Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 21:25 
 

Begin wel zin te krijgen nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 08:32 
 
Hardtraxxer

@ kabum: Ik zie je daar! Als de andere toa topic mensen je aanwijzen dan.

Vergeet niet nog ff voorverkoop te halen: De dagtickets van het festival zelf zijn uitverkocht, dus als je zeker weten naar binnen wil is dat erg verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:55 
 

davidk schreef:
@ kabum: Ik zie je daar! Als de andere toa topic mensen je aanwijzen dan.

Vergeet niet nog ff voorverkoop te halen: De dagtickets van het festival zelf zijn uitverkocht, dus als je zeker weten naar binnen wil is dat erg verstandig.


hebben we al gedaan :)!

Ben met "maggiel" daar !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 11:22 
 

Ook maar eens mee gedaan aangezien ik toch nooit iets win -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Zijn de tickets al uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, wat was ik hier graag naartoe geweest. Maar ja, geen van m'n vrienden trekt dit en vervoer is ook vrij lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 08:16 
 

Hellblazer schreef:
Damn, wat was ik hier graag naartoe geweest. Maar ja, geen van m'n vrienden trekt dit en vervoer is ook vrij lastig.



Godverdomme, ophidian omkara en dj producer hebben me kapot gemaakt :(



En wtf draait opperheld ophidian current value en venetian snares :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Godverdomme, ophidian omkara en dj producer hebben me kapot gemaakt :(


Vooral Producer lijkt me echt heel erg vet! Die man kan draaien als een gek! Ophidian moet ik ook gewoon een keer meemaken en Omkara lijkt me ook erg tof.

kaboem schreef:
En wtf draait opperheld ophidian current value en venetian snares :worship:


Ik las het in het TOA topic op Partyflock idd. Held dat het is. Las ook dat er veel Love Hz werk voorbij kwam :worship:

Misschien dat ik de volgende editie aanwezig ben, alleen jammer dat het dan nog verder is, maar tegen die tijd hoop ik m'n rijbewijs te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:18 
 
Hardtraxxer

Was een heerlijke avond. Erg vette sets van Luke, Conrad en Joost. Volgend jaar weer :yay:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten