Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd: 22:00 - 04:00


Line-Up:

B-Front
Code Black
Titan
Perry'D
MC DV8

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Titan... hmm, misschien wel een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegelijk met Tijdmachine dus helaasch. Was een optie geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is de dresscode black? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:44 
 

Optie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, 1e STRP zaterdag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Tijdmachine dus helaasch. Was een optie geweest :)

Jup, dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nemesyz schreef:
Tegelijk met Tijdmachine dus helaasch. Was een optie geweest :)

Jup, dit.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n eerstvolgende feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig , ook nog eens weekje alleen thuis hierna :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie line up hoor! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, wat is Ticketmaster een vage klotesite trouwens xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Present als fotograaf, dus zeg gerust hallo als je een partyflock shirt ziet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 23:26 
 

urbandesigner schreef:
Aanwezig , ook nog eens weekje alleen thuis hierna :)


Project X Someren, here we fakking come!!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Present als fotograaf, dus zeg gerust hallo als je een partyflock shirt ziet ^^

Je hebt me ook al op Hakkuhgat gefotografeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Ow zal vast wel, fotografeer zoveel mensen op zo'n avond :) ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Time-Table ST8MENT 02.03.13

22:00 – 23:30 Perry’D

23:30 – 01:00 Code Black

01:00 – 02:30 B-Front

02:30 – 04:00 Titan

Heb er zin an :yay: Timetable was wel te verwachten zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook zin in! :thumbsup: En m'n 17e keer B-Front alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat 'm niet meer worden voor mij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een lekker avondje gisteren heb ik hier nog meer zin in gekregen :yay:. Heel veel zin in B-front & Titan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 12:33 
 
Hardtraxxer

Aanwezig. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feestje was het!

Goed geluid, lekker hard. En een volle zaal, deze keer was ie ook volledig open, maar het was niet te druk.

Perry´D draaide erg vet, veel oude Fusion tracks en een aantal nieuwere. O.a.: Secrets, Relax, Astral, Faster 'N Further, Fusion Of Sound, Decibel 2006 Anthem. Enige niet-Fusion track was Audiometric, en die was ook fijn om aan te horen.

We gingen net pissen toen ik de break van Struggle For Existence hoorde, weer snel terug naar boven gerend om even helemaal los te gaan, was het die kut edit, dus maar weer naar beneden gegaan xd Pluspunt was wel dat hij Shreek draaide ^^

B-Front was uiteraard weer heerlijk, wel jammer dat hij Fuck It niet wilde draaien, of er niet meer aan toe kwam, maar verder zoals altijd gewoon vet.

Titan had wat ups en downs qua platenkeus, maar genoeg dikke tracks gehoord om het laatste beetje energie eruit te stampen.

Beste editie tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super vet feest, heel gezellig en goed hard geluid dit was weer tijden beleven a la Hard Nature .. Ik heb nog wel een ontiegelijk vette plaat gehoord hij kwam tijdens titan na The Record Breaking de vocals waren een beetje rapachtig daarna een kazige melodie en toen kwam het hoogt punt de vetste schelle screetches die ik ooit gehoord heb, weet iemand toevallig nog hoe die heet, B-front draaide hem ook overigens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Super vet feest, heel gezellig en goed hard geluid dit was weer tijden beleven a la Hard Nature .. Ik heb nog wel een ontiegelijk vette plaat gehoord hij kwam tijdens titan na The Record Breaking de vocals waren een beetje rapachtig daarna een kazige melodie en toen kwam het hoogt punt de vetste schelle screetches die ik ooit gehoord heb, weet iemand toevallig nog hoe die heet, B-front draaide hem ook overigens :thumbsup:


?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten