Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
STAN- schreef:
Het zal niet erger zijn dan de Dark 'n Derailed editie :P

Zegt me niets... please explain :P

Zoek maar eens wat foto's, cybergoths als een gek :lol: maar wel een geniaal feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Zoek maar eens wat foto's, cybergoths als een gek :lol: maar wel een geniaal feestje

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 222&type=3

:P

Geniale party indeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Wie ga ik hier allemaal tegenkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:49 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Wie ga ik hier allemaal tegenkomen?

Yeeaaaah gezellig Steven, gaan we even flink dansen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ga via Den Bosch, misschien kunnen we 2e deel samen reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Ik moet sowieso via Den Bosch, dus geen probleem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:21 

Hardtraxxer

We verloten tickets op onze facebook! https://www.facebook.com/STORMparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

davidk schreef:
We verloten tickets op onze facebook! https://www.facebook.com/STORMparty

Oud nieuws :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:42 

Hardtraxxer

TIMETABLE:
23:00 - Opening voor STORM bezoekers.
23:30 - 00:15 XOTOX
00:15 - 01:00 Iszoloscope
01:00 - 02:00 DavidK
02:00 - 02:45 Ophidian
02:45 - 03:45 Ruffneck vs Thrasher
03:45 - 04:30 Dolphin
04:30 - 05:30 Neurocore
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:10 

Hardtraxx Elite

Na vorige week Tivoli niet aanwezig, alleen maar gezeik had met die security, wat een teringlijers daar. Over een tijdje pas weer naar Tivo. Zaterdag naar Ultrasonic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 00:20 

Hardtraxxer

GEzeik met de portiers in de tivoli de helling?! DAn moet je't wel heel bont maken.
Ben'r een keer of 20 geweest, echt nog nooit gezeik gehad/gezien (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:07 

Hardtraxx Elite

Er liepen er 3, 2 jochies en 1 oude anabool, die anabool had in ieder geval een lijntje genomen en die andere 2 zagen er ook niet echt nuchter uit.. Alle 3 zo opgefokt als de pest. Hoefde je het niet bont voor te maken. Ik ben der ook regelmatig geweest en dit ook nooit eerder meegemaakt, normaal inderdaad vrijwel geen gezeik, maar ze gingen al de fout in bij het fouilleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig. Even kijken of ik er gewoon vanaf het begin of vanaf 1/half 2 ben ivm dagkaart trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 21:37 

Hardtraxx Elite

Rij net toevallig langs Tivo, wat een cybergoth volk haha, toch de juiste keuze gemaakt om niet te gaan, stelletje engeeeeerds xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

Wij schrokken toen we daar aankwamen ook een beetje, ik iig. Maar dat er zoveel van dat volk was omdat er voor Storm gothic muziek was, tijdens de eerste 2 acts liep het langzaam leeg en tegen ophidian waren er nog maar 40 over ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Bij aankomst schrok ik me ook echt kapot, ondanks dat ik wist van het rare volk na de vorige keer. Het waren er nu wel héél veel.

Xotox was wel leuk, niet heel bijzonder maar leuk om naar te luisteren.

Iszoloscope was muzikaal echt heel vet! Jammer genoeg kon ik er niet echt in komen, maar heb wel genoten van de muziek :)

David daarna begon precies met wat ik nodig had: een flinke bak ragwerk in de vorm van Purgatory :love: Samen met nog wat ander schranz werk een hele dikke set neergezet, waarmee de toon werd gezet voor de rest van de avond: flink wat energie, leuke sfeer en volle bak rammen. Veel van de goths hielden het hier al voor gezien, waardoor er wat meer ruimte kwam in de zaal en de temperatuur ook iets dragelijker werd. Heel lekker dus!

Ophidian.. Man man man wat een geweld :loving: En ja hoor, gewoon openen met Cortex Driller :worship: Een track waar ik heel hard op hoopte, maar weinig vertrouwen in had aangezien Conrad live stond. En wat ging hij lekker verder met tracks als Psychiatric Ass, Monster Remix, Abandon, Burn Them enzovoort. Ook nog even lekker mogen genieten van Forgotten Moments Remix. Al met al heb ik niks dan respect voor deze geniale set!

Ruffneck & Thrasher begonnen ook heerlijk met Eschaton van Switch Technique, en wat ander werk dat ik me zo niet kan herinneren. Ik had het inmiddels zo warm gekregen dat ik maar even naar buiten ben gegaan, nog even een praatje gemaakt met Ophidian, geniale man. Bij terugkomst klappers gehoord als Testify, die het altijd leuk doet op een feest, en nog veel meer. Jammer dat ik een deel heb gemist dus, maar ik heb genoten van wat ik heb gehoord.

Dolphin keek ik heel erg naar uit, en zette de toon met zijn remix van Take Me Into The Darkness. Ziekste moment was toen hij Army of Zombies draaide, een track waar ik al heel lang naar op zoek ben. Mijn god, wat ging het toen los daar :yay: Don't Fuck with me (Dolphin's Corestep Remix) en was ook een enorm genietmomentje, evenals een hoop tracks die ik wel kende maar niet bij naam.

Tijdens Neurocore was mijn energie echt helemaal op, maar dat is ook niet bepaald muziek om keihard op los te gaan. Vond het wel leuk om naar te luisteren though, hoewel ik ook hier niet alles heb mee gekregen doordat ik weer een tijd buiten stond.

De terugreis was hel, en het werken van vandaag ook. Maar het was het waard :thumbsup: Topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:33 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Rij net toevallig langs Tivo, wat een cybergoth volk haha, toch de juiste keuze gemaakt om niet te gaan, stelletje engeeeeerds xd

Xenofoob xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:34 

Hardtraxxer

Maar bedankt voor de positieve reviews!

Foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set ... ebcdfb74b5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:52 

Hardtraxx Elite

davidk schreef:
Wesz91 schreef:

Xenofoob xd

Ja, ik word der wel bang van. Die foto's zeggen genoeg, straight uit een zombiefilm xd
Maar het feestje zal best geslaagd zijn, daar twijfel ik niet over. Zolang iedereen 't naar z'n zin heeft gehad, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:15 

Hardtraxx Elite

HOLY SHIT HEE!
Die foto's, wat een gaar volk!? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:34 

Hardtraxxer

Beter dan van dat popie jopie volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:51 

Afbeelding

Afbeelding

Deze vind ik toch een beetje eng. :P

Maar het zal vast heel gezellig geweest zijn. ^^