Wesz91 schreef:
Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...
Deze klopt wel aardig ja:
Steffnov schreef:
Iets met "fuck hokjes", gewoon alles wat alternatief is en hard gaat
Wil'r nog aan toevoegen dat we altijd proberen de line ups zo te maken dat er voor elke bezoekers wat verrassingen inzitten: Muziekstijlen die je nog niet kent of die je daarvoor nog suf vond.
Wat dat betreft geen feest der herkenning op STORM

En dat de term/stijlen 'industrial' altijd een grote invloed hebben natuurlijk.
De ambient en classical zullen vooral gedraaid worden in de lounge. Wat de andere stijlen betreft, ik zie ze meer als richtinggever dan dat ik ook echt beloof dat er een hele 'hardtechno set' gedraaid gaat worden. Alle genoemde sounds passen in het STORMconcept en kunnen dus voorbij komen, afhankelijk van wat de acts vinden passen die avond.