Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een toffe nacht gehad hier! Sfeer zat er goed in en heb alleen maar leuke setjes gehoord, de nieuwe album tracks klonken allemaal heel dik. Verder vond ik dit echt een hele vette locatie maar het enige echte minpunt is dat het geluid soms echt belachelijk hard stond, was blij met mijn oordoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 17:49 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt met mijn vriendin. Devin Wild en SZP en daarna lekker optijd onder de wol. Heeft zij ook eens gezien wat hardstyle inhoud. Nuchter was het leuk, maar toch minder beleving. Voel überhaupt steeds minder voor indoor feestjes. Sfeer was met momenten super maar met momenten ook erg mager. Stilstaand volk, veel mensen die voor pampus lagen op een bank.

+ gevarieerde set Devin Wild
+ SZP met een ijzersterk album
+ barpersoneel in stijl en vlot
- sfeer met momenten
- geluid tijdens SZP, hoorde achterin de melodie nauwelijks
- leeftijd publiek en paar stoertjes
-- die tering ballonnen, dat een organisatie als Q hieraan meedoet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 18:54 
 
Hardtraxxer

Gisteren rond 22u toch maar even besloten om naar A'dam te gaan. Op zich leuk feestje gehad. Reden daarvoor is denk ik, omdat ik er met 0,0 verwachting naar toe ging. Een grote tegenvaller was toch wel het geluid. Die Funktion-One troep mag wellicht met techno vet klinken, maar voor hardstyle is die set veel te rommelig in het laag.

Sfeer was met vlagen best oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Funktion One troep :lol: Veel betere geluidsystemen ga je niet vinden, vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 19:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geluid stond niet goed afgesteld > is de schuld van het geluidssysteem.
Ze pluggen gewoon hun CDJ's met een auxje in de speakers zeker :lol:.

Wat Indy zegt, geluid kan je afstellen en zo ook dat systeem, met dat systeem is niets mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Echt een toffe nacht gehad hier! Sfeer zat er goed in en heb alleen maar leuke setjes gehoord, de nieuwe album tracks klonken allemaal heel dik. Verder vond ik dit echt een hele vette locatie maar het enige echte minpunt is dat het geluid soms echt belachelijk hard stond, was blij met mijn oordoppen.


Helemaal mee eens! Heb een geweldige avond gehad :worship: Maar zoals Indy al zegt het geluid stond soms echt belachelijk hard ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
LV1 schreef:
Echt een toffe nacht gehad hier! Sfeer zat er goed in en heb alleen maar leuke setjes gehoord, de nieuwe album tracks klonken allemaal heel dik. Verder vond ik dit echt een hele vette locatie maar het enige echte minpunt is dat het geluid soms echt belachelijk hard stond, was blij met mijn oordoppen.


Helemaal mee eens! Heb een geweldige avond gehad :worship: Maar zoals Indy al zegt het geluid stond soms echt belachelijk hard ja.


Waar zegt Indy dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 22:56 
 
Hardtraxx Elite

Vond het op het einde ook nogal hard ja
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten