Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht er iemand vanaf Groningen rijden heb ik wellicht interesse, anders niet want het is een pokke end :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chill. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyped :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mocht er iemand vanaf Groningen rijden heb ik wellicht interesse, anders niet want het is een pokke end :P


Jordi wil vast wel gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 23:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mocht er iemand vanaf Groningen rijden heb ik wellicht interesse, anders niet want het is een pokke end :P


Ik wacht even af wat dit qua feest wordt en hoe mijn planning er om heen is, anders tuf ik wellicht even heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Mocht er iemand vanaf Groningen rijden heb ik wellicht interesse, anders niet want het is een pokke end :P


Ik wacht even af wat dit qua feest wordt en hoe mijn planning er om heen is, anders tuf ik wellicht even heen.


Top :thumbsup: Zelfde geldt voor mij, ook nog niet zeker hoe mijn planning is. Maar geïnteresseerd ben ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Erg veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste artiest: Damian Ray
Met een lading nieuwe tracks, een harde maar melodieuze sound en support van onder andere Headhunterz en Brennan Heart, is het een kwestie van tijd voor Damian gaat doorbreken. Momenteel is hij druk bezig met het inrichten van de volgende fase van zijn carrière en we zijn blij dat hij 4 januari aanwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De eerste artiest voor de Hardtraxx hosting: 2Faced
Uiteraard kan Rickzel niet ontbreken op dit feest :thumbsup:

Wat verdere info over het feest:
-We hebben 2 vette namen geboekt waarvan Job en ik zeker weten dat ze het goed zullen doen bij het Hardtraxx publiek. Deze worden in de komende 2 weken bekend gemaakt.
-Volgende week dinsdag wordt de volledige line up van de Hardtraxx hosting bekend gemaakt.
-29 oktober begint de kaartverkoop. 2 dagen eerder komt er al een linkje op Hardtraxx waardoor jullie de early birds kunnen binnenhalen voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg benieuwd! Eventjes alles afwachten en misschien aanwezig. Ligt er helaas ook aan of ik vrij kan krijgen op het werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 08:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Erg benieuwd! Eventjes alles afwachten en misschien aanwezig. Ligt er helaas ook aan of ik vrij kan krijgen op het werk.


Ja ik heb een beetje het zelfde euvel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met trots presenteren wij de volgende toevoeging aan de line-up:
Vyral
Een van de Spoontechnicians en een absoluut mastermind als het gaat om atmosferische platen en gated kicks. Volgens ons een veelbelovend talent waar je aankomend jaar meer van zult gaan horen!
Zijn jullie ook klaar voor een set vol diversiteit, gated kicks en oude vergeten pareltjes?

Overigens zal de officiële kaartverkoop 29 oktober beginnen, maar 27 oktober zullen wij hier een link plaatsen waar mensen van Hardtraxx eerder kaarten kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt er nog een eventpagina op Partyflock? Al ben ik wellicht een van de weinige die daar nog gebruik van maakt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Komt er nog een eventpagina op Partyflock? Al ben ik wellicht een van de weinige die daar nog gebruik van maakt. :D


Ik maak er ook gebruik van om mijn feesten bij te houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
eventpagina op Partyflock


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Komt er nog een eventpagina op Partyflock? Al ben ik wellicht een van de weinige die daar nog gebruik van maakt. :D


Omdat het een besloten evenement is, gaat het daar een beetje tegenin en levert het ook weinig.op.
Wel een goeie voor feesten in de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat begrijp ik zeker. Al kan ik me voorstellen dat het eventuele aanzuigingseffect wel zal meevallen op Partyflock. Het is ook gewoon leuk om het bij te houden, ook als organisator. Misschien een idee om de pagina pas openbaar te maken in de laatste week of enkele dagen voor het evenement. Maar ik heb natuurlijk begrip als jullie dit niet wensen. Veel succes nog! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyflock is overigens wel community-driven. Het hoeft niet per se de organisator te zijn die een event kan aanmaken daar. Gewone bezoekers hebben datzelfde recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil ook zeker een pagina aanmaken maar niet tegen de wil van de organisator. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft niet lang geduurd voordat wij de line-up van de Hardtraxx area rond hadden, want wat zit er veel dj talent op dit forum!

De volgende dj’s zullen jullie een avond vol b-kantjes en gewaagd mixwerk gaan brengen:

2Faced - Binary System - Bionicle - CRO & Charger (1,5 uur) - Dawn & Gaia & Helicaze (1,5 uur) - Demotion & Ordeal - Nuracore - Rawraver

29 oktober om 18:00 zullen wij onze grote headliner bekend maken. Dezelfde dag zal om 20:00 de kaartverkoop starten. Wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal early birds en late birds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie krijgen verder de gelegenheid om al 2 dagen eerder kaarten te kopen :thumbsup:
Rond 20:00 zullen we een linkje zetten in de OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De volgende dj’s zullen jullie een avond vol b-kantjes en gewaagd mixwerk gaan brengen:


Hoop ook op loepzuiver geluid, bizar hoog losgaan gehalte en sfeertje waar iedereen alles luidkeels meeschreeuwt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hekzitter schreef:
De volgende dj’s zullen jullie een avond vol b-kantjes en gewaagd mixwerk gaan brengen:


Hoop ook op loepzuiver geluid, bizar hoog losgaan gehalte en sfeertje waar iedereen alles luidkeels meeschreeuwt :thumbsup:


De locatie durft garantie te geven op hard maar zuiver geluid.
Ik wil tzt ook al ns langs gaan om dit nog te checken.
De sfeer is verder aan jullie :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten