Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strangerz

Vrijdag 2 november 2012
De Fabriek
Eindhoven
22:00 - 04:00
Entree: Gratis!

Line-up:
22:00 - 23:30: Wanted Suspects
23:30 - 00:30: Eluzive
00:30 - 01:30: The Z.
01:30 - 02:30: Dstrbr
02:30 - 04:00: Black Dahlia
MC: Ernesto
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:17 
 

Nee, één of andere Coone hater draait hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Nee, één of andere Coone hater draait hier


Dus? Als je komt zal ik Crossin' Over gaan draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:58 
 

Misschien, als raw de voorkeur krijgt + een hardcore act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Misschien, als raw de voorkeur krijgt + een hardcore act.


Er zal een goede opbouwende lijn in de sets verwerkt worden. Van (early) hardstyle, naar raw hardstyle en afsluitend Hardcore.....Voor ieder wat wils dus.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:47 
 

Bedoel je nou een early set? :drool: aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ergens is De Fabriek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Waar ergens is De Fabriek?


Midden op het stratumseind, grote uitgaansstraat in het centrum van eindhoven..

Ik kom misschien wel even kijken als ik in Eindhoven opstap ga..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuntpiloot schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Misschien, als raw de voorkeur krijgt + een hardcore act.


Er zal een goede opbouwende lijn in de sets verwerkt worden. Van (early) hardstyle, naar raw hardstyle en afsluitend Hardcore.....Voor ieder wat wils dus.... xd


Ik draai eigenlijk geen early, maar als dat de wens is zal ik 's effe wat gaan graven (H) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Stuntpiloot schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Misschien, als raw de voorkeur krijgt + een hardcore act.


Er zal een goede opbouwende lijn in de sets verwerkt worden. Van (early) hardstyle, naar raw hardstyle en afsluitend Hardcore.....Voor ieder wat wils dus.... xd


Ik draai eigenlijk geen early, maar als dat de wens is zal ik 's effe wat gaan graven (H) :P


@Gill doe je ding en waar je zin in hebt. Dan zal het vast goed komen ;):P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw is mijn ding, maar dat ga ik maar heel eventjes draaien aangezien ik toch als 2e sta ;) . Paar vergeten plaatjes en wat goede mainstream it is =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ze een poepie ruiken he Gilian! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm 18+. Heb niet zo'n zin om daar in mijn eentje naar toe te gaan als ik waarschijnlijk toch niet binnenkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foto's van Strangerz nu online! http://www.facebook.com/strangerz.hardstyle

De volgende editie vindt plaats op vrijdag 7 december!

Afbeelding
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten