Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vrijdag 26 juli 2013
Tivoli de Helling

Voorlopige Lineup:
Ophidian (live)
Xotox (live)
Iszoloscope (live)
Neurocore (live)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit Tilburg? Zo ja dan denk ik 100 % aanwezig te zijn, minder duur qua reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Is dit Tilburg? Zo ja dan denk ik 100 % aanwezig te zijn, minder duur qua reizen.

Nope, Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D

Qua geluidssysteem een stuk dikker iig! Qua line up wat ´toegankerlijker´, festival he!

Edit: hoop deze week nog 2 dikke namen te bevestigen (:
1tje die al lang op de wenslijst staat, en 1 hele oude klassieker der klassiekers die niet echt bij STORM past, maar toch weer wel. Het is soms moeiljk om je mond te houden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
STAN- schreef:
Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D

Qua geluidssysteem een stuk dikker iig! Qua line up wat ´toegankerlijker´, festival he!

Edit: hoop deze week nog 2 dikke namen te bevestigen (:
1tje die al lang op de wenslijst staat, en 1 hele oude klassieker der klassiekers die niet echt bij STORM past, maar toch weer wel. Het is soms moeiljk om je mond te houden :x

Geef ons de primeur dan maar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Tivoli is een kwartiertje fietsen.. Voel me eigenlijk wel verplicht om te gaan. Hopen dat mensen mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Tivoli is een kwartiertje fietsen.. Voel me eigenlijk wel verplicht om te gaan. Hopen dat mensen mee willen.

Wij zijn er, de reis hoef je je dus niet druk om te maken. Gewoon komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..

Baroeg had max 300. Vind het juist vet dat er weinig mensen komen. Het staat er wel redelijk vol (natuurlijk niet te vol) en iedereen houdt gewoon echt van de muziek, wat voor een heerlijke sfeer zorgt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso klein maar fijn daar.. Maar dat wil dus zeggen dat het eventueel stampvol is.. Beetje lebensraum kan geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:38 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..

De echte capaciteit van de helling is 450, vermoedelijk gaat het dan ook lekker vol worden. 8)
Geen idee welke irritante puber 666 heeft in laten vullen op partyflock :nono:

STAN- schreef:
Baroeg had max 300. Vind het juist vet dat er weinig mensen komen. Het staat er wel redelijk vol (natuurlijk niet te vol) en iedereen houdt gewoon echt van de muziek, wat voor een heerlijke sfeer zorgt :D

Check! Precies de reden waarom ik van kleine zaaltjes hou
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian & Neurocore :worship: andere 2 zeggen me eerlijk gezegd niks maar als die in het stijltje passen van de afgelopen Storms vind ik die ook wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...

Iets met "fuck hokjes", gewoon alles wat alternatief is en hard gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:17 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...


Deze klopt wel aardig ja:
Steffnov schreef:
Iets met "fuck hokjes", gewoon alles wat alternatief is en hard gaat


Wil'r nog aan toevoegen dat we altijd proberen de line ups zo te maken dat er voor elke bezoekers wat verrassingen inzitten: Muziekstijlen die je nog niet kent of die je daarvoor nog suf vond.
Wat dat betreft geen feest der herkenning op STORM ;) En dat de term/stijlen 'industrial' altijd een grote invloed hebben natuurlijk.

De ambient en classical zullen vooral gedraaid worden in de lounge. Wat de andere stijlen betreft, ik zie ze meer als richtinggever dan dat ik ook echt beloof dat er een hele 'hardtechno set' gedraaid gaat worden. Alle genoemde sounds passen in het STORMconcept en kunnen dus voorbij komen, afhankelijk van wat de acts vinden passen die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

Ik had volgens mij beloofd om de verdere line up hier aan te kondigen. Helaas kan ik m'n afspraak niet nakomen: Summer Darkness wil morgen in 1 klap de gehele rest van de line up bekend maken. DAt is jammer want ik had een dolfijne aankondiging kunnen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
Ik had volgens mij beloofd om de verdere line up hier aan te kondigen. Helaas kan ik m'n afspraak niet nakomen: Summer Darkness wil morgen in 1 klap de gehele rest van de line up bekend maken. DAt is jammer want ik had een dolfijne aankondiging kunnen doen!

David je bent een held! Ik zit er al op te wachten sinds je opmerking bij de artiestenpagina van Dolphin op partyflock :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian (LIVE)
Xotox
Dolphin
Iszoloscope
Ruffneck vs Thrasher
Neurocore
DavidK


Godgodgodverdomme :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffneck vs Thrasher? Niet echt een act die ik vind passen...maar goed, over de rest kan ik niet klagen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit wordt gaaf :) zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel nog hier, benieuwd wat voor volk hier op af komt aangezien het in de "summer of darkness" aka 'Emo/Gothic' week is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal niet erger zijn dan de Dark 'n Derailed editie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Het zal niet erger zijn dan de Dark 'n Derailed editie :P

Zegt me niets... please explain :P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten