kaboem schreef:
Godverdomme, ophidian omkara en dj producer hebben me kapot gemaakt

Vooral Producer lijkt me echt heel erg vet! Die man kan draaien als een gek! Ophidian moet ik ook gewoon een keer meemaken en Omkara lijkt me ook erg tof.
kaboem schreef:
En wtf draait opperheld ophidian current value en venetian snares

Ik las het in het TOA topic op Partyflock idd. Held dat het is. Las ook dat er veel Love Hz werk voorbij kwam
Misschien dat ik de volgende editie aanwezig ben, alleen jammer dat het dan nog verder is, maar tegen die tijd hoop ik m'n rijbewijs te hebben.