Delt-A schreef:
Reactiv was wel vet, had wel gehoopt dat hij tegen het eind van z'n set wat hardere oude tracks zou gaan draaien maar in plaats daarvan werden Discorecord en Lost In Paradise gedraaid. Ik snap het wel, beetje opbouwen/afbouwen richting Adrenalize, maar toch. 3 Keer kippenvel gehad in het eerste uur dus was wel leuk.
Ik had nog gehoopt dat ie met mijn suggestie, Kat meets Gerardo Rischini - Alright (Kat & Zatox Remix) zou afsluiten, balen dat ie zich ter plekke toch terugtrok maar het sluit inderdaad beter aan bij Adrenalize. Ook mooi om te zien hoe enthausiast sommige waren bij nr 17.
Anyway, hier zijn tracklist:
01. Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
02. Showtek - Dominate
03. The Hose - I Survived (different edit)
04. The KGBs - Fahrenheit (Technoboy remix)
05. Project 1 - The Story Life Beyond Earth (Reactiv Mash Up)
06. Atlantic Wave - The Creation (2007 mix)
07. Headhunterz - Rock Civilization
08. Dark Oscillators - Nero
09. The Raiders - A Feeling (Citizen remix)
10. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
11. Wildstylez - Pleasure
12. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
13. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac remix)
14. Project 1 - Project 1
15. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers remix)
16. Builder - Her Voice (Headhunterz remix)
17. Zany vs Showtek - Save The Sky High Orgasmo (Reactiv Mash Up)
18. Frontliner - Discorecord
19. Max Enforcer - Lost In Paradise
Delt-A schreef:
Hoogtepunt van Adrenalize z'n set was: Ctrl. Alt. Delete > Subsonic > Straight On 2007

Heb ik hem nog voor bedankt toen we 'm op het eind bij de garderobe tegenkwamen

.
Onverwachts genietmomentje, helaas staat die kerel enorm saai achter de dj booth en zocht totaal geen interactie met het publiek.
Vik schreef:
stefaneke schreef:
na You're Next 2013 naar huis gegaan.
Dan is de avond ook gewoon compleet

Heb er van moeten genieten op de trap helaas

.