Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:

On the 3rd of April at 20:00 (GMT+1) Scantraxx will take over the live broadcast of BE-AT.TV. We teamed up with D-Block & S-te-Fan who will showcase you their brand-new concept: From The Hard. This Dj-duo is known for a energetic, melodic and powerful sound. To make this a special night they are supported by some friended artist who will join the show.

The first to join is a men who is be considered as one of the co-founders of hardstyle: Isaac. Second we wanted to add some extra power to the line-up. We know Adaro is the perfect man for the job with his powerful sounds. Next, a man who is slightly a new name in the scene but yet a great artist, it’s F8trix. We complete the line up by bringing Mc Villain in, to be the voice of the show.

Now you know this will already be a special broadcast but to finalize the night we need you! That’s why we want to invite 100 of the most dedicated fans to join us in Amsterdam. To be invited for this exclusive event you can send a email to [email protected]. Show us why you are one of the most dedicated fans and maybe we will invite you and a friend.

Event link: http://www.be-at.tv/brands/be-at-tv/ams ... io-session


http://www.scantraxx.com/news/d-block-s ... e-attv/467

Als ik de TT daar mag geloven:

20.00-21.00 F8trix
21.00-22.00 Isaac
22.00-23.00 D-Block & S-Te-Fan
23.00-00.00 Adaro

De stream zal wel een kwartier achter lopen, omdat in de mail stond aangegeven dat het van 20.00 tot 00.00 duurt.

Heb begrepen dat G1LL, Roberttt, Teupie, Chicken en ik gaan (Misschien nog Nando en Khadber). Nog meer mensen die gaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig met een studiegenoot van me :). Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joah met maat van mij en patjeenkip
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd of dat gaat passen teup. :P Hoop trouwens dat je lekkere koffie hebt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha wt voor auto heb je
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxxer

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Nando :) . Tot vanavond mensen =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
haha wt voor auto heb je

Opel corsa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was prima! Wennen zo'n klein publiek, maar erg gezellig! Toppunt was brnfnk. Wat een topplaat.
Voor de rest veel mensen gesproken, leuk om te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

Had ik toch maar ff hier gekeken.. Ik was er ook, was vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 01:34 
 
Hardtraxxer

Me goed vermaakt, veel mensen van hardtraxx gezieeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 01:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Me goed vermaakt, veel mensen van hardtraxx gezieeen


Ik niemand :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je hier heen dan? Uitnodiging ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 08:41 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Ilmar schreef:
Me goed vermaakt, veel mensen van hardtraxx gezieeen


Ik niemand :(

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Hoe kan je hier heen dan? Uitnodiging ofzo?

Now you know this will already be a special broadcast but to finalize the night we need you! That’s why we want to invite 100 of the most dedicated fans to join us in Amsterdam. To be invited for this exclusive event you can send a email to [email protected] . Show us why you are one of the most dedicated fans and maybe we will invite you and a friend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

grappig concept, volgende keer als t lukt weer aanwezig :thumbup:

alleen bier was gvd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dit gewoon in het bedrijfsrestaurant van Scantraxx ofzo? Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
grappig concept, volgende keer als t lukt weer aanwezig :thumbup:

alleen bier was gvd op.


Ze hadden kratten gehaald bij Appie... En ja. Ik weet niet wie jullie zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Was dit gewoon in het bedrijfsrestaurant van Scantraxx ofzo? Haha.


Nee, HHZ "hard with style" was hier ook. Toen had ik ook al gewonnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Was een leuk feestje! Lekkere sfeer vooraan! Maar WTF heee... Drugs gebruiken op een focking woensdag? Doe ff normaal man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Michaelotje schreef:
Was een leuk feestje! Lekkere sfeer vooraan! Maar WTF heee... Drugs gebruiken op een focking woensdag? Doe ff normaal man :/


Jup, er liepen er een paar bij :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

vond het wel dramatisch dat het bier steeds op was
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Was een leuk feestje! Lekkere sfeer vooraan! Maar WTF heee... Drugs gebruiken op een focking woensdag? Doe ff normaal man :/

In Amsterdam gebruiken ze iedere dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
teupie schreef:
grappig concept, volgende keer als t lukt weer aanwezig :thumbup:

alleen bier was gvd op.


Ze hadden kratten gehaald bij Appie... En ja. Ik weet niet wie jullie zijn...


stond jij al heel vroeg voor de deur??

Trouwens geen drugserdts gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Michaelotje schreef:
Was een leuk feestje! Lekkere sfeer vooraan! Maar WTF heee... Drugs gebruiken op een focking woensdag? Doe ff normaal man :/

Huh, wie was jij dan? :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten