Bij de eerste plaat zonder gated kicks loop ik weg uit zaal 2.
Succes allemaal! Zelf erg veel zin in.
Succes allemaal! Zelf erg veel zin in.
Die staan volgende maand alweer samen op hard village johwrote:Cro & Charger daarentegen...![]()
En daarna?wrote:Die staan volgende maand alweer samen op hard village johwrote:Cro & Charger daarentegen...![]()
Nice, goed om te horen! Spreek me gerust aan dan vatten we samen een pilske. Ben zelf de hele dag in de tweede zaal te vinden gok ik zo.wrote:Ik sta bij jullie te fanboyen hoor, Clockartz mixen veel minder goed. En na te lezen dat jullie veel oud spul draaien weet ik 't helemaal zeker.wrote:De USBs zijn goed gevuld met oude klappers en wat nieuw werk. Hopelijk kunnen we daarmee wat volk bij Clockartz wegtrekken.![]()
Dit keer nietwrote:Die staan volgende maand alweer samen op hard village johwrote:Cro & Charger daarentegen...![]()
Tot op heden nog niks gehoord van m'n boekingsagent.... Maar eerst Spectrum en Hard Village onveilig maken!wrote:En daarna?wrote:Die staan volgende maand alweer samen op hard village johwrote:Cro & Charger daarentegen...![]()
Jammer Simon! Je wordt gemist! We zullen aan je denken als Stef & Ruben 'Vlaamsche Grond" draaien als intro!wrote:Met pijn in mijn hart helaas niet aanwezig morgen.![]()
Veel succes en plezier allemaal.
Obscure Saifam platenwrote:Inmiddels er ook wel weer zin in gekregen. Hopen dat een aantal van hier wat oude Saifam erbij pakken
Hebben wij er aantal van bij jawrote:Obscure Saifam platenwrote:Inmiddels er ook wel weer zin in gekregen. Hopen dat een aantal van hier wat oude Saifam erbij pakken![]()
Enorm veel zin in morgen !
PS: Kan er cash betaald worden ?
Same herewrote:Weinig geslapen dus de hype is erg aanwezig!
Je kunt nog steeds een kaartje halenwrote:Was hier graag bij geweest, maar heb me dat helaas te laat beseft. Heel veel plezier en succes iedereen!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!
Ja maar dat was tot 1700 geloof ikwrote:is er deurverkoop
Afterfixwrote:En, wat is de nieuwe naam van Prefix?