Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Reactiv was wel vet, had wel gehoopt dat hij tegen het eind van z'n set wat hardere oude tracks zou gaan draaien maar in plaats daarvan werden Discorecord en Lost In Paradise gedraaid. Ik snap het wel, beetje opbouwen/afbouwen richting Adrenalize, maar toch. 3 Keer kippenvel gehad in het eerste uur dus was wel leuk.


Haha, voor mijn gevoel zou ik dat ook moeten doen. Maar je moet toch voor een beetje aansluiting zorgen naar Adrenalize. Ik hoop dat je genoten hebt van de eerste 17 tracks dan, want dat heb ik wel gedaan ^^ .

Ik vond het echt fantastisch vet! Later op de avond nog veel reacties gehad op trackkeuze en mixwerk, dus ben met een zeer goed gevoel thuis gekomen!

Filmpjeee:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 januari nieuwe editie, met Coone, Da Tweekaz, Hard Driver en nog iemand meende ik te lezen... helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ook mooi om te zien hoe enthausiast sommige waren bij nr 17.

17. Zany vs Showtek - Save The Sky High Orgasmo (Reactiv Mash Up)

Waarschijnlijk omdat iedereen dacht dat het de dikke vette bassplaat was. Of ja, waarschijnlijk, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:43 
 

Daveytl schreef:
stefaneke schreef:
Ook mooi om te zien hoe enthausiast sommige waren bij nr 17.

17. Zany vs Showtek - Save The Sky High Orgasmo (Reactiv Mash Up)

Waarschijnlijk omdat iedereen dacht dat het de dikke vette bassplaat was. Of ja, waarschijnlijk, ik weet het eigenlijk wel zeker.


Meer dat moment dat Save the Day Again erin klapt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
25 januari nieuwe editie, met Coone, Da Tweekaz, Hard Driver en nog iemand meende ik te lezen... helaas.

Phuture Noize & Outlander volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was zover ik het me herriner voor het eerst bij St8ment dat het volledig open was, of heb ik Alzheimer en was dat vorige keer ook al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Was zover ik het me herriner voor het eerst bij St8ment dat het volledig open was, of heb ik Alzheimer en was dat vorige keer ook al?

Nope, Magic Show was ook half dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, wist het niet zeker.
Mooi dat het concept steeds populairder wordt. Snap eigenlijk niet waarom Hard Nature niet meer gegeven wordt, ik ben alleen bij die laatste editie geweest maar die had toch echt een volle zaal (en een heerlijke line-up voor toen), en in de tweede zaal stond ook aardig veel volk.

Controle was trouwens echt slecht, kon m'n spullen in m'n broekzak laten zitten, en werd 3 seconden gefouilleerd, er stonden weinig mensen achter me dus het was niet zo dat ze haast hadden, ze checkten echt alleen of je een groot wapen bij had volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Snap eigenlijk niet waarom Hard Nature niet meer gegeven wordt, ik ben alleen bij die laatste editie geweest maar die had toch echt een volle zaal (en een heerlijke line-up voor toen), en in de tweede zaal stond ook aardig veel volk.


Nu stond het ook behoorlijke (te) vol. En tweede zaal hoeft van mij niet eens hehe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net iets te druk inderdaad, ben tijdens Adrenalize een keer 2,5 tracks bezig geweest om bier te halen, andere keren viel het wel mee gelukkig.
Maar ik ben ook wel blij dat het concept steeds bekender en succesvoller is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Net iets te druk inderdaad, ben tijdens Adrenalize een keer 2,5 tracks bezig geweest om bier te halen, andere keren viel het wel mee gelukkig.
Maar ik ben ook wel blij dat het concept steeds bekender en succesvoller is geworden.

Dik verdiend inderdaad, erg leuke feestjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie:



http://www.youtube.com/watch?v=D3dqYCt1GAY

hihi moet je die laatste drie letters van de Youtube link zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima aftermovie van een prima feest!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten