ze doelen op PN.
Polo heeft een groot deel van China doorgereisd en er wordt beweerd dat hij noedels mee heeft genomen terug naar Italië wat uiteindelijk spaghetti is gewordenwrote:Marco Polo is alleen een Venetiaanse, niet een Chinees![]()
Klopt, maar ik bedoel meer dat ze vragen om een Chinese ontdekkingsreiziger, als in dan zou de ontdekkingsreiziger Chinees zijn. Dat de vraag eerder zou moeten zijn "De naam van de artiest stamt af van een belangrijke ontdekkingsreiziger die door China is gegaan".wrote:Polo heeft een groot deel van China doorgereisd en er wordt beweerd dat hij noedels mee heeft genomen terug naar Italië wat uiteindelijk spaghetti is gewordenwrote:Marco Polo is alleen een Venetiaanse, niet een Chinees![]()
Net alsof je zegt Christoffer Columbus is een Amerikaanse ontdekkingsreiziger
Maar zoals ik zei, het is wel vrij duidelijk dat ze Marco Polo bedoelen.
Zo was mijn gedachtengang inderdaad ook een beetje inderdaad. Zou ook echt niet weten welke persoon uit China zelf het zou moeten zijn.wrote:Klopt, maar ik bedoel meer dat ze vragen om een Chinese ontdekkingsreiziger, als in dan zou de ontdekkingsreiziger Chinees zijn. Dat de vraag eerder zou moeten zijn "De naam van de artiest stamt af van een belangrijke ontdekkingsreiziger die door China is gegaan".wrote:Polo heeft een groot deel van China doorgereisd en er wordt beweerd dat hij noedels mee heeft genomen terug naar Italië wat uiteindelijk spaghetti is gewordenwrote:Marco Polo is alleen een Venetiaanse, niet een Chinees![]()
Net alsof je zegt Christoffer Columbus is een Amerikaanse ontdekkingsreiziger![]()
Maar zoals ik zei, het is wel vrij duidelijk dat ze Marco Polo bedoelen.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Hopelijk hebben ze nasi en bami
dat is wel zo gezellig inderdaad haha
Weet er iemand of er een Time-Table hiervan komt?
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Mag het hopen zou wel zo handig zijn op zich hihiwrote:Weet er iemand of er een Time-Table hiervan komt?
Is prima te doen! Kost ook maar 0,25 per uurwrote:Weet iemand wat hier de parkeersituatie is? Is dat een beetje te doen?