Volgens Scantraxx focust ze zich momenteel op andere projecten. Wat dat mag betekenen mag je een eigen invulling aan geven.wrote:Iemand die weet waarom Deetox van de lineup is verdwenen?
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Volgens Scantraxx focust ze zich momenteel op andere projecten. Wat dat mag betekenen mag je een eigen invulling aan geven.wrote:Iemand die weet waarom Deetox van de lineup is verdwenen?

Begrijpelijk, gelukkig zorgen wij alsnog voor wat klapperts.wrote:Top voor jullie dat jullie mainstage mogen draaien Divinez, maar erg raar dat het feest wordt ''onderbroken'' wordt voor voetbal. Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel lekker thuis.
2-1 of 5-1 van Thera?!wrote:
Begrijpelijk, gelukkig zorgen wij alsnog voor wat klapperts.
wrote:Top voor jullie dat jullie mainstage mogen draaien Divinez, maar erg raar dat het feest wordt ''onderbroken'' wordt voor voetbal. Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel lekker thuis.
Ook jammer dat Adrenalize (15 minuten) en The Prophet (30 minuten) minder krijgen. De aanloop van het feest verloopt erg rommelig, inderdaad ook met Deetox die van de line up is verdwenen.
Jawel. Eternate heeft de eerste helft gedraaid. In de rust draaide MC Da Syndrome 15 min en de tweede helft hebben wij samen met Bright Visions gedraaid.wrote:Was re nou serieus geen muziek tijdens het voetbal?
Of hoe zat dit
Leek me ook wel duidelijk idd.wrote:In de timetable staat toch gewoon dat er in de main area DJ's draai(d)en tijdens de wedstrijd?