Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs gebruiken op zn feestje, kansloze figuren, die had ik zeker niet toelaten.
Moest je wel betalen voor de drank dan? En zo ja hoe duur? Volgende keer wil ik wel is proberen om hier heen te gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2.50 voor een biertje/fris/water/wijn. Mix sterk 5.50. Was dus prima te betalen, want het waren niet aangelengde biertjes (twistdoppen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zit me net te bedenken dat ik helemaal vergeten ben me netjes voor te stellen Khadber. Mijn excuses. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt hier, leuk voor een woensdagavond! Geluid was eerst minder, maar daarna was het gewoon aan de prima kant (zelfs iets te voor mij zonder doppen). Maargoed, was gezellig, leuke tracks gehoord en Adaro was de eindbaas.

Owja en David: HELD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Goed vermaakt hier, leuk voor een woensdagavond! Geluid was eerst minder, maar daarna was het gewoon aan de prima kant (zelfs iets te voor mij zonder doppen). Maargoed, was gezellig, leuke tracks gehoord en Adaro was de eindbaas.

Owja en David: HELD :P

Hahaha :P Tsja ik verveelde me, dan ga ik me maar misdragen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deed 't bijna in m'n broek man :P hahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik deed 't bijna in m'n broek man :P hahha

Hmm ja je moest wel heel hard lachen, denk dat jij het was die 3 gele Etos in mijn drinken had gedaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Lenny schreef:
teupie schreef:
grappig concept, volgende keer als t lukt weer aanwezig :thumbup:

alleen bier was gvd op.


Ze hadden kratten gehaald bij Appie... En ja. Ik weet niet wie jullie zijn...


stond jij al heel vroeg voor de deur??

Trouwens geen drugserdts gezien


Ik woon in Amstelveen en was als 6de binnen ofzo, en iemand voor me had het laatste biertje. Toen moest ik halfuur wachten omdat ze naar de ap gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
G1LL schreef:
Ik deed 't bijna in m'n broek man :P hahha

Hmm ja je moest wel heel hard lachen, denk dat jij het was die 3 gele Etos in mijn drinken had gedaan :oh:


Je zoekt mij niet eens op...:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar ik bedoel stond jij buiten te wachten toen de deur nog dicht was?

en @hierboven, geen idee wat er aande hand was, maar je verveelde je?! had je andere muziek verwacht ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Ja, maar ik bedoel stond jij buiten te wachten toen de deur nog dicht was?

en @hierboven, geen idee wat er aande hand was, maar je verveelde je?! had je andere muziek verwacht ofzo?


Ja, stond buiten te wachten :p

En als je mij bedoeld? Ik verveelde me zeker niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mr Lellebel schreef:
G1LL schreef:
Ik deed 't bijna in m'n broek man :P hahha

Hmm ja je moest wel heel hard lachen, denk dat jij het was die 3 gele Etos in mijn drinken had gedaan :oh:


Je zoekt mij niet eens op...:thumbdown:

Hmmm? Was jij er wel ja? Ben jij die lange ginger? xd Want dan ben je wel groot geworden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee had het niet over jou met vervelen.

Stond jij met nog een maat als eerste daar tewachten??!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ja, maar ik bedoel stond jij buiten te wachten toen de deur nog dicht was?

en @hierboven, geen idee wat er aande hand was, maar je verveelde je?! had je andere muziek verwacht ofzo?

Klopt, verwachte zeker geen andere muziek, maar verveelde me wel :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:

Je zoekt mij niet eens op...:thumbdown:
Citaat:
Hmmm? Was jij er wel ja? Ben jij die lange ginger? xd Want dan ben je wel groot geworden :P


Nog even rood als vroeger ja, en ik ben in de tussentijd zo'n 20cm groter geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Nee had het niet over jou met vervelen.

Stond jij met nog een maat als eerste daar tewachten??!


Nee, was er niet als eerste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:

Je zoekt mij niet eens op...:thumbdown:

Hmmm? Was jij er wel ja? Ben jij die lange ginger? xd Want dan ben je wel groot geworden :P


Nog even rood als vroeger ja, en ik ben in de tussentijd zo'n 20cm groter geworden xd

Hmmm ja kan wel kloppen ja, was ook alweer 4 jaar geleden dat ik je voor het laatst zag :P Maar goed volgend feestje krijg je biertje van me als ik je lokaliseer! Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, Defqon is goed! Doen we er wel eentje en maken we foto en sturen we op naar Liefhebber xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ja, Defqon is goed! Doen we er wel eentje en maken we foto en sturen we op naar Liefhebber xd

Hahahaha! Goed idee man :P Jezus dat is lang geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog een kleine impressie

https://www.facebook.com/photo.php?v=43 ... tif_t=like
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha lol ik zie ineens Maurits langskomen in dat filmpje, is een studiegenoot van me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Haha lol ik zie ineens Maurits langskomen in dat filmpje, is een studiegenoot van me :P


jup hij had het er nog over gister! Ken hem al heuuuuuuuuuuuul lang
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten