Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie is in hetzelfde pand. Om bij De Fabriek te komen moet je door de Bongo Beach. Het is nu in de Bongo Beach :)

Ik ben er vanaf het begin bij Vik!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten