Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee die was het niet helaas toch bedankt :thumbsup:

Edit: denk dat ik hem al weet Artic - We Get Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Leuke avond, urbandesigner nog even gemeet die mij in me partyflock shirt & camera had gespot, tof :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Leuke avond, urbandesigner nog even gemeet die mij in me partyflock shirt & camera had gespot, tof :D !

Haha jazeker, nice je even gesproken te hebben :) !

Ik kwam binnen bij de eerste plaat van Code Black, dit was Time of Your life, dus vreesde het ergste... Maar Code black heeft me ten zeerste weten te verrassen ! Platen als Timeless, Halos en Brighter Day afgewisseld met Red Planet, Revolution, Struggle for Existence en wat oude NC platen (Shreek bijvoorbeeld) ! Heerlijk setje, en al gauw werd het tijd voor B-front !

B-front draaide erg lekker, al vond ik de eerste drie kwartier van zijn set redelijk eentonig. Ben ook niet te spreken over de nieuwe Donkey Rollers platen .... Tweede deel van zijn set was dik in orde, o.a. Soundwaves, Mysterias, The Record Breaking, Spectral :bomb: en Magic werden gedraaid, kortom heerlijk lopen beuken !

Titan was me toch echt wel het hoogtepunt, al was het klote dat het geluid zachter stond tijdens zijn set :(. Samenvatting van de set : Can't Get you Back, Soundwaves, DKOT, Pattern 2, Trapped, Dark Symphony en eigenlijk alles wat wel hard was ! Wel erg jammer dat hij er soms gruwelijk naast lag qua mixen, zelfs de mensen die van de kaart waren viel het op :P.

Al met al voor 15 euro een retedik feest gehad, lekker aan kunnen sluiten bij m'n studiegenoten (maat van me kon wegens privéredenen niet mee), lekkere sfeer en ik was met de auto, nuchter ontzettend naar m'n zin gehad !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
We gingen net pissen toen ik de break van Struggle For Existence hoorde, weer snel terug naar boven gerend om even helemaal los te gaan, was het die kut edit, dus maar weer naar beneden gegaan

Vind de Live edit juist vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te lezen vind ik de originele leuker :P Ieder z'n ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxxer

Zaterdag mezelf prima vermaakt hier. Al vroeg binnen en toen was er nog niet veel te doen. Perry'd draait lekker voornamelijk oude nummers.
Code black heeft mij ook positief verrast met zijn set.
B-Front draaide net zoals altijd lekker.
Van Titan helaas niet de hele set kunnen meekrijgen omdat mijn Bob al eerder weg wou.
Toch nog een aantal minpunten:
--- Irritante gast die B-Front blijkbaar kende en de hele tijd naar hem ging roepen, fluiten en zwaaien. Als je hem zo graag wilt spreken doe dat dan een keer in de kroeg ofzo.
- Plakvloer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxxer

Die plakvloer was echt kut ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Perry´D draaide erg vet, veel oude Fusion tracks en een aantal nieuwere. O.a.: Secrets, Relax, Astral, Faster 'N Further, Fusion Of Sound, Decibel 2006 Anthem. Enige niet-Fusion track was Audiometric, en die was ook fijn om aan te horen.


Thnx :)

Dit was m'n tracklist:

01. Arkaine - Fear No More
02. Geck-O - Sticky Disco
03. Rebourne - Clarity
04. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun
05. Slim Shore - Flow
06. The Pitcher - Our Core
07. Ayla - Ayla (Toneshifterz Bootleg)
08. Noisecontrollers- Astral
09. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
10. Dozer - Relax
11. Zany - Squared
12. Noisecontrollers - Faster 'n Further
13. Omegatypez - Dirty Style (Freestyle Mix)
14. Zany - Positive Anarchy
15. Williams Syndrome - Secrets
16. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
17. Jack of Sound - Zombies
18. Noisecontrollers & Zany - Diavoli
19. Zany - Dance
20. The Pitcher - Little Bitch
21. Slim Shore & Focus - Wauw!
22. The Pitcher - Sleeping
23. Donkey Rollers - Total Domination
24. Southstylers - Decibel Anthem 2006
25. Brennan Heart - Audiometrische Test (Power Edit)
26. Zany & Dv8 - World on Fire
27. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
28. Zany - Avior

Was echt een top feest, stond goed vol, lekkere sfeer :) Benieuwd naar de volgende edite :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ik heb er ook zin in! :thumbsup: En m'n 17e keer B-Front alweer :D


Dat hou je goed bij zeg, haha!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten