Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Iemand die weet waarom Deetox van de lineup is verdwenen?


Volgens Scantraxx focust ze zich momenteel op andere projecten. Wat dat mag betekenen mag je een eigen invulling aan geven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

''Functie elders''
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AC/DC - Thunderstruck (Deetox Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sound of the thunder remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht: jullie komen wel als eerst met Crypsis - Torture (Deetox remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij 'Did is the thunder live repeat' maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 11:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mega veel zin in, tot zaterdag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Net te horen gekregen dat we naast onze set in area 2 ook op de mainstage mogen draaien! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Top voor jullie dat jullie mainstage mogen draaien Divinez, maar erg raar dat het feest wordt ''onderbroken'' wordt voor voetbal. Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel lekker thuis.

Ook jammer dat Adrenalize (15 minuten) en The Prophet (30 minuten) minder krijgen. De aanloop van het feest verloopt erg rommelig, inderdaad ook met Deetox die van de line up is verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat NL wint. Niet dat voetbal me ene reet interesseert maar zou toch wel fijn zijn als er een bepaalde soort van euforie wordt meegenomen naar de dansvloer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 11:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Baranowski1337 schreef:
Top voor jullie dat jullie mainstage mogen draaien Divinez, maar erg raar dat het feest wordt ''onderbroken'' wordt voor voetbal. Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel lekker thuis.


Begrijpelijk, gelukkig zorgen wij alsnog voor wat klapperts. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Divinez schreef:

Begrijpelijk, gelukkig zorgen wij alsnog voor wat klapperts. :cool:


2-1 of 5-1 van Thera?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar uurtjes nog en dan op naar Zaandam! Party machen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Baranowski1337 schreef:
Top voor jullie dat jullie mainstage mogen draaien Divinez, maar erg raar dat het feest wordt ''onderbroken'' wordt voor voetbal. Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel lekker thuis.

Ook jammer dat Adrenalize (15 minuten) en The Prophet (30 minuten) minder krijgen. De aanloop van het feest verloopt erg rommelig, inderdaad ook met Deetox die van de line up is verdwenen.



zure vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoerenkots
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even copy-paste van PF

Vond t maar een rommelig feest. Opbouw van artiesten, de platen die gedraaid werden het geluid dat heel de dag schommelde en met momenten druk op de vloer. Was echt een hele tamme sfeer ook. Merk dat wel vaker met feestjes in de randstad. Meer zien en gezien dan feesten.. 20yr show was erg vet en ook genoten van d-attack en kronos. Goed dat The prophet met pensioen gaat. Die set was echt een aanfluiting zoals zo vaak. Redder van de avond was zaal 2. Met een mannetje of 30 maximaal losgaan, niet stilstaan, geen telefoons, duimpjes en gewoon SFEER! Top geluid ook daar vooraan! En wtf 12,50 voor parkeren terwijl je 30 meter verder gratis in de straat staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een fantastisch feest gehad :worship:. Binnen deze locatie en line-up was dit eigenlijk gewoon het perfecte feest voor mij. Van het begin (wat maakt die Envine toch ook fijne platen) tot het einde muzikaal top, het geluid was een genot voor de oren (helemaal vooraan), ruimte zat om los te gaan en man wat een gezelligheid (ook wederom helemaal vooraan). Zulke leuke en gezellige mensen ontmoet. Zoals al gezegd was de hele dag muzikaal top, maar Adrenalize, 20 years Scantraxx show en Isaac & DBSTF staken daar nog bovenuit. De combi van Isaac & DBSTF werkte heerlijk! Die mogen nog wel vaker samen een setje draaien. Scantraxx show met al die hitjes was puur feest. En tja Adrenalize blijft gewoon een en al euphorie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ook echt goed feest gehad. Veel barren, aardig personeel, goed geluid, sfeer en de mensen leken allemaal wat ouder wat de sfeer ten goede ging (Nederlands)
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 22:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ge-no-ten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 10:21 
 
Hardtraxx Addict

Was re nou serieus geen muziek tijdens het voetbal?
Of hoe zat dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Was re nou serieus geen muziek tijdens het voetbal?
Of hoe zat dit


Jawel. Eternate heeft de eerste helft gedraaid. In de rust draaide MC Da Syndrome 15 min en de tweede helft hebben wij samen met Bright Visions gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de timetable staat toch gewoon dat er in de main area DJ's draai(d)en tijdens de wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
In de timetable staat toch gewoon dat er in de main area DJ's draai(d)en tijdens de wedstrijd?


Leek me ook wel duidelijk idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft Miwer, he.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten