Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:11 

Hardtraxxer

Zo, moet ergens mijn eerste bericht plaatsen, dan maar hier ^^ .
Ook aanwezig hier, er rijd een bus vanuit mijn woonplaats, dus met veel bekenden hierheen.
Ontzettend veel zin in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:23 

Hardtraxxer

Ik kan niet wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ook niet :P maar is nog maar effe gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:59 

Donateur

Jhaaaaaaaaaa :yay: Nog Maar een paar weekendzzz :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

Ik kan wel wachten, want eerst is Hard Bass aan de beurt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:15 

Hardtraxx Addict

Bass Events
ATTENTION : Reverze is almost sold out ! For those who haven't got their tickets yet, get them NOW before it's too late ! Don't say we didn't warn you ;-)

Reverze - Call of the Visionary
Tijd: zaterdag 19 februari 2011 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:05 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
Bass Events
ATTENTION : Reverze is almost sold out ! For those who haven't got their tickets yet, get them NOW before it's too late ! Don't say we didn't warn you ;-)

Reverze - Call of the Visionary
Tijd: zaterdag 19 februari 2011 20:00

Vijfde keer of zo dat ze dat zeggen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Verkooppraatjes, maar het raakt vast wel uitverkocht hoor. Als het maar niet Qlimax-achtig druk gaat worden is het goed. Het zou wel erg kut zijn als je niet de Lotto in mag omdat het te vol zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Verkooppraatjes, maar het raakt vast wel uitverkocht hoor. Als het maar niet Qlimax-achtig druk gaat worden is het goed. Het zou wel erg kut zijn als je niet de Lotto in mag omdat het te vol zit..

vorig jaar viel de drukte goed mee. Heb wel bijna de hele tijd op het verhoogde stuk gestaan. Zijn platen die net te klein zijn om 2 mensen achter elkaar te laten feesten = plek genoeg om los te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
93Wesley93 schreef:

vorig jaar viel de drukte goed mee. Heb wel bijna de hele tijd op het verhoogde stuk gestaan. Zijn platen die net te klein zijn om 2 mensen achter elkaar te laten feesten = plek genoeg om los te gaan :thumbsup:

Klinkt tactisch hahaha :D Ik ben zelf nog nooit in het Sportpaleis geweest, wel in de Lotto Arena met 5 Years Bass Events, dus moet nog ff zien hoe het Sportpaleis gaat zijn. Tot minstens 12 uur ben k in de Lotto in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:32 

Hardtraxxer

Ben vooral in Lotto Arena te vinden, hoop alleen dat ik Frontliner mee kan maken. Hier nog mensen die met hardstylereizen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:53 

Hardtraxxer

Kut dat AVIO niet komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Kut dat AVIO niet komt :(

Ik zag pas geleden ook een geniaal filmpje van AVIO op Reverze, jammer ze er niet bij zijn idd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop maar dat het geen rot timetable wordt op het laatst, m'n vrienden willen sowieso naar Zatox. Als hij maar niet samen met Ran-d/B-front vs A2 draait...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

Ik ga sowieso naar Ran-D en B-Front. Enige 2 die ik MOET en ZAL zien. Al moet ik alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Bass Events Reverze Update : No more e-tickets (online) available ! The very last tickets are available at Free Record Shop, FNAC or Toff Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 02:20 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ik ga sowieso naar Ran-D en B-Front. Enige 2 die ik MOET en ZAL zien. Al moet ik alleen.

Ik ga wel met je mee hoor! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
PierrePruuk schreef:

Hou ik je aan, die gasten waar ik mee ga gaan toch naar Zatox of PP mochten ze gelijk staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Tijdens PP sta ik sowieso in de andere zaal, ongeacht wie er draait xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

Haha het ligt eraan. Denk dat ik gewoon in Lotto blijf, vorig jaar zat hij namelijk op een gegeven moment vol... en Psyko Punkz zijn wel chill meestal, heb ze al best vaak gezien en steeds prima te pruimen maar is persoonlijke kwestie natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:42 

Donateur

Was de lotto arena vorig jaar op een gegeven moment vol? Wat ik me herhinner was dat het daar niet zo heel erg druk was. Ik hoop dat het dit jaar niet massaal druk is in de lotto want dat zou ik beetje jammer vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Oh ja ik las zo'n verhalen op Partyflock. Maar nu is Lotto ook voor iedereen toegankelijk he niet alleen voor vips.. ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:01 

Donateur

Ja idd. Daarom geen vip kaartje, anders had ik wel vip gehad :P. Hoop dat het gewoon beetje doenbaar is om snel van zaal te kunnen veranderen en niet een half uur bezig bent met naar achter te hoeven gaan. En dat het aangenaam is om te stampen en niet 'DefqonMainStageVerhalen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Reverze SOLD OUT !
.door Bass Events op donderdag 3 februari 2011 om 17:56.
We are proud to announce that for the 6th year in a row, Reverze is completely sold out !

On Saturday the 19th of February, the Antwerp Sportspalace and Lotto Arena will welcome 18.000 partypeople,

ready for the Call of the Visionary.

This year, everybody has access to both the Sportspalace and Lotto Arena.

To make things go smoothly at the entrance, people with Regular tickets can choose between the entrance of the Sportspalace or Lotto Arena.

We advise people arriving by public transport to take the entrance Lotto Arena.

People who come by bus (public & private bustrips) are asked to take the entrance Lotto Arena aswell.

People with a VIP ticket need to take the VIP Entrance at the Sportspalace, wich will be clearly marked.

There will be plenty of lockers at all entrances to store your personal belongings.

Timetable and “all you need to know” info will be released soon on the Reverze & Bass Events websites and our social media.

We are looking forward to welcome you for another mind-blowing edition of Reverze !

Bass Events.

http://www.reverze.be

http://www.bassevents.be

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:03 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Chukkels schreef:
PierrePruuk schreef:

Hou ik je aan, die gasten waar ik mee ga gaan toch naar Zatox of PP mochten ze gelijk staan

Ik ga ook mee! :D
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten