Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracks die ik gedraaid heb gister:

D-Verze & Infirium - Vrogger
Dimavi - Vertigo (DJ Thera Remix)
Rephex & ABW - Dangerous Danes (Rephex Mix)
Enigmato & Digital Abuse - You Can (Demotion Mash-up)
Calybr - Feel So Good (Demotion Remix)
Blademasterz - Golden Era
Demotion - The Contagion Mash-up
Stratos & Entropy - Anarchy
Demotion - Oblivion
Pavo & Zany - Orgasmo
Digital Punk ft Andy SVGE - Hit Me With The Hard (Demotion Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruur Baloe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt! Hele gezellige dag gehad met iedereen die er was en de sfeer was helemaal top! Heb de intimiteit en gezelligheid van dit soort kleine feestjes toch wel gemist afgelopen jaar

Grotendeels in de eerste zaal gestaan waar Spectra voor mij het setje van de dag had. Hele leuke mash ups allemaal!
In de hardtraxx zaal zijn er ook wel wat leuke platen voorbij gekomen maar over t algemeen werd er net iets teveel onbekend gedraaid voor mijn smaak. Wel echt genoten van het mixwerk daarentegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 19:54 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Uitstekend vermaakt! Hele gezellige dag gehad met iedereen die er was en de sfeer was helemaal top! Heb de intimiteit en gezelligheid van dit soort kleine feestjes toch wel gemist afgelopen jaar


Zeker mee eens!

En ik kan wel weer over het geluid in zaal 2 beginnen, maar dan val ik behoorlijk in de herhaling.
Doet overigens niks af aan de artiesten die er stonden, heb echt hele vette platen/mixwerk gehoord,
dus dat was gewoon top! Verder was het voor een eerste keer prima georganiseerd!
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 20:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thank you guys for all the support over the years and for attending our set yesterday at the party! (L)

This is our tracklist:

1 Zanzalabs - Control The Mind (Clockartz Remix)
2 Frequencerz & Zany - Quakers (Clockartz Remix)
3 Frontliner - Discorecord (Clockartz Remix)
4 Chris One & Clockartz - Back Once Again
5 Luna - Unlocked
6 Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix) [pro transition edit]
7 Showtek - Generation Kick'n'Bass (Clockartz & Chris One Remix)
8 The Machine & The Geminizers - Godcore
9 Riot Shift & Chris One - CNTRL
10 Clockartz - Delirium
11 Chris One - Stay
12 Ran-D & Clockartz - Victorious (Italian Edit)
13 Southstylerz - Pounding Senses (Deeper Inside)
14 Southstylerz - Pwoap (Live Mix)
15 Thera & Wavolizer - Done With My Stash
16 Rephex & BAC - Nuclear (Rephex Radioactive Mix)
17 Zany & DV8 - Fever
18 B-Front - EVP
19 Chris One - Panic (Mind Dimension Remix)
20 Delete - Lunatic
21 Chris One - Mind of a Killer (Live edit)
22 Delete - Shut The Mind Up
23 Chris One & Mrotek - Voices
24 Clockartz - Prisma
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet hoe jullie dit evenement hebben neergezet Job & Bram! Fijn om te draaien met Job & Ruben in zaal 2 die voor het grootste gedeelte goed gevuld was. Zeker in het begin van onze set stond er blijkbaar meer volk in zaal 2 dan zaal 1. :loving: Het was wel een beetje ongemakkelijk met zijn drieën achter de decks aangezien er maar weinig ruimte was. Maar je moet nu eenmaal draaien met de CDJ's die je hebt.

Zoals Job al zei ging er bij hem het één en ander mis tijdens het draaien. We hadden hem op voorhand nochtans gewaarschuwd dat hij het zijn eigen veel te moeilijk aan het maken was. :lol: We hebben een tijdje terug een 'pre-run' gedaan om te kijken hoe het uitkwam qua tijd. Deze hadden we ook maar opgenomen en gaat Job binnenkort online gooien. :thumbsup:

Klein feestje met bekenden overal waar je kijkt en overal alleen maar dikke platen gehoord. De tijd is echt voorbij gevlogen gisteren.


Ik kijk al uit naar de volgende edities!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Allereerst ontzettend bedankt aan de organisatie dat ik hier mocht fotograferen!
Ik zou in de toekomst best wel evenementenfotograaf willen worden en het is mij enorm bevallen. :thumbsup:
Ook maakte ik even een goede glijder bij de 2e zaal xd.

Ik heb dan nog niet echt professioneel materiaal, dus de meeste foto's hebben zo'n typische Partyflock 2008<
vibe. Maar heb geprobeerd zo goed mogelijk de sfeer en de artiesten in actie vast te leggen.

Verder was het een heel leuk feestje zo! Ik ging met mijn maatje Mystic mee aangezien hij daar mocht draaien.
Door dit soort evenementen merk ik echt wel dat ik de wat kleinere feestjes en evenementen een stuk aantrekkelijker begin te vinden dan al die grote die er tegenwoordig zijn.

Tot de volgende! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Helicaze schreef:
30. Vazard - Heavolution 999 (Bende Van Nijvel Nein Erika Nein Edit)


Wat is dit dan xd xd


Vazard - Heavolution 999 (Bende van Nijvel Nein Erika Nein edit)

Blijft prachtig deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Helicaze schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Gewoon een dubbele plaat gehoord (Wavolizer - Done)

Was één daarvan niet Done With My Stash?


Dat kan best, ken die mashup niet echt. Maar beide keren draaide ze alleen maar de mid-intro.

Ik heb de Fancy Edit van Done gedraaid, maar wel volledig.

Echt een hele prima eerste editie Job en Bram! Uitstekend vermaakt, ook tof om voor zo’n goed gevulde zaal te draaien met zo’n fijn sfeertje.

Re-run van m’n set volgt ergens deze week, dit heb ik gedraaid:

01. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix) (Rodneyyy Intro Tool)
02. Element - Poppin’
03. Delete - D
04. Alphaverb - Substream (DJ Thera Remix)
05. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
06. Titan - Nightmare
07. Rejecta vs DJ Thera - Followed (Stashed by Bionicle)
08. Vazard & Rooler - Endless Path
09. Chris One - Back 2 Sleep
10. Vazard - Seeker Of Fire
11. Vazard & Delete - Exist
12. Co2 vs DJ Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
13. Delete - Virtue
14. Warface - I Need You (Bionicle Edit)
15. Warface - Liberation (Vazard Remix)
16. Rooler - Domination (Live Edit)
17. Malice - Xtermination
18. Wavolizer - Done (Fancy Edit)
19. Sinister Souls ft. The Outside Agency - Perfect Organism
20. Igneon System - Underground Splitter
21. DJIPE - No God
22. Khaoz Engine - Collateral Carnage
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
14. Warface - I Need You (Bionicle Edit)


Met deze plaat heb je Paul de zaal uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Thank you guys for all the support over the years and for attending our set yesterday at the party! (L)


13 Southstylerz - Pounding Senses (Deeper Inside)
14 Southstylerz - Pwoap (Live Mix)
15 Thera & Wavolizer - Done With My Stash
16 Rephex & BAC - Nuclear (Rephex Radioactive Mix)
17 Zany & DV8 - Fever


These tracks all after eachother... I was done with organizing the party. There were no medics at the party so I had to be outside to get extra air. That transition from pounding senses to Pwoap and then to down with my stash was totally 'Hardtraxx' worthy. Will never forget that one.

Can't stop thank you guys more for being at our party! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

Als je al deze lijsten ziet kan je alleen maar stellen dat de huidige hardstyle dj's die week in week uit op de grootste feesten staan echt alleen maar belachelijk saai en voorspelbaar draaien.


Zo jammer dat dit een niche markt is geworden waarin de DJ echt weer verrassend is.

Ik kijk uit naar een tweede editie en daar zal ik dan ook ongetwijfeld bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je al deze lijsten ziet kan je alleen maar stellen dat de huidige hardstyle dj's die week in week uit op de grootste feesten staan echt alleen maar belachelijk saai en voorspelbaar draaien.


Zo jammer dat dit een niche markt is geworden waarin de DJ echt weer verrassend is.

Ik kijk uit naar een tweede editie en daar zal ik dan ook ongetwijfeld bij zijn.


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je al deze lijsten ziet kan je alleen maar stellen dat de huidige hardstyle dj's die week in week uit op de grootste feesten staan echt alleen maar belachelijk saai en voorspelbaar draaien.


Zo jammer dat dit een niche markt is geworden waarin de DJ echt weer verrassend is.

Ik kijk uit naar een tweede editie en daar zal ik dan ook ongetwijfeld bij zijn.


Daarom zijn we ook zo blij dat dit voor ons toch een klein succesje is geworden :D. De mensen die er waren hebben laten zien dat die wel iets anders willen dan daadwerkelijk voorgeschoteld word in de huidige markt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig feest gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
01. Marc Acardipane vs The Prophet - Stereo Killa (Prophet Mix) (Rodneyyy Intro Tool)


Hoppa godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdoamme :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zalig feest achter de rug, mogen jullie zeker trots op zijn !
Zoals al reeds aangehaald was het geluid in zaal 2 niet echt denderend maar dat mocht de pret niet drukken want wat werd er heerlijk gedraaid. Vooral genoten van CRO & Charger, met hardstyle dat perfect binnen mijn straatje past.

Bij een volgende editie zeker aanwezig!
Oohja wat draaide Vyral geweldig, waardige afsluiter met een uitstekende sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Supergave dag gehad, nog steeds aan het nagenieten hier. Dikke sfeer, heel strak geluid in zaal 1 en onwijs veel vette platen gehoord. Als klap op de vuurpijl ook nog mooie reacties op onze nieuwe tracks :D

Thanks Job en Bram voor het organiseren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ontzettend gaaf feestje gehad! Vooral in zaal 2 veel verrasende tracks gehoord, enige minpunt was het geluid. Setjes van Bionicle en Cro & Charger grotendeels bijgewoond, lekker veel gated :bomb: In zaal 1 was het geluid duidelijk beter en daar genoten van de setjes van Voidax, Reflex (nieuwe alias Prefix), stukje Clockartz en Vyral. De laatste set was ontiegelijk vet! Eindelijk Nothingness weer is live gehoord + het origineel van Pulse :worship:

Feest was verder goed georganiserd! Vooral top dat je zo snel kon wisselen van stage en dat je gewoon genoeg ruimte had om los te gaan! Sfeer was ook goed! Benieuwd naar de tweede editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Hele mooie dag gehad! Bij geen enkele set mezelf verveeld. Ik vergelijk het dan even een klein beetje met Shockerz (laatste feestje waar ik heen geweest ben) waar ik 85% van de tijd me ontzettend verveeld heb en er gewoon kut muziek gedraaid werd haha.

Meer van dit soort feesten AUB :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 19:49 
 
Hardtraxxer

Als ik dit zo allemaal lees ben ik iedergeval erg blij dat een het geslaagd feest is geworden! Kon er zelf niet bij zijn maar deze reacties en tracklists zijn duidelijk genoeg :bomb:

Dus ondanks dat ik er niet geweest ben, complimenten Job & Bram!
Ben iedergeval al erg benieuwd naar de volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel leuk feest gehad inderdaad! Tof om eens een keer wat andere platen te horen dan de standaard hitjes. Sfeertje was ook top. Vond de sets van Spectra, Voidax, Reflex (Prefix) en CRO & Charger stuk voor stuk heel chill. Ondanks dat het zo’n teringeind is vanaf het hoge noorden zou ik bij een volgende editie wel weer overwegen om te gaan. Was ook gewoon keigezellig enzo. :thumbup:

Ohja, en zelf had ik het logischer gevonden als de draaitafel in area 2 op de korte kant had gestaan, maar misschien kon dat niet met stroom ofzo. Wellicht voor een volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Run staat online :)
hardstyle/nuracore-spectrum-of-the-harder-styles-t68840.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timeshift schreef:
Ook maakte ik even een goede glijder bij de 2e zaal xd.


Ik zag je onderuit gaan ja, je ging echt gestrekt :oh: Gelukkig zei je dat meeviel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Timeshift schreef:
Ook maakte ik even een goede glijder bij de 2e zaal xd.


Ik zag je onderuit gaan ja, je ging echt gestrekt :oh: Gelukkig zei je dat meeviel!


Er was geloof ik nog een kerel die uit gleed maar die had een snee in zijn wang. Gebruikt die vent nog bloed verdunners ook, ja dan stopt het niet even met bloeden
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten