Doe toch eens normaal jonge....wrote:Laai der op
Ik moet jou echt altijd en overal corrigeren he....!
Doe toch eens normaal jonge....wrote:Laai der op
Haha toevallig op beide momenten was ik (half) zat. Maar ik zal het niet meer doen het spijt me zeer! Vanavond Pandemic jongeeuhhh?wrote:Doe toch eens normaal jonge....wrote:Laai der op
Ik moet jou echt altijd en overal corrigeren he....!
Jaaa kut hoe ging die ook al weerwrote:Kennen jullie ook het Jumbo-vislied?
wrote:Weet alleen nog: JUMBOOOOO, JUMBOOOO, doe nog zo'n vissie voor mijwrote:Jaaa kut hoe ging die ook al weer
JUMBOOOO JUMBOOOO, toe maak mij (.........) zo blij!
on-topic: Kaartje in de pocket! (nou ja, e-ticket op de comp beter gezegd)
wrote:moet de mijne nog halen
stefan problem! Laatste trein half 1, anders om 6 uur terugwrote:wrote:moet de mijne nog halen
WHAAT?wrote:stefan problem! Laatste trein half 1, anders om 6 uur terugwrote:wrote:moet de mijne nog halen
Mss kan ik da dagjesvolk uit m'n klas vragen ofdat ze mee willen?wrote:taxi zit er niet in man, met zijn 2e.. Dan kom ik niet rond met kerst
Nou nee, miss dat we tegen die tijd iets anders hebben verzonnen.. Maar anders is het mooi kut!wrote:Mss kan ik da dagjesvolk uit m'n klas vragen ofdat ze mee willen?wrote:taxi zit er niet in man, met zijn 2e.. Dan kom ik niet rond met kerst
Zoek een goedkoop hotelletje in de buurtwrote:Nou nee, miss dat we tegen die tijd iets anders hebben verzonnen.. Maar anders is het mooi kut!wrote:Mss kan ik da dagjesvolk uit m'n klas vragen ofdat ze mee willen?wrote:taxi zit er niet in man, met zijn 2e.. Dan kom ik niet rond met kerst
Of een andere hardtraxxer waar we kunnen slapenwrote:
Zoek een goedkoop hotelletje in de buurt
![Serious Request [23-12-2010, Dynamo Eindhoven]](http://i56.tinypic.com/sfxqps.png)
Haha die was wel een stuk minder irritant dan dat kut ik ga naar de jumbo toe-nummer om het kwartier in de winkel.wrote:Jaaa kut hoe ging die ook al weerwrote:Kennen jullie ook het Jumbo-vislied?
Anders ga je naar het Glazenhuis totdat de 1e bus weer vertrekt. Als je geen plannen voor vrijdag hebt.wrote:Heeft iemand ideeën voor vervoer naar tilburg terug?
wrote:Gratis parkeren is lastig in Eindhoven. Heb hier even de beste locaties op een rij gezet, maar dikke kans dat ze al vol staan (het zal namelijk superdruk zijn in de stad).
Klik hier voor parkeergelegenheden.
De cafe's op de Markt zijn 24 uur per dag geopend, horecagelegenheden zijn geopend tot 4 uur. Dus als je wilt kun je na het feest nog blijven hangen om op bijvoorbeeld te trein te wachten.
Tijdens Serious Request zijn de openingstijden verruimt.wrote:wrote:Gratis parkeren is lastig in Eindhoven. Heb hier even de beste locaties op een rij gezet, maar dikke kans dat ze al vol staan (het zal namelijk superdruk zijn in de stad).
Klik hier voor parkeergelegenheden.
De cafe's op de Markt zijn 24 uur per dag geopend, horecagelegenheden zijn geopend tot 4 uur. Dus als je wilt kun je na het feest nog blijven hangen om op bijvoorbeeld te trein te wachten.
Op donderdag zijn ze maar open tot 2 uur he de Horeca Gelegenheden teminsten officieel moeten ze dan dicht.
Qua parkeergelegenheden Moet je parkeerplaatsen proberen in de stad kost miss wat geld maar hoef je niet al te ver te lopen en anders net ietsje buiten het centrum parkeren:)
Volgende dag Fusion of Sound tour...wrote:Anders ga je naar het Glazenhuis totdat de 1e bus weer vertrekt. Als je geen plannen voor vrijdag hebt.wrote:Heeft iemand ideeën voor vervoer naar tilburg terug?