Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:57 
 

Queensnight in Venray!!!

Dikke sets van verschillende stijlen met als afsluiter niemand minder dan DJ GEERD!!!
The Master of The Happy Hardcore setjes!

De avond is voor 16+ en er zal drank in overvloed zijn!
neem kuipen aan energie mee en vergeet de zwembroeken en bikini`s niet!: het kan warm worden. zowel binnen als buiten!

Time table is deze keer een verrassing.

http://www.poppodiumvenray.nl|http://poppodiumvenray.hyves.nl


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

"Dikke set van verschillende stijlen met als afsluiter niemand minder dan DJ GEERD!!!"

SAY WHAT?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:15 
 

Pommer schreef:
"Dikke sets van verschillende stijlen met als afsluiter niemand minder dan DJ GEERD!!!"

SAY WHAT?! :woot:

spelling.....


en DJ Dynasty heeft de landelijke finale van kunstbende nog niet gehaald. hiervoor kan gestemd worden op de kunstbende.nl
site
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Organiseer jij dit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:28 
 

roberttt schreef:
Organiseer jij dit ?

o.a. met wat anderen erbij
die niet op het forum zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Met alle respect biscuit, maar als we dit soort feestjes gaan plaatsen komt er geen eind meer aan...
Er is geen één bekende dj oid, en op die dag zijn er overal wel dingen te doen maar om nou voor elk klein feestje een nieuw topic aan te maken...
Heb het al eens eerder gezegd ergens, ik vind dat die plaatselijke feestjes in de kroeg waar 200 man op af komen hier niet hoeven te staan, dan kan ik dat ook wel elke maand doen

Nogmaals met alle respect, want dat je het allemaal organiseert is natuurlijk wel erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit dat de dj's niet bekent zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:08 
 

Pommer schreef:
Met alle respect biscuit, maar als we dit soort feestjes gaan plaatsen komt er geen eind meer aan...
Er is geen één bekende dj oid, en op die dag zijn er overal wel dingen te doen maar om nou voor elk klein feestje een nieuw topic aan te maken...
Heb het al eens eerder gezegd ergens, ik vind dat die plaatselijke feestjes in de kroeg waar 200 man op af komen hier niet hoeven te staan, dan kan ik dat ook wel elke maand doen

Nogmaals met alle respect, want dat je het allemaal organiseert is natuurlijk wel erg leuk :)

Jonge, DJ GEERD!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat maakt het uit dat de dj's niet bekent zijn :/


Omdat je dan wel 1000 feesten per week hier neer kan pleuren, wordt het ook niet overzichtelijker van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat komt allemaal wel goed met de nieuwe layout :woot: hoop ik
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten