Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer een leuke Line-Up.

Aanwezig voor de 5e keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequalizer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mix van Frequalizer heet Hardstyle Mix August. Dat een organisatie zoiets al kan kiezen tot finalist. Zullen vast veel mensen moeite in hebben gestoken om een goede contest mix te maken, en dan wint er iemand die een oud setje van 3 maanden geleden upload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opmerkelijk inderdaad....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier is onze inzending (Fanatics) te vinden:
hardstyle/fanatics-st8ment-dj-contest-finale-t40121.html

Als jullie hem de beste vinden is een stem uiteraard meer dan welkom door onderstaande link te liken!
https://www.facebook.com/st8mentnl/post ... 1585613770
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:07 
 

Is Frequalizer niet gewoon een combinatie van Frequencerz en Adrenalize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet door naar de finale, hoef ik gelukkig niet om stemmen te schooien bij iedereen, 1,5 week geleden nog moeten doen voor Delusion Contest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gestemd op Fanatics. Enigen die een speciale set voor de St8ment Contest hebben gemaakt, en omdat de tracklist wel leuk is op Times Getting Hard en Legacy Remix na (draai dat alsjeblieft niet als jullie winnen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gestemd op Fanatics. Enigen die een speciale set voor de St8ment Contest hebben gemaakt, en omdat de tracklist wel leuk is.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mss aanwezig. Maar dan meer vanuit school oogpunt.
Sfeerverslag en artikel maken voor Schoolblog: Eindgelicht.

Even regelen bij organisatie verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga ook even reclame maken! :P

Mijn set (Reactiv), overigens voor st8ment opgenomen:





En gewoon vol op die "vind ik leuk" hiero:
https://www.facebook.com/st8mentnl/post ... 2145613714
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 22:00 
 

Fanatics heeft een heel erg leuke set, maar dat mixwerk van Reactiv is gewoon baas en draait die oude kneiters die je op het begin van een evenement wilt horen. De trackkeuze van Frequalizer spreekt me niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Delt-A schreef:
Gestemd op Fanatics. Enigen die een speciale set voor de St8ment Contest hebben gemaakt, en omdat de tracklist wel leuk is.


Dit!


Thanks heren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heb ik zin om hier allemaal van die heilige oldies te gaan draaien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik hier naar toe ga (ivm met geld en de dure december maand).

Vind jouw stijl van draaien erg vet Stijn, dus als ik ga ben ik er vanaf het begin bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik heb er wel zin in hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Even kijken of ik hier naar toe ga (ivm met geld en de dure december maand).

Vind jouw stijl van draaien erg vet Stijn, dus als ik ga ben ik er vanaf het begin bij!


Thanks, Dan zal ik er voor zorgen dat het je geld waard was haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss om 22:00 aanwezig om oude tracks te horen bij Reactiv. :)

Wel daarna 1,5u lang Adrenalize waar ik niet zo weg van ben, maar wie weet verrast hij me wel positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wss om 22:00 aanwezig om oude tracks te horen bij Reactiv. :)

Wel daarna 1,5u lang Adrenalize waar ik niet zo weg van ben, maar wie weet verrast hij me wel positief.


Ik vond Adrenalize lang niet zo slecht draaien eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:59 
 
Hardtraxxer

Reactiv had een leuk setje en leuk mixwerk!
Adrenalize was idd beter dan verwacht ondanks dat vond ik het nog niet bijzonder.
Frequencerz was saai veel te standaard
Jack of Sound en B-Front & Chain Reaction :thumbsup:

Leuk feestje, ondanks dat het te warm en te druk was
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad. Was wat later dan gepland (23:30) dus helaas Reactiv moeten missen. Adrenalize was wel aardig maar niks bijzonders. Frequencerz was echt super! Wel te verwachten tracks, maar het ging echt los als een malle. Chain Reaction vond ik een beetje inkakken, en vind die eerste plaat die hij draaide (Impact of Sin?) echt slaapverwekkend. Ben om half 3 naar huis gegaan omdat ik moest voetballen zondag. Op de weg naar de uitgang hoorde we hem Pattern 2 inmixen, beetje jammer die te missen.

Edit: Die warmte trouwens :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 13:46 
 

Frequencerz was gewoon verschrikkelijk saai, op een paar uitzonderingen (Tat's mash-up) na.­ Chain Reaction was wel weer vet.­ Die Radical platen vielen me onverwachts een keertje goed.­
Jack of Sound was eindbaas.­ Wat ouder fusion werk van rond 2010, na You're Next 2013 naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactiv was wel vet, had wel gehoopt dat hij tegen het eind van z'n set wat hardere oude tracks zou gaan draaien maar in plaats daarvan werden Discorecord en Lost In Paradise gedraaid. Ik snap het wel, beetje opbouwen/afbouwen richting Adrenalize, maar toch. 3 Keer kippenvel gehad in het eerste uur dus was wel leuk.

Bij Adrenalize m'n oordoppen pas in gedaan, wilde tijdens die oude tracks die Reactiv draaide namelijk ff optimaal genieten, daardoor duurde het ff voordat ik gewend was aan m'n oordoppen. Hoogtepunt van Adrenalize z'n set was: Ctrl. Alt. Delete > Subsonic > Straight On 2007 :love: Heb ik hem nog voor bedankt toen we 'm op het eind bij de garderobe tegenkwamen :P.

Frequencerz draaide wel leuk, Mistress en The Message waren een aangename verassing. Insanity vóór de 2e climax uitmixen was minder, en met die remixes heb ik het nu wel gehad (Bitch, Answers, Octavius Augustus, Struggle for Existence edit), Fight For Survival Remix hebben ze volgens mij niet gedraaid. Ben benieuwd wanneer er eens een remix komt die ik beter vind dan het origineel.

Ben het wel met Maximize eens over Chain Reaction, wel leuk maar niet heel veel aan, Jack of Sound & B-Front daarna was dan wel weer leuk. voor de 25e keer B-Front zien draaien :D

Volgende St8ment is helaas tegelijk met Delusion en heeft een mindere Line-Up, dus die sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:10 
 

Delt-A schreef:
Reactiv was wel vet, had wel gehoopt dat hij tegen het eind van z'n set wat hardere oude tracks zou gaan draaien maar in plaats daarvan werden Discorecord en Lost In Paradise gedraaid. Ik snap het wel, beetje opbouwen/afbouwen richting Adrenalize, maar toch. 3 Keer kippenvel gehad in het eerste uur dus was wel leuk.


Ik had nog gehoopt dat ie met mijn suggestie, Kat meets Gerardo Rischini - Alright (Kat & Zatox Remix) zou afsluiten, balen dat ie zich ter plekke toch terugtrok maar het sluit inderdaad beter aan bij Adrenalize. Ook mooi om te zien hoe enthausiast sommige waren bij nr 17.

Anyway, hier zijn tracklist:

01. Donkey Rollers - Motherfuck (Zany remix)
02. Showtek - Dominate
03. The Hose - I Survived (different edit)
04. The KGBs - Fahrenheit (Technoboy remix)
05. Project 1 - The Story Life Beyond Earth (Reactiv Mash Up)
06. Atlantic Wave - The Creation (2007 mix)
07. Headhunterz - Rock Civilization
08. Dark Oscillators - Nero
09. The Raiders - A Feeling (Citizen remix)
10. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
11. Wildstylez - Pleasure
12. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
13. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac remix)
14. Project 1 - Project 1
15. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers remix)
16. Builder - Her Voice (Headhunterz remix)
17. Zany vs Showtek - Save The Sky High Orgasmo (Reactiv Mash Up)
18. Frontliner - Discorecord
19. Max Enforcer - Lost In Paradise


Delt-A schreef:
Hoogtepunt van Adrenalize z'n set was: Ctrl. Alt. Delete > Subsonic > Straight On 2007 :love: Heb ik hem nog voor bedankt toen we 'm op het eind bij de garderobe tegenkwamen :P.


Onverwachts genietmomentje, helaas staat die kerel enorm saai achter de dj booth en zocht totaal geen interactie met het publiek.

Vik schreef:
stefaneke schreef:
na You're Next 2013 naar huis gegaan.

Dan is de avond ook gewoon compleet :loving:


Heb er van moeten genieten op de trap helaas :P.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten