Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 17:46 
 

Rookies · Outside XXL
Afbeelding
Wanneer:
Zaterdag 15 mei 2010
21:00 - 01:00
Waar:
't Podium
Kruisstraat 2b
5801 AM Venray

Muziekstijlen:
disco, early hardcore, early hardstyle, electro, hardcore, hardstyle, hardtrance, house

Gratis entree!
Minimumleeftijd:
16

Line-up

Outside
19:00 - 20:00: V-Rios & Mythykal
20:00 - 21:00: Pim & Niels
21:00 - 22:00: Mariman
22:00 - 23:00: Royinho
23:00 - 00:00: Lucky done gone
00:00 - 01:00: Live: De Cultuurbarbaren

Inside
19:00 - 20:00: Rixel
20:00 - 21:00: Veritas
21:00 - 22:00: Trouble Torch & Neroz
22:00 - 23:00: Tjon & The Amethist
23:00 - 00:00: JB & The Commender
00:00 - 01:00: Phenomena & The Hallucinator

Er zijn nog maar heel weinig woorden nodig om rookies te beschrijven. Rookies is keer op keer een succes geweest! En deze editie zal daar geen uitzondering in zijn!

Dit maal opent Rookies ook zijn buiten stage!

De Outside stage begint met V-Rios & Mythykal die de avond beginnen met House. De muziekstijl zal langzaam omslaan naar Elektro en op het einde van de avond zullen De Cultuurbarbaren het festival eindigen met een keiharde Fidget/Elektro/Dubstep live optreden!

Binnen zal RiXeL de avond beginnen met Early-Hardstyle. Daarna begint Veritas met Hardstyle en Phenomena & The Hallucinator (bekend van Thunderdome) eindigen de avond met Hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 17:47 
 

nu klopt de datum wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry van de datum, had ff de layout van de vorige editie gekopieerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 20:57 
 
Artiest

aanwazig met wat nieuwe tracks :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 22:01 
 

zet je de nieuwe tracks op cd?? ik koop dr eentje dan voor 10 euries! de rookies edition!!

Lets having fun on may 15 2010!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
zet je de nieuwe tracks op cd?? ik koop dr eentje dan voor 10 euries! de rookies edition!!

Lets having fun on may 15 2010!



lol :lol:

als iemand meewilt ga ik wel
wat bekenden spotten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 20:26 
 

`t t is een beetje stilletjes hier????

zijn jullie je aan het voorbereiden om kapot te gaan?? :P

t wordt zeker vet!
posters hangen al in venray en omgeving.Horst, maashees, geijsteren, overloon en alles wat gemeente Venray is XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige editie was et dak eraf! :)
Zeker de moeite waard! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
zijn jullie je aan het voorbereiden om kapot te gaan?? :P


cd-tjes branden ja ;) Ondanks dat het bij ons kermis is toch een paar vrienden bereid gekregen mee te gaan en dat is niet alles, de meid is BOB :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:42 
 

The Amethist schreef:
biscuit schreef:
zijn jullie je aan het voorbereiden om kapot te gaan?? :P


cd-tjes branden ja ;) Ondanks dat het bij ons kermis is toch een paar vrienden bereid gekregen mee te gaan en dat is niet alles, de meid is BOB :thumbsup:


mooi, ik heb alweer een lekker shotje rookies in gedachten toen ik met een andere vrijwilligers tijdens de stunt een lekker shot had gemaakt!
komt u allen tijdens rookies naar bar 2 (de kleine bar voor de kenners!) en proeft t overheerlijke shotje!
voor maar 1 munt!

kermis in horst?? of overloon? of waar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
The Amethist schreef:
biscuit schreef:
zijn jullie je aan het voorbereiden om kapot te gaan?? :P


cd-tjes branden ja ;) Ondanks dat het bij ons kermis is toch een paar vrienden bereid gekregen mee te gaan en dat is niet alles, de meid is BOB :thumbsup:


mooi, ik heb alweer een lekker shotje rookies in gedachten toen ik met een andere vrijwilligers tijdens de stunt een lekker shot had gemaakt!
komt u allen tijdens rookies naar bar 2 (de kleine bar voor de kenners!) en proeft t overheerlijke shotje!
voor maar 1 munt!

kermis in horst?? of overloon? of waar??


Horst xd Rijkevoort natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2010 23:13 
 

hoelaat zullen we de pret doorlaten gaan? samen met de DJs en fotograven en vrijwilligers. we kunnen goed tot 3 uur rustig binnen bezigblijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

de kleine bar was de vorige editie niet open...
was wel jammer, want daar stond iedereen te draaien, dus was makkelijk bij tanken geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2010 23:29 
 

snap ik best maar er werd ongevraagd veel redbull gedronken. deze keer zijn we open met beide barren en buiten! jullie DJ`s mogen op "podium" draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2010 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
snap ik best maar er werd ongevraagd veel redbull gedronken. deze keer zijn we open met beide barren en buiten! jullie DJ`s mogen op "podium" draaien!

haha, ik ben deze keer geen DJ, maar ben helaas ook niet aanwezig...
werkze en veel plezier, vorige editie was top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
snap ik best maar er werd ongevraagd veel redbull gedronken. deze keer zijn we open met beide barren en buiten! jullie DJ`s mogen op "podium" draaien!


haha chill :thumbsup: ik kan alleen niet tot het einde blijven helaas ^^ kheb er zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 22:10 
 

jongens en meiden!:
de stampkoniging kon weer lekker los gaan en iedereen bedankt voor de inzet en gezelligheid!

Rookies wordt verwacht in November maar als we met zn allen een petitie tekenen om rookies
in de zomer te organiseren zullen wij allen verheugd zijn. mocht het niet baten dan zal ik een nieuw bericht maken voor Funk The System!!

Wat mij betreft mag hier een slotje op!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een vet feestje :thumbsup: Ook top georganiseerd :thumbup: Jammer dat ik zo vroeg weg moest na ons setje maar toch een leuke avond gehad.

Bedankt mensen :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten