Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? : Storm
Wanneer? : 27 juli 2012
Waar? : Tivoli de Helling, Utrecht
Prijs? : 11,- vvk, 13,- deur

Lineup :

cnfsd
DavidK
Deluge of Sound
Demanufacturer
Distortedchaos
Mono-Amine
Ophidian
The DJ Producer
Live: Omkara Techichi
Live: Sonar

Afbeelding

Best interessant, Ophidian, The DJ Producer zo dicht bij huis voor een lekker prijsje :)
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:50 
 

Bijna zeker aanwezig.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Bijna zeker aanwezig.

Chill! Laat ff weten als je gaat, ik twijfel nog.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne optie dit...zeker het overwegen waard.


Ophidian
The DJ Producer
Live: Omkara Techichi

:drool:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke line up en nog best dichtbij ook :worship: Bijna zeker wel aanwezig :clap:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

27 juli, deze neem ik eens in overweging, is niet duur, Utrecht is een mooie treinverbinding, alhoewel het is om 5 uur afgelopen -.-
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
27 juli, deze neem ik eens in overweging, is niet duur, Utrecht is een mooie treinverbinding, alhoewel het is om 5 uur afgelopen -.-


3 kwartier later gaat de eerste trein uit mn hoofd dus is wel te doen.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, nja ik kijk nog wel ff aan, is iig een serieuze optie :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut ben dan op vakantie.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kut ben dan op vakantie.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig hier, lekker dichtbij! :)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben dan helaas ook op vakantie, had anders best wel een kijkje willen nemen zo dicht in de buurt.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op die tijd op kamers te zitten in Utrecht, zou wel lekker zijn eigenlijk :P
Bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

Ik wilde hem net zelf gaan posten hier. Maar mooi dat hij al aangekondigd en in goede aarde gevallen is ^^

Nog ff wat links dan:

Artiesten:
Omkara Techichi
DavidK
Ophidian
Sonar
Mono-Amine
The DJ Producer
Demanufacturer

Info:
stormparty.nl
STORM facebook
Facebook STORM event
Summer Darkness
Tivoli de Helling Route
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:36 
 
Hardtraxxer

Voor degenen die Omkara Techichi niet kennen, dit is een preview van zijn nieuwe album. VoorSTORM gaat hij een extra duister en industrieel setje doen (:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:44 
 

Jij zit toch ook in die TOA toppa op partyflock davidk? of ben ik in de war.

Ga echt zwaar men best doen hier bij te zijn :D superdikke lineup.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ziet er leuk uit. Heel misschien kan ik hier wel naartoe.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:09 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Jij zit toch ook in die TOA toppa op partyflock davidk? of ben ik in de war.

Klopt! Ik ben niet zo heel actief, maar lees wel dagelijks mee daar. Jou zie ik ook niet zo vaak voorbij komen trouwens..
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:11 
 

davidk schreef:
kaboem schreef:
Jij zit toch ook in die TOA toppa op partyflock davidk? of ben ik in de war.

Klopt! Ik ben niet zo heel actief, maar lees wel dagelijks mee daar. Jou zie ik ook niet zo vaak voorbij komen trouwens..


Actief lezer :D

Heb ook niet vaak wat te melden haha :P.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:52 
 
Hardtraxxer

'tt is daar nu ngo stiller dan hier joh :P

Maarreh, kom na m'n set ff een biertje halen. Ik trakteer voor de toa topic gasten.
(hoop niet dat het er nu opeens tientallen zijn :P)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal, ben best benieuwd naar Omkara Techichi..
Bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:08 
 
Hardtraxxer

Die gaat echt bijzonder vet worden ja (:
Dikke vj set erbij ook. Mooie opwarmer voor Ophidian :D
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 00:25 
 

davidk schreef:
Die gaat echt bijzonder vet worden ja (:
Dikke vj set erbij ook. Mooie opwarmer voor Ophidian :D


Ben benieuwd :D! Ziet er naar uit dat we er bij zijn.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:42 
 
Hardtraxxer

Help ons mee met de promo en win hopelijk 2 kaarten. Meedoen? Check dan: https://www.facebook.com/STORMparty/posts/420342398007172
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:19 
 

davidk schreef:
Help ons mee met de promo en win hopelijk 2 kaarten. Meedoen? Check dan: https://www.facebook.com/STORMparty/posts/420342398007172


Maar ff gedaan :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten