Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad!

Gelijk vanaf het begin binnen en tot half 5 lekker in de 2e zaal vertoeft. Erg fijne setjes van Nuracore en Binary System :D Ook de 3 heren daarna draaiden erg lekker in een stiekem toch best vol zaaltje. Ik zeg niet voor niks zaaltje want volgens mij heb ik nog nooit in zo'n kleine zaal gestaan met een Hardstyle feest haha, gaf echt een leuke gezellige sfeer mee, deed me beetje aan een woonkamersfeer denken ofzo :P. Ook zaal 1 was lekker knus met gave setjes van Prefix en Clockartz, en het stukje Spectra en Voidax wat ik gezien heb. Ik was alleen gegaan naar dit feest en na Clockartz was ik nog meer alleen maar ik heb me geen moment alleen gevoeld. Overal bekende gezichten, heerlijk met wat mensen staan lullen, echt beregezellig. Wel na Bionicle (die overigens ook een verrassend leuke set neerzette) lekker naar huis gegaan. Munten waren op en vond het wel prima om een keer goed optijd thuis te zijn en gister hele middag concert gehad dus een beetje fit zijn was ook geen overbodige luxe :P
Ik kon me niet veel meer herinneren van de platenkeuze door het bier wat er ook prima invloeide. Maar als ik de tracklists zo terugzie toch wel een paar genietmomentjes die weer te binnen schieten: Amazing Combination, Unexpected (Tuneboy Remix), Lunatick (Noisecontrollers Remix) (!!!), Weapon (Zatox & The R3bels Remix), Krusaders - Barricade, ANSARAT, Sweetie (Tuneboy Remix), Mindcontroller 2003 en Pwoap! (Live mix). Grootste gedeelte van deze platen hoor je echt nooit. Heerlijk om ze een keer te horen!

Over het gelud is al genoeg gezegd, maar er is nog een ander ding wat ik even wil melden. Wat een opluchting waren de prijzen. 2,50 voor een prima gevuld bekertje bier vind ik zeer acceptabel. Ook 1 munt (2,50) voor een broodje kroket of frikandel of een tosti is prima te doen naar mijn mening en smaakte nog prima ook. Op grotere festivals betaal je daar tegenwoordig 2 euro meer voor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
PEPii schreef:
Timeshift schreef:
Ook maakte ik even een goede glijder bij de 2e zaal xd.


Ik zag je onderuit gaan ja, je ging echt gestrekt :oh: Gelukkig zei je dat meeviel!


Er was geloof ik nog een kerel die uit gleed maar die had een snee in zijn wang. Gebruikt die vent nog bloed verdunners ook, ja dan stopt het niet even met bloeden

hoorde van job dat ie ook nog naar het ziekenhuis moest. was dik 2,5 uur weg blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 23:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In eerste instantie was het met wat zwaluwstaartjes vastgezet door een beveiliger geloof ik. Uiteindelijk toch wat ernstiger dan gedacht dan. Kerel ging er niet minder door ouwehoeren trouwens, gezellig type! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik dacht dat we 2 usb's hadden inzitten dus ik zei tegen 2Faced, ja trek die maar uit. Uiteraard was het 1 usb die gelinkt was, zo dom van me.


Haha voelde voor ons ook wel lullig, ongelukkig momentje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Vooral genoten van CRO & Charger, met hardstyle dat perfect binnen mijn straatje past.

Om dit soort posts doen we het! Ook heerlijk om te zien dat de zaal goed vol stond ondanks dat we tijdens Prefix/Clockartz stonden :D

Ik ben zeer tevreden over onze trackkeuzes en inspelen op het publiek. Ben alleen niet tevreden over mijn mixwerk. Ik was die dag grieperig en minder scherp. Heeft er voor gezorgd dat ik er een keer finaal langs lag tijdens een kickswitch en ik te lang deed om een plaat gelijk te leggen wat het tempo uit de set haalde. Ik was voor onze set al niet heel actief maar daarna stortte ik helemaal in. Langere tijd gezeten en het ontzettend warm gehad waardoor ik helaas niet iedereen in de zaal heb kunnen supporten.

Buiten dat ik me niet goed voelde om, vond ik het een geslaagde eerste editie. Wellicht wat te groot ingezet omdat 1 van de 2 zalen (vaak) afwisselend leeg was, geluid in zaal 2 kon beter en dat eten weet ik ook niet helemaal :lol:
Verder veel positieve dingen gehoord, sfeer zat er goed in en het enthousiasme van de DJ's straalde ervan af! Ook complimenten naar Bram/Spectra, hele vette set gedraaid :thumbup:

Job en Bram, ik denk dat jullie iets hebben neergezet waar jullie trots op mogen zijn. Nooit gedacht dat een niche markt induiken, waarin beginnende, amateur en underground DJ's hun eigen ding kunnen doen, zou werken. Ik kijk alvast uit naar een volgende editie als bezoeker (en/of DJ)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook wel leuk dat ons moeder er af en toe tussen door liep om de bekers op te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n set is nu terug te luisteren!

hardstyle/bionicle-spectrum-of-the-harder-styles-t68844.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 23:22 
 
Hardtraxx Addict

PEPii schreef:
Timeshift schreef:
Ook maakte ik even een goede glijder bij de 2e zaal xd.


Ik zag je onderuit gaan ja, je ging echt gestrekt :oh: Gelukkig zei je dat meeviel!


Haha ja, ik deed m'n best om de camera te redden. dus vandaar dat die val er zo raar uitzag xd.

Die Belgische kerel viel toen trouwens voor mijn neus. Hij maakte een bepaalde beweging en viel inderdaad zo met zijn gezicht tegen het podium aan.

Toen hij opstond ben ik even naar die lange gast die achter de frituur stond gegaan. Want hij bloedde inderdaad best wel hevig.
Later gelukkig nog wat gesprekken mee gehad. Het boeide hem blijkbaar niet zo heel veel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
en dat eten weet ik ook niet helemaal :lol:

Heb juist gehoord dat hier een unieke service bij geboden werd. Mits volgende keer weer dan ben ik zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
_theon_ schreef:
en dat eten weet ik ook niet helemaal :lol:

Heb juist gehoord dat hier een unieke service bij geboden werd. Mits volgende keer weer dan ben ik zeker aanwezig!

Maak ik vrouw is trouwens goed ziek geworden van die kroketten daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Que?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rerun van onze set staat ook online! :D
hardstyle/binary-system-spectrum-of-the-harder-styles-t68851.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De foto's zijn binnen (er zitten echt pareltjes tussen :lol: ). Ik ga deze zaterdag mooi uitzoeken. Verder zijn Bram en ik benieuwd naar hoe jullie de eerste editie hebben ervaren en wat jullie graag anders zouden zien of dingen die wij kunnen verbeteren als organisatie of de locatie waar wij nu in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ook even een selectie van foto's die "het niet niet gehaald hebben". Da's veel interessanter dan leuk poseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Doe ook even een selectie van foto's die "het niet niet gehaald hebben". Da's veel interessanter dan leuk poseren.


De Directors Cut ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 17:52 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Doe ook even een selectie van foto's die "het niet niet gehaald hebben". Da's veel interessanter dan leuk poseren.


Ik persoonlijk heb juist geprobeerd zoveel mogelijk spontane foto's te maken, dus dat iedereen gewoon lekker zichzelf is. Het is goed gelukt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 18:13 
 
Hardtraxxer

Timeshift schreef:
Ik persoonlijk heb juist geprobeerd zoveel mogelijk spontane foto's te maken, dus dat iedereen gewoon lekker zichzelf is. Het is goed gelukt! :D


De partyflock vibes (L) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Thank you guys for all the support over the years and for attending our set yesterday at the party! (L)

This is our tracklist:

1 Zanzalabs - Control The Mind (Clockartz Remix)
2 Frequencerz & Zany - Quakers (Clockartz Remix)
3 Frontliner - Discorecord (Clockartz Remix)
4 Chris One & Clockartz - Back Once Again
5 Luna - Unlocked
6 Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix) [pro transition edit]
7 Showtek - Generation Kick'n'Bass (Clockartz & Chris One Remix)
8 The Machine & The Geminizers - Godcore
9 Riot Shift & Chris One - CNTRL
10 Clockartz - Delirium
11 Chris One - Stay
12 Ran-D & Clockartz - Victorious (Italian Edit)
13 Southstylerz - Pounding Senses (Deeper Inside)
14 Southstylerz - Pwoap (Live Mix)
15 Thera & Wavolizer - Done With My Stash
16 Rephex & BAC - Nuclear (Rephex Radioactive Mix)
17 Zany & DV8 - Fever
18 B-Front - EVP
19 Chris One - Panic (Mind Dimension Remix)
20 Delete - Lunatic
21 Chris One - Mind of a Killer (Live edit)
22 Delete - Shut The Mind Up
23 Chris One & Mrotek - Voices
24 Clockartz - Prisma

Too bad I missed this because you guys played at the same time.... :( What a list
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/pg/SpectrumOfT ... e_internal

De foto's van de eerste editie van Spectrum of the Harder Styles zijn hier te vinden! Zitten een paar pareltjes tussen haha :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten