Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Gaat een last minute beslissing worden vrees ik. Line-up vind ik geen €50,- waard, maar langs de andere kant is het dichtbij + veel bekenden.


gewoon goan
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, gewoon mie ouw maten lekker nachtje goan stoampen sih
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bitje begoaien wanneer eel ulst er op stoat te kijken, goein andel
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Op dit forum wordt Nederlands of Engels gepraat. Andere talen worden niet geaccepteerd.


Mods!!!
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Complete line-up

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruk + Delete.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, dit is wel heel droevig inderdaad. :lol:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het nog maar een keer te zeggen: Arme Belgjes :(
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gaat inderdaad al een tijd de verkeerde richting uit in belgenland, gelukkig zat goede feestjes in Nederland. Alleen jammer dat het reizen met NS pokke duur is :/
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het gaat inderdaad al een tijd de verkeerde richting uit in belgenland, gelukkig zat goede feestjes in Nederland. Alleen jammer dat het reizen met NS pokke duur is :/


Ach, fietsen is voor jou ook niet zo'n probleem toch? :lol:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
simon10pont schreef:
Het gaat inderdaad al een tijd de verkeerde richting uit in belgenland, gelukkig zat goede feestjes in Nederland. Alleen jammer dat het reizen met NS pokke duur is :/


Ach, fietsen is voor jou ook niet zo'n probleem toch? :lol:


Haha, challenge accepted xd in 8 uurtjes naar de HMH. En in de terugweg even een dutje doen onderweg :lol:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het gaat inderdaad al een tijd de verkeerde richting uit in belgenland, gelukkig zat goede feestjes in Nederland. Alleen jammer dat het reizen met NS pokke duur is :/


Mocht je nou vaker met een groep van 5 of meer mensen gaan is groepsretour wel altijd handig, kost het je een tientje pp of zelfs nog minder :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Indyy schreef:
bitje begoaien wanneer eel ulst er op stoat te kijken, goein andel


kan gewoon indy


jaweur :beer:

Hele trieste line up, maarja, thuisfeestje. Dus dan maar flink begaaien
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:

jaweur :beer:

Hele trieste line up, maarja, thuisfeestje. Dus dan maar flink begaaien


Nep Belg.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
MeneerEend schreef:

jaweur :beer:

Hele trieste line up, maarja, thuisfeestje. Dus dan maar flink begaaien


Nep Belg.


Zeeuws-vlaanderen is gewoon belgie joh
Bericht Geplaatst op 19 dec 2016 03:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de andere kant kun je je afvragen of je überhaupt Project One in België had willen meemaken. 'Life beyond earth.....HEEEE HOOO!!'
Dat moment op Qlimax was zo bizar mooi, dat ik in ieder geval nooit het risico had genomen om er op Reverze een bittere nasmaak op na te houden.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 jan 2017 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartenverkoop gaat toch best hard voor zo'n matige line up.
Heb voor de zekerheid toch ook maar eentje gekocht :P wordt men 7de keer :D
Bericht Geplaatst op 10 jan 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste Belgen komen al klaar als ze alleen al Coone en Da Tweekaz in een line-up zien. En Reverze is ook een feest dat in België super veel dagjesmensen aantrekt, zo zie ik ook veel mensen uit m'n eigen omgeving naar Reverze gaan die niks met Hardstyle hebben maar gewoon gaan omdat het 'stoer' is haha. ;)
Bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Afbeelding


De video doet het niet...
Bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel klikken
Bericht Geplaatst op 20 jan 2017 04:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind Reverze achteruitgaan. Als je de line-up van dit jaar vergelijkt met die van een paar jaar terug. Hierdoor begin ik ook meer naar de feesten in Nederland te trekken. Aangezien ik een auto heb is dit voor mij geen probleem.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, dank je Laurens vroeg mij al af hoe jij dat deed maar fijn dat we dit nu weten. Welkom :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Oke, dank je Laurens vroeg mij al af hoe jij dat deed maar fijn dat we dit nu weten. Welkom :thumbup:


Bedankt voor jouw nog meer toevoegende comment!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog minder als 8% van de kaarten te koop.

Citaat:
Special announcement live stream, with a very special guest! #Reverze


De aankondiging: Hard Driver Anthem

Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten