Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 13:36 

Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:
Als we allemaal een eurootje lappen? Hardtraxx boven!

Ben bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 14:16 

Hardtraxxer

Hahaha geweldig! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2025 21:29 

Hardtraxxer

We’ve noticed some unexpected streaming spikes on a few entries. To keep things fair for everyone, we’re taking a closer look.
If you have any questions or think there’s something we should know, feel free to reach out by replying to this email. Fair play is a priority for us, and we want to make sure every contestant has an equal shot.

Keurig, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 08:16 

Hardtraxx Addict

SQREUR schreef:
To keep things fair for everyone, we’re taking a closer look.

Hoe willen ze dit onderzoeken dan?
Mochten de streams gekocht zijn, dan kom je er niet achter wie deze gekocht heeft toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:45 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 10:50 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
SQREUR schreef:
To keep things fair for everyone, we’re taking a closer look.

Hoe willen ze dit onderzoeken dan?
Mochten de streams gekocht zijn, dan kom je er niet achter wie deze gekocht heeft toch?

Je kan wel inzicht krijgen per set of het aantal luisteraars organisch is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2025 14:29 

Hardtraxx Newbie

Die overgang van Let'z Dance naar rock hypnotic :clap:

Vitality schreef:
Wij hebben de eerste schifting van de DJ Contest overleefd en mogen nu dus zoveel mogelijk streams verzamelen op onze inzending.

Het wordt dus erg gewaardeerd als jullie onze set zovaak mogelijk willen afspelen! :D

Tracklist
01: Brennan Heart - Running Late
02: D-Block & S-te-Fan - Let'z Dance
03: Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx)
04: Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
05: Frontliner - Time (Resonance's A Different Story Live Vocal Mashup)
06: Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
07: Southstylers vs Davide Sonar - Pounding Senses x Natural (Resonance Mashup)
08: Brooklyn Bounce - Born To Bounce (Josh & Wesz Remix)
09: Pradera - Think About It
10: Project One - Story Unfolds (Live Edit)
11: Zany & Showtek - 2 Divine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 12:31 

Hardtraxxer

Man man dat album van Bioweapon :worship: laat het maar snel volgende week zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 10:04 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar deed ik mee aan een winactie op Partyflock (!) en zodoende heb ik 2 kaarten gewonnen. Ik kan helaas zelf niet meer. Is er iemand die ze wilt hebben, mits ik dat gewoon kan overgeven?

Citaat:
De scancodes komen 24 uur voor aanvang van het evenement beschikbaar in je persoonlijk menu als je op 'Tickets' klikt.

Slide in de DM als je ze gratissss wilt hebben. Overigens mag een bedankbiertje op bijvoorbeeld Rebirth altijd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 19:09 

Hardtraxx Addict

Je hebt PB ^^

Weet iemand waarom Bioweapon eigenlijk op dit feest na op geen enkele lineup staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 22:54 

Hardtraxxer

Alvast in de stemming komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 10:24 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Je hebt PB ^^

Yes, bij deze beloofd!

Gefeliciteerd Charon, met je openingsspot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 17:22 

Hardtraxxer

Thanks reus :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Blijkbaar deed ik mee aan een winactie op Partyflock (!) en zodoende heb ik 2 kaarten gewonnen. Ik kan helaas zelf niet meer. Is er iemand die ze wilt hebben, mits ik dat gewoon kan overgeven?

Citaat:
De scancodes komen 24 uur voor aanvang van het evenement beschikbaar in je persoonlijk menu als je op 'Tickets' klikt.

Slide in de DM als je ze gratissss wilt hebben. Overigens mag een bedankbiertje op bijvoorbeeld Rebirth altijd. ;)

Ze zijn weer beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2025 18:16 

Hardtraxxer

Bizar feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 11:37 

Hardtraxxer

Helaas niet meer kunnen gaan :( iemand een verslagje van het evenement? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 14:14 

Hardtraxxer

Was een mooi feestje!

Ondanks de ongeveer gehalveerde zaal en lagere opkomst wel echt een moeilijk dikke sfeer over de hele dag. Alles en iedereen was eigenlijk dikke prima qua setjes met uiteraard Neilio en Bioweapon voor mij degene die er net wat meer uitsprongen.

Wel jammer dat het eten al vroeg op was eigenlijk ... maar goed, Maccie op de terugweg was ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 14:22 

Hardtraxxer

Jammer dat de opkomst niet zo hoog was dan. Ik had hier ook graag bij geweest maar het paste gewoon echt niet in mijn festival agenda :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 14:37 

Hardtraxxer

Charon_NL schreef:
Was een mooi feestje!

Ondanks de ongeveer gehalveerde zaal en lagere opkomst wel echt een moeilijk dikke sfeer over de hele dag. Alles en iedereen was eigenlijk dikke prima qua setjes met uiteraard Neilio en Bioweapon voor mij degene die er net wat meer uitsprongen.

Wel jammer dat het eten al vroeg op was eigenlijk ... maar goed, Maccie op de terugweg was ook prima.

Even wat context. De nieuwe Hemkade main past 3500 man in en dat hebben we helaas niet gehaald en hebben er niet voor gekozen om een stortvloed aan gratis kaarten weg te geven. Dat had de sfeer niet ten goede gedaan.

Opzich spreekt de recap voor zich: https://www.instagram.com/p/DH1CeyQNFpx/

Het was absoluut niet leeg en de sfeer was echt bizar van het begin tot einde. Het recept van een ouderwetse opbouw waardoor de energie er niet uitgaat is bij deze bewezen. We hebben er ook voor gekozen het geen classics feest te noemen want dat is het niet. Het is gewoon een hardstyle feest in de breedste zin van het woord waar de artiest alle vrijheid te krijgen om te draaien wat hij wil (classics, nieuwe tracks, iets harder, meer melodie) zolang het in de opbouw van de avond past.

We willen dat hardstyle meer continuiteit krijgt en iets minder hokjes. Dat was hardstyle immers vroeger ook nooit. Iedereen blijft nu te veel hangen in het classics verhaal terwijl diezelfde stijl hardstyle gewoon ook nu nog gemaakt wordt zoals het nieuwe Bioweapon album.

Daarbij moet ik dan ook mijn complimenten geven aan D-Sturb die ook echt de perfecte afsluiter was voor de avond en precies in het profiel wist te draaien. Het stond gewoon nog ramvol tot het einde met een energie die niet minder was dan alle voorgaande sets.

Alle artiesten en wij als organisatie waren uiterst tevreden want het was gewoon magisch. Dus we gaan hier zeker op doorbouwen. Om de 2 tracks stonden mensen de melodie of de teksten mee te schreeuwen tot aan het einde van het event.

Kortom het was echt een mega goed feest en we hebben er veel content uit weten te halen om deze magische formule te laten groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 14:50 

Hardtraxxer

Sfeer was erg goed inderdaad! Eten was wat karig, alleen loempia's en wat broodjes?

Erg vermaakt op Bioweapon, al had Audiofreq wel wat minder mogen lullen, maargoed dat had je wel een beetje kunnen verwachten.

Verder was Wildstylez gewoon weer goed zoals altijd. Rest ook dikke prima, al had ik bij Sound Rush nog wel iets meer classics verwacht.

Merkte ook wel op dat het zo kleinschalig was, dat je artiesten makkelijk tegen kon komen. Atmozfears stond in de rij voor een loempia, Wildstylez kwam ik tegen op de wc en Bioweapon ook ergens aan de bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 15:16 

Hardtraxxer

TondH schreef:
Verder was Wildstylez gewoon weer goed zoals altijd. Rest ook dikke prima, al had ik bij Sound Rush nog wel iets meer classics verwacht.

Het is geen classics feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 15:39 

Hardtraxxer

Weet ik, maar ik dacht dat ze in hun normale sets normaal ook wel wat classics draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 15:45 

Hardtraxxer

@Backfire;

Ik weet van de context, het is misschien verkeerd verwoord maar ik zal het dan anders formuleren; omdat de kaartverkoop minder was dan verwacht, daarom de zaal ‘gehalveerd’ (om en nabij), daardoor juist voor het gevoel ‘vol’ en vooral gezellig en intiem. Wat de sfeer absoluut ten goede kwam.

Ik was in ieder geval voor de rest heel erg blij met alles, tijd van mijn leven gehad juist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 04:38 

Hardtraxxer

Het helpt ook gewoon niet mee dat alles in het dagelijks leven zo fucking duur is geworden.
Normaliter had ik deze graag meegepakt, maar ik probeer op het moment wat meer centjes te sparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 09:21 

Hardtraxx Addict

Als er nog eens zo'n feestje wordt georganiseerd op een gunstigere locatie zou ik hier graag een keer kijken! Zoiets in de 013, Tivoli of Doornroosje oid zou voor mij echt een no-brainer zijn. Zo'n opbouwende lineup met een mix van classics en modernere muziek is echt precies ik meer wil zien op feesten
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten