Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 18:09 

Hardtraxx Addict

Erg leuk feestje gehad hier met Bioweapon en Sound Rush setjes als uitschieters. Die Bioweapon platen van dat album zijn niet normaal goedz ben alleen bang dat ik ze de rest van het festival seizoen weinig meer ga horen. MC Audiofreq was idd minder..

Die oude platen van Sound Rush doen het nog steeds erg goed, zou mooi zijn hun eens echt als classics act te bezoeken.

Verder had ik persoonlijk overigens meer verwacht van deze iconische locatie, vond het niet bijzonder. Kan er niet de vinger op leggen wat het precies was maar ook het geluid vond ik niet geweldig, het klonk niet helemaal "vol" / een beetje vlak ofzo, maar dit viel me vooral op het begin op , misschien lag het aan de plek waar ik stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 08:42 

Hardtraxxer

Had Bioweapon heel graag live gezien!

Pannenkoek schreef:
Als er nog eens zo'n feestje wordt georganiseerd op een gunstigere locatie zou ik hier graag een keer kijken! Zoiets in de 013, Tivoli of Doornroosje oid zou voor mij echt een no-brainer zijn.

Je zou maar in het noorden van het land wonen waar helemaal niets wordt georganiseerd en als er al iets is, is het vaak Raw :thumbdown:
Jullie in het zuiden mogen al jullie handjes dichtknijpen dat bijna elk fatsoenlijk feest tegenwoordig daar is.
Maar verder niet jaloers hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 09:00 

Hardtraxx Addict

earlyHS_RK schreef:
Pannenkoek schreef:
Als er nog eens zo'n feestje wordt georganiseerd op een gunstigere locatie zou ik hier graag een keer kijken! Zoiets in de 013, Tivoli of Doornroosje oid zou voor mij echt een no-brainer zijn.

Je zou maar in het noorden van het land wonen waar helemaal niets wordt georganiseerd en als er al iets is, is het vaak Raw :thumbdown:
Jullie in het zuiden mogen al jullie handjes dichtknijpen dat bijna elk fatsoenlijk feest tegenwoordig daar is.
Maar verder niet jaloers hoor :P

Ho ho ho, ik woon in het oosten van het land dus heb ook gewoon anderhalf uur reistijd naar iets als de 013 hoor. Maar liever dat en een directe verbinding, dan 2.5 uur naar de Hemkade, 3 keer overstappen en half 10 weg moeten voor de laatste trein terug :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten