Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Zin aan na een lange dag werken. :D Te herkennen aan Fusion shirtje met gemillimeterde kop. ^^


Zal het proberen te onthouden. Ik heb zwart shirt aan en ben niet de kleinste. En ik ben samen met een dikke gast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
93Wesley93 schreef:
Zin aan na een lange dag werken. :D Te herkennen aan Fusion shirtje met gemillimeterde kop. ^^


Zal het proberen te onthouden. Ik heb zwart shirt aan en ben niet de kleinste. En ik ben samen met een dikke gast :P


Das toevallig, ik ook, zwart overhemd dan, maar ben ook met een dikke gast haha :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een tof feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze viel me toch reuze mee!
Toneshifterz draaiden voornamelijk hun album, maar wel de mindere platen naar mijn mening
Heb zowat gesmeekt om Quirk, maar Elie zei: the crowd wasn't feeling it.. Vaag omslachtig antwoord maargoed, so be it.
The Pitcher's setje wat al een stuk interessanter, openen met let it rain, vlak derna knockout draaien op m'n aanvraag, en afsluiten met Raw Bass wat wel een erg lekker plaatje is!
Zany & B-Front 3 uur lang _o_ wat een heerlijke trackkeuze en opbouw hadden die 2! Veel Fusion bangers uiteraard, maar generen zich ook niet om Road Warrior derop te leggen :D en Bitcrusher remix (L)
Derna maar naar huis gegaan want moest weer vroeg op.
Al met al een hele leuke avond gehad, en dat voor een gratis feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk feest.. Tijdens the Pitcher een beetje inkomen en na een rustig begin van B-Front en Zany was het non stop knallen.. Niet verwacht dat Titan nog beter zou zijn! wat een set met onder andere pounding senses, the cycle, under attack, Samara, the zero hour en spells :drool: :drool: :drool:
Het geluid in de Rodenburg was wel een minpuntje.. De laatste 1,5 uur was t wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
heerlijk feest.. Tijdens the Pitcher een beetje inkomen en na een rustig begin van B-Front en Zany was het non stop knallen.. Niet verwacht dat Titan nog beter zou zijn! wat een set met onder andere pounding senses, the cycle, under attack, Samara, the zero hour en spells :drool: :drool: :drool:
Het geluid in de Rodenburg was wel een minpuntje.. De laatste 1,5 uur was t wel beter.


Vergeet Necropsy niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Djenz schreef:
heerlijk feest.. Tijdens the Pitcher een beetje inkomen en na een rustig begin van B-Front en Zany was het non stop knallen.. Niet verwacht dat Titan nog beter zou zijn! wat een set met onder andere pounding senses, the cycle, under attack, Samara, the zero hour en spells :drool: :drool: :drool:
Het geluid in de Rodenburg was wel een minpuntje.. De laatste 1,5 uur was t wel beter.


Vergeet Necropsy niet :D


en Remember me, Kayleighs nightmare en Midnight Freaks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Kettingzaag schreef:
Djenz schreef:
heerlijk feest.. Tijdens the Pitcher een beetje inkomen en na een rustig begin van B-Front en Zany was het non stop knallen.. Niet verwacht dat Titan nog beter zou zijn! wat een set met onder andere pounding senses, the cycle, under attack, Samara, the zero hour en spells :drool: :drool: :drool:
Het geluid in de Rodenburg was wel een minpuntje.. De laatste 1,5 uur was t wel beter.


Vergeet Necropsy niet :D


en Remember me, Kayleighs nightmare en Midnight Freaks :love:


Heldig gewoon. Sowieso 3 uur lang Zany & B-front :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feesie!! :thumbsup:
Nu op Naar A2 records in de rodenburg!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtfeestje! Met deze line up kon het amper fout gaan natuurlijk maar het is nog maar eens heel goed bevestigd. :D We waren er al vanaf de eerste minuten bij, was eerste uur echt nog super leeg maar daarna begon het aardig vol te stromen. Gelukkig maar want een beetje ruimte is leuk, maar een hele zaal is beetje te veel van het goede. Het waren allemaal vermakelijke setjes maar Zany vs B-Front in het bijzonder, dat ze samen 3 uur mogen draaien is natuurlijk wel pure verwennerij voor ons, maar dat ze dan gewoon echt 3 uur achter elkaar heel divers blijven draaien en goed opbouwen is echt héél veel props waard. :worship: Titan deed het daarna ook nog erg goed, deed weinig tot bijna niets onder van B-Front en Zany. :) Geluid was eerste uren beetje matig, vooral te zacht maar trok steeds beter bij, uit eindelijk was het wel in orde.

Heb me hier weer bijzonder goed vermaakt. Iemand trouwens nog een idee wat voor bier er geschonken werd? Dat smaakt naar meer haha. Wel beetje jammer dat een ticket maar 10 euro kost maar ik als nog 50 euro aan munten heb weggedronken. xd Nog paar keer aangesproken door mensen van hier, volgens mij Michaelotje en Wesz91 gesproken, kan de andere namen niet echt voor de geest halen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 2 hele enthousiaste spanjaardjes rond zien springen? Jongen en een meisje?
Zijn vrienden van me uit Madrid :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten