ik werk ook bij de jumbo en moet ook ook werk afzegen HAHAwrote:Collega!wrote:Zeer waarschijnlijk aanwezig, alleen ff werken bij jumbo afzeggen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik werk nooit op donderdag, dan moet ik trainen. Maar 23 december ben ik geblesseerd 
S
M'n moeder gevragen en had er geen problemen mee! Volgende dag ff rapportje ophalen en Fusion of Sound Tour! Wordt een tering vette kerst!
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ben er bij 
Met wie ga jij? Met je eigen groep of mensen van HT? Ik heb toestemming van m'n ouders maar ik weet niet of m'n vrienden mee willen. Ff vragen morgen ofzo.wrote:M'n moeder gevragen en had er geen problemen mee! Volgende dag ff rapportje ophalen en Fusion of Sound Tour! Wordt een tering vette kerst!
Last edited by RobertV on , edited 1 time in total.
Hallo Jumbowrote:Collega!wrote:Zeer waarschijnlijk aanwezig, alleen ff werken bij jumbo afzeggen
S
Ik ga iig met Timmer, uit Biest-Houthakker. Kijken ofdat er nog meer meewillen. Maar van dat groepje zit iedereen op hardtraxxwrote:Met wie ga jij? Met je eigen groep of mensen van HT? Ik heb toestemming van m'n ouders maar ik weet niet of m'n vrienden mee willen. Ff vragen morgen ofzo.wrote:M'n moeder gevragen en had er geen problemen mee! Volgende dag ff rapportje ophalen en Fusion of Sound Tour! Wordt een tering vette kerst!
Ok zal eerst eens een wat vrienden vragen of ze mee willen. Kijk welwrote:Ik ga iig met Timmer, uit Biest-Houthakker. Kijken ofdat er nog meer meewillen. Maar van dat groepje zit iedereen op hardtraxxwrote:Met wie ga jij? Met je eigen groep of mensen van HT? Ik heb toestemming van m'n ouders maar ik weet niet of m'n vrienden mee willen. Ff vragen morgen ofzo.wrote:M'n moeder gevragen en had er geen problemen mee! Volgende dag ff rapportje ophalen en Fusion of Sound Tour! Wordt een tering vette kerst!.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik bijt niet hoor 
Haha dat geloof ik best hoor maar het is makkelijker om gwn met je normale vriendengroep te rijden natuurlijk
Waarschijnlijk kom ik jullie daar toch nog wel tegen 
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
ben benieuwd of area 2 wel samen gaat met area 3 en 4 hahaha 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Morgen even kaarten halen! 
Gvd, ik dacht: Niemand van mijn vrienden wil hierheen ivm school de volgende dag enzo.
Blijkt dat ze wel gaan, heb ik ondertussen kaarten voor Ajax-AZ gekocht
Was liever hier aanwezig geweest
Blijkt dat ze wel gaan, heb ik ondertussen kaarten voor Ajax-AZ gekocht
Was liever hier aanwezig geweest
Nee! Komt niks van in! Vrijdag gewoon naar schoolwrote:Morgen even kaarten halen!
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Oké sorry juf. Ik zal er gewoon zijn!wrote:Nee! Komt niks van in! Vrijdag gewoon naar schoolwrote:Morgen even kaarten halen!
Hebben wij trouwens een ander rooster dan ofniet? Anders ben ik ziek xD
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Volgens mij heb ik dan herstel week. Maar sommige leraren wouden al met ons op stap dus dan zal er vrijdag niet heel veel te doen zijn op school voor mij gok ik. Weet niet wat jullie hebben.wrote:Hebben wij trouwens een ander rooster dan ofniet? Anders ben ik ziek xD
Ziek duswrote:Volgens mij heb ik dan herstel week. Maar sommige leraren wouden al met ons op stap dus dan zal er vrijdag niet heel veel te doen zijn op school voor mij gok ik. Weet niet wat jullie hebben.wrote:Hebben wij trouwens een ander rooster dan ofniet? Anders ben ik ziek xD
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Haha eeen terecht. Er zijn dingen die voor gaan!wrote:Ziek duswrote:Volgens mij heb ik dan herstel week. Maar sommige leraren wouden al met ons op stap dus dan zal er vrijdag niet heel veel te doen zijn op school voor mij gok ik. Weet niet wat jullie hebben.wrote:Hebben wij trouwens een ander rooster dan ofniet? Anders ben ik ziek xD
Ach, je gaat gewoon actie voeren voor het goede doel. Dat kunnen ze toch niet verkeerd vinden?
Hoe meer je drinkt, hoe meer je het goede doel steunt. Prima toch?
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Ben hoogstwaarschijnlijk aanwezig. Moet eerst smiddags een hele hoop bier drinken om een traditie in stand te houden en dan savonds met de trein naar Eindhoven en de taxi terug voor een schappelijk prijsje.
Leuke line-up. Alleen de locatie weet ik niet of het wat is, maar dat zien we dan wel
Leuke line-up. Alleen de locatie weet ik niet of het wat is, maar dat zien we dan wel
Noooooo! Was allang blij dat ik er van af waswrote:
Ja jongens daar gaan we:
He hallo, hallo, wij staan altijd voor u klaar. He hallo, elke dag het hele jaar. Lekker shoppen geen gedoe, dus iedereen die roept: Ik ga naar de Jumbo toe!!!!
Een van hun zit bij mij in de projectgroep op schoolwrote:
Djumbo kwam gewoon focking optreden bij onze jumbo, hoe vet is die shit omgrofllmao!!!
Laai der opwrote:Een van hun zit bij mij in de projectgroep op schoolwrote:
Djumbo kwam gewoon focking optreden bij onze jumbo, hoe vet is die shit omgrofllmao!!!
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
wrote:Ben hoogstwaarschijnlijk aanwezig. Moet eerst smiddags een hele hoop bier drinken om een traditie in stand te houden en dan savonds met de trein naar Eindhoven en de taxi terug voor een schappelijk prijsje.
khoop niet dat het focking klein is
Who was there
Nobody has said they're going yet.