Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxxer

Afbeelding


Line-up
R-Thur & Nitro
D´Cepticon
B-Front
Delete
Electric Punk
Prefix & Density
Hosted by: MC Tellem

Tickets
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl

Early bird: € 10 ,- 200 beschikbaar
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 20 ,-

CONNECT
http://partyflock.nl/party/252468:Royal_Madness
https://www.facebook.com/events/169293426552839/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

JAJA knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zal hier wss ook weer aanwezig zijn. Gelukkig is de line up dit keer stukken beter, die Chris Baxter en Silver Shadow de vorige keer sloeg echt nergens op :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:32 
 
Hardtraxxer

Bedankt dat je m'n line-up goed vind ;D

tot volgende week
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog steeds een optie :) Moet ff kijken met vervoer terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog steeds een optie :) Moet ff kijken met vervoer terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:59 
 
Hardtraxxer

Als je vanaf Haarlem/Hoofddorp komt hebben we een georganiseerde reis geregeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 17:06 
 
Hardtraxxer

Thuiswedstrijd !! Minuutje lopen. Zeker aanwezig. Vorige keer ook goed bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Volgende week is het zover! YEAHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat houdt die reis in qua kosten en tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxxer

Heb je uitgenodigd voor de facebookgroep teupie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot Zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad! Top locatie, geluid, en setjes :thumbsup: .
Check mijn verslag hier : https://partyflock.nl/report/12940:Royal_Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Geweldige avond gehad! Top locatie, geluid, en setjes :thumbsup: .
Check mijn verslag hier : https://partyflock.nl/report/12940:Royal_Madness

Leuk report :thumbsup:
't was weer gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
flevoboys schreef:
Geweldige avond gehad! Top locatie, geluid, en setjes :thumbsup: .
Check mijn verslag hier : https://partyflock.nl/report/12940:Royal_Madness

Leuk report :thumbsup:
't was weer gezellig.


Thnx man! Was leuk je gesproken te hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 00:33 
 
Hardtraxxer

Iedereen naar z'n zin gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jazeker, t was echter wel een stuk rustiger dan de vorige keer. Had verwacht dat er meer kaarten verkocht zouden worden omdat de line up eigenlijk beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:19 
 
Hardtraxxer

De kaartverkoop viel iets tegen ja.
Maar Zatox is natuurlijk een hele grote naam die bijna iedereen wel kent.
B-front is iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wel maar nu had je ook nog Delete en Prefix & Density.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Klopt, wat ik wel opmerkte dat de sfeer heel goed was en veel liefhebbers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=6rprClQqGJ0
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

jij bent snel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten