GerstaHS schreef:
Wat is er 'mis' met de locatie dan? Hemkade is voor mij onbekend terrein namelijk.
Voor mij zijn de razzia's op de toiletten daar wel een terugkomend negatief dingetje bij elk feest. Zit je fijn te schijten, komen er een stel overenthousiaste (lees: doorgesnoven) beveiligers de toiletdeuren open maken om te kijken of je niet aan het snuiven bent. Daarnaast ben ik geen fan van de vloer in de mainzaal die altijd spekglad wordt en duurden de rijen bij binnenkomst altijd behoorlijk lang.
Is wel al dik 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, dus kan inmiddels veranderd zijn.