Charon_NL schreef:
Was een mooi feestje!
Ondanks de ongeveer gehalveerde zaal en lagere opkomst wel echt een moeilijk dikke sfeer over de hele dag. Alles en iedereen was eigenlijk dikke prima qua setjes met uiteraard Neilio en Bioweapon voor mij degene die er net wat meer uitsprongen.
Wel jammer dat het eten al vroeg op was eigenlijk ... maar goed, Maccie op de terugweg was ook prima.
Even wat context. De nieuwe Hemkade main past 3500 man in en dat hebben we helaas niet gehaald en hebben er niet voor gekozen om een stortvloed aan gratis kaarten weg te geven. Dat had de sfeer niet ten goede gedaan.
Opzich spreekt de recap voor zich:
https://www.instagram.com/p/DH1CeyQNFpx/Het was absoluut niet leeg en de sfeer was echt bizar van het begin tot einde. Het recept van een ouderwetse opbouw waardoor de energie er niet uitgaat is bij deze bewezen. We hebben er ook voor gekozen het geen classics feest te noemen want dat is het niet. Het is gewoon een hardstyle feest in de breedste zin van het woord waar de artiest alle vrijheid te krijgen om te draaien wat hij wil (classics, nieuwe tracks, iets harder, meer melodie) zolang het in de opbouw van de avond past.
We willen dat hardstyle meer continuiteit krijgt en iets minder hokjes. Dat was hardstyle immers vroeger ook nooit. Iedereen blijft nu te veel hangen in het classics verhaal terwijl diezelfde stijl hardstyle gewoon ook nu nog gemaakt wordt zoals het nieuwe Bioweapon album.
Daarbij moet ik dan ook mijn complimenten geven aan D-Sturb die ook echt de perfecte afsluiter was voor de avond en precies in het profiel wist te draaien. Het stond gewoon nog ramvol tot het einde met een energie die niet minder was dan alle voorgaande sets.
Alle artiesten en wij als organisatie waren uiterst tevreden want het was gewoon magisch. Dus we gaan hier zeker op doorbouwen. Om de 2 tracks stonden mensen de melodie of de teksten mee te schreeuwen tot aan het einde van het event.
Kortom het was echt een mega goed feest en we hebben er veel content uit weten te halen om deze magische formule te laten groeien.