Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier zo veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Ik heb hier zo veel zin in :woot:


² :slow:
Al 3 maand geen deftig feest gehad, en nu nog een maand examens overleven! daarna.. :yay: :beer:

En steeds meer in de vriendengroep die tickets kopen, feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 21:55 
 
Hardtraxxer

hier zie ik wel naar uit en eindelijk nog eens een fatsoenlijke anthem dat is ook al jaren geleden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op de facebookpagina van psyko punkz:

Psyko Punkz
We are proud to announce that we will MIX the REVERZE 2011 CD Compilation ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste festival dat ik met mijn eigen vriendengroep ga, ben benieuwd mar heb dr wel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijke zin in. Wie is er allemaal?

PierrePruuk
Nixxus
[vul aan]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Gruwelijke zin in. Wie is er allemaal?

PierrePruuk
Nixxus
Chukkels
[vul aan]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PierrePruuk schreef:
Gruwelijke zin in. Wie is er allemaal?

PierrePruuk
Nixxus
Chukkels
Roebén
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Chukkels schreef:
PierrePruuk schreef:
Gruwelijke zin in. Wie is er allemaal?

PierrePruuk
Nixxus
Chukkels
Roebén
bourzwain
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
PierrePruuk
Nixxus
Chukkels
Roebén
bourzwain
93Wesley93


Zouden we niet beter een meeting topic aanmaken voor dit soort dingen trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om voor elk feest een meeting topic aan te maken zou ik wat dom vinden, maar er moet zeker een meeting worden gehouden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Om voor elk feest een meeting topic aan te maken zou ik wat dom vinden, maar er moet zeker een meeting worden gehouden! :D

Niet elk feest, bedoel meer de 'grotere' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dit feest zullen hooguit 10, maximaal 15 Hardtraxxers bij zijn. Hoeft niet een speciaal topic voor aangemaakt te worden, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bij dit feest zullen hooguit 10, maximaal 15 Hardtraxxers bij zijn. Hoeft niet een speciaal topic voor aangemaakt te worden, denk ik.

Denk dat er hier meer aanwezig gaan zijn als bij XQ , zal in ieder geval niet veel gaan schelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben 100% aanwezig, aangezien ik niet aanwezig kan zijn @ Hard Bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg links vooraan tijdens B-Front :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:16 
 
Hardtraxxer

aanwezig! zoveel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ik zeg links vooraan tijdens B-Front :thumbup:

Dat gaat (als ze de time table goed doen) wel te laat worden denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig op meeting als b-front niet met iemand belangrijk draait met iemand in het sportpaleis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
PierrePruuk schreef:
Ik zeg links vooraan tijdens B-Front :thumbup:

Dat gaat (als ze de time table goed doen) wel te laat worden denk ik :P
Bass Events kan geen timetables maken, dus maak je niet druk :P

Maar nee klopt, beter wachten we even op timetable. Enige wat zeker is dat ik er 110% zeker ben tijdens B-Front en Ran-D. Rest moet ik nog even kijken. Noisecontrollers en Frontliner zou ik wel graag zien, Dr. Rude stiekem ook wel. Rest Lotto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
bourzwain schreef:
PierrePruuk
Nixxus
Chukkels
Roebén
bourzwain
93Wesley93
ik misschien


Zouden we niet beter een meeting topic aanmaken voor dit soort dingen trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, en B-front zal wel redelijk vroeg zijn, was op summerfestival samen met ran-d ook zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga deze keer echt wel frontliner live bekijken, met anthem enal en live moet ie tog een vette set neerzetten! Voor de rest zal het veel lotto zijn, als het gunsting valt de noisecontrollers nog meepikken en eventueel zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga gwn heel de tijd id Lotto kamperen, behalve mss als Coone draait, dan gaat het er toch veels te druk worden, das mss mijn moment om te eten of Sportpaleis is te gaan bekijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran



Aardig dik! Wordt mooi feeske :loving:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten